نوشته شده توسط : admin

به نقل از چیکاو: بله برون یکی از رسومات زیبا برای عروس و دامادها می باشد که در فرهنگ ها و قومیت های مختلف، با روش های گوناگونی برگزار خواهد شد.

مراسم بله برون از خواستگاری مفصل تر است و میزبان این مراسم هم خانواده عروس می باشند. برگزاری این مراسم دارای آداب و رسوم مخصوص به خود است و در هر جا با توجه به فرهنگ ها این آداب رسوم متفاوت است.

 

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در تشریفات عروسی ثمین تهیه شده است، شما عزیزان را با مهمترین رسومات بله برون تا عروسی بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آشنایی با مراسم بله برون

 

همانطور که در ابتدای این گزارش به آن اشاره کردیم، برگزاری مراسم عروسی از مراسم خواستگاری بسیار مفصل تر خواهد بود. این مراسم چند روز پس از خواستگاری رسمی برگزار می گردد که خانواده عروس و داماد و بزرگان خانواده ها، برای قول و قرار ها نهایی کردن برنامه عقد و عروسی دور هم جمع می شوند.

بله برون یکی از مراسم های مرسوم ازدواج می باشد و دوران شیرین نامزدی برای عروس و داماد پس از برگزاری مراسم رسمی جشن بله برون، انجام می شود. همچنین این مراسم هم آداب و رسوم خاص خود را دارد.

 

مهمترین آداب و رسوم مراسم بله برون شامل موارد زیر می باشد:

  •         خرید گل و شیرینی توسط خانواده داماد
  •         خرید انگشتر نشان برای عروس از طرف خانواده داماد
  •         تعیین میزان مهریه، شیر بها
  •         تعیین وضعیت شغل و مسکن داماد
  •         تعیین دقیق تاریخ عقد و عروسی
  •         چگونگی برگزاری مراسم عقد و عروسی
  •         تقسیم کارها برای برگزاری مراسم ها

آشنایی با مهمترین آداب و رسوم مراسم بله برون

در ادامه به معرفی بیشتری از مهمترین آداب و رسوم بله برون پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید:

بردن گل بله برون به خانه عروس

بردن گل به خانه عروس، یکی از مواردی است که از زمان خواستگاری انجام شده و یکی از ارکان جدایی ناپذیر در تمامی مراسم های عروس و داماد می باشد. نکته قابل توجه این است که حتی در دیگر کشورها نیز در مراسم های خود هدیه دادن گل یکی از موارد مهم می باشد. بهترین مدل گل برای مراسم بله برون، سبد گل می باشد تا بتوان در آن جعبه حلقه را نیز جاسازی کرد.

حلقه بله برون، از مهمترین رسومات این مراسم

یکی از مهمترین رسومات بله برون، حلقه عروسی می باشد. برای انتخاب حلقه نامزدی بهتر است از انگشترهای ظریف اما با طرح زیبا استفاده کنید. این نکته را هم باید بدانید که مدل حلقه باید متناسب با سلیقه عروس خانم باشد. در مراسم، شما می توانید پس از بله گفتن عروس خانم و اجازه پدر مادرها حلقه نامزدی را در دست های عروس خانم کنید تا نشانه پیوند شما با عروس خانم باشد.

حلقه بله برون، از مهمترین رسومات این مراسم - چیکاو

دادن هدیه در مراسم بله برون

هدیه دادن، یکی از مواردی است که در اکثر مراسم ها، به ویژه در مراسم بله برون نیز انجام می شود. معمولا در بله برون خانواده داماد برا خانه عروس خانم باید یک هدیه ببرند تا احترام خود را به خانواده عروس خانم نشان دهند، این هدیه می تواند هر یک از موارد زیر باشد:

  •         یک قواره پارچه پیراهن مجلسی
  •         چادر عروسی
  •         یک جلد قرآن مجید
  •         کیف، کفش، مانتو
  •         وسایل خانه
  •         کله قند
  •         و …
  • نوع هدیه معمولا با توجه به سلیقه و فرهنگ مورد نظر انتخاب می شود اما در تمامی فرهنگ ها اهدای هدیه واجب است.

    کیک بله برون

    یکی دیگر از مواردی که در تمام مراسمات عروس و داماد، به ویژه در مراسم بله برون از آن استفاده می شود، خرید کیک بله برون می باشد. باید کیک مخصوص بله برون را از بهترین قنادی ها برای این شب خاطره انگیز خود سفارش دهید.

    خرید کیک برای مراسم بله برون - چیکاو

    در نظر گرفتن بهترین مکان برای مراسم بله برون

    انتخاب محل برگزاری مراسم بله برون با خانواده عروس می باشد. شما بعنوان خانواده عروس بهتر است بهترین فضا و مکان را برای برگزاری مراسم بله برون دختران انتخاب کنید. بسیاری از خانواده های عروس باغ را بهترین مکان برای برگزاری مراسم بله برون انتخاب می کنند.

    اما برخی دیگر اقدام به اجاره سالن اجتماعات میکنند و این فضا را برای گرفتن مراسم بله برون مناسب تر می دانند. سالن اجتماعات اکثرا در برج ها مسکونی، تجاری و اداری واقع شده اند که اکثرا در طبقات منفی قرار دارند. این سالن ها در تهران امکاناتی نظیر؛ اتاق پرو لباس، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… دارند.

    سالن های اجتماعات در اکثر مناطق تهران؛ شرق، غرب، شمال و حتی جنوب تهران در دسترس هستند و شما باتوجه به منطقه ی مورد نظر خود، امکاناتی که می خواهید یک سالن داشته باشد، ظرفیت، می توانید این سالن ها را اجاره نمایید.

    همچنین بعضی از سالن های اجتماعات بسیار لوکس هستند و خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهند و اگر شما دنبال یک سالن لوکس با خدمات ویژه هستید به راحتی می توانید در سطح شهر تهران آن را، بیابید.

    انتخاب بهترین فضا برای برگزاری مراسم بله برون - چیکاو

    در نظر گرفتن تعداد مهمان ها برای برگزاری مراسم بله برون

    شما باید به عنوان میزبان جشن بله برون به خوبی این جشن را تدارک ببینید و به تعداد مهمان ها و مطابقت آن ها با تدارکات توجه داشته باشید. قبل از مهمانی حتما نسبت به تعداد افراد خانواده داماد اطلاعات کافی را کسب کنید تا هیچگونه کم و کاستی برای برگزاری مهمانی وجود نداشته باشد.

    بهترین تشریفات عروسی برای برگزاری بله برون

    اگر می خواهید تمام مراسم خود را به بهترین و مجلل ترین شکل برگزار کنید و ماندگارترین خاطرات را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید، ما به شما پیشنهاد می دهیم برگزاری رسومات خود را به تشریفات مجالس هایی که برگزار کننده اکثر مراسم عروسی هستند، بسپارید.

    تشریفات مجالس ثمین (www.tashrifatsamin.com)، یکی از برگزارکننده های تشریفات عروسی و نامزدی بوده که می توانید، تمام رسومات خود را به این مجموعه بسپارید تا شبی خاطره انگیز و زیبایی را برای شما رقم بزنند.

    تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

    خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

    •         تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
    •         مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
    •         مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
    •         مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
    •         انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
    •         خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
    •        حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو   


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

به نقل از حرف تازه: جشن نامزدی از جمله رسوم هایی است که عروس و داماد بعنوان اولین مراسم قبل از پیوند خود با یکدیگر برگزار می کنند. البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که جشن نامزدی بعد از هر یک از رسومات خواستگاری و مراسم بله برون انجام خواهد شد.

برگزاری مراسم نامزدی از جشن های با اهمیت برای زوج ها است. در این مراسم، آغاز دوران باهم بودن عروس و داماد را جشن می گیرند که به جشن نامزدی مرسوم می باشد. این جشن در مناطق و شهرهای مختلف به شکل متنوعی برگزار می شود.

به طور کلی برگزاری این مراسم برعهده ی خانواده ی عروس می باشد. عروس و داماد در این جشن باهم بودن خود را جشن می گیرند و می توان گفت نخستین جشن این دو زوج می باشد. جشن نامزدی با تشریفات کمتری نسبت به جشن عقد و عروسی برگزار خواهد شد.

اما برگزاری مراسم نامزدی از آداب و رسوم خاص خود برخوردار است که در هر فرهنگ و قومیتی به نحوه خاص خودشان برگزار می شود.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین تهیه شده است، با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با شیوه صحیح و آداب و رسوم جشن نامزدی بیشتر آشنا کنیم.

رسم و رسوم جشن نامزدی

آداب و رسوم برگزاری جشن نامزدی

برگزاری مراسم و جشن نامزدی

بازه زمانی بین آشنایی یک زوج و عقدکنان آنها، دوران نامزدی نامیده می شود. این مراسم در هر شهر و کشوری، به گونه ای متفاوت برگزار خواهد شد. همانطور که در ابتدای این گزارش هم به این موضوع اشاره کردیم، جشن نامزدی از اولین مراسم های است که زوج های جوان قبل از پیوند با یکدیگر، برگزار می کنند. ایرانیان از قدیم برای جشن های هفت شبانه روز شان، شهرت زیادی داشتند.

مخارج جشن نامزدی به چه شکل است؟

در جشن نامزدی معمولا خانواده عروس، میزبان هستند و خانواده داماد به عنوان مهمان، به خانه پدر عروس می آیند. مخارج جشن نامزدی بنابر رسومات هر شهر و هر خانواده، متفاوت است. رسم بعضی خانواده ها به این صورت است که تمامی مخارج بر عهده خانواده عروس است و در بعضی خانواده ها، هر دو طرف عروس و داماد، برای این کار شریک هستند.

در برخی از فرهنگ های ایران، خانواده عروس تنها باید مکانی برای برگزاری مراسم تهیه نمایند و خانواده داماد میوه و شام مراسم را متحمل می شوند.

آداب و رسوم مراسم نامزدی

آداب و رسوم برگزاری مجالس نامزدی در هر قومیت و فرهنگی متفاوت است و نمی توان قاعده خاصی را برای جشن نامزدی بیان کرد. آداب و رسوم برگزاری مراسم نامزدی شامل زمان برگزاری، نحوه پذیرایی و خدمات ارائه شده می باشد.

برخی از افراد برگزاری مراسم نامزدی را با سفره عقد به اقوام و آشنایان اطلاع می دهند، برخی دیگر تنها خانواده نزدیک دو طرف را دعوت کرده و پیش روی آن ها صیغه محرمیت موقتی می خوانند تا دوره آشنایی آن ها بدون مشکل سپری شود، برخی دیگر هم بدون صیغه و عقد تنها به آشنایان و اقوام رسمی شدن رابطه خود را اعلام می کنند تا بتوانند پس از آشنایی بیشتر با خلق و خوی هم و آشنایی با اقوام، برای زندگی مشترک خود برنامه ریزی داشته باشند.

رسم و رسوم جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی

انتخاب بهترین مکان برای برگزاری جشن نامزدی

شما با توجه به اینکه می خواهید جشن نامزدی خود را معمولی یا مفصل برگزار کنید، باید محل آن را انتخاب کنید. اگر تعداد مهمانان شما محدود می باشد و جشن شما ساده است، می توانید مراسم خود را در خانه برگزار نمایید ولی اگر تعداد مهمانان شما زیاد است و می خواهید یک مراسم مفصل و تجملاتی داشته باشید می توانید مراسم خود را در تالار یا باغ تالار برگزار نمایید.

در فصول بهار و تابستان، انتخاب باغ عروسی زیبا می تواند بهترین گزینه انتخابی جهت برگزاری مراسم نامزدی شما عزیزان باشد. یکی از مهم ترین نکات برای برگزاری مراسم عروسی، انتخاب مکان عروسی می باشد که گاهی عروس دامادها می مانند که تالار، باغ تالار، هتل و باغ برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کند.

البته هر کدام از این انتخاب ها دارای مزیت های فراوانی می باشد و انتخاب مکان برگزاری به عوامل مختلفی چون تعداد مهمانان، میزان هزینه های در نظر گرفته شده، امکانات پذیرایی و سایر موارد بستگی دارد.

رسم و رسوم جشن نامزدی

انتخاب باغ زیبا برای جشن نامزدی در فصول گرم

برگزاری بهترین مراسم نامزدی با تشریفات ثمین

اگر قصد برگزاری بهترین و خاطره انگیزترین جشن نامزدی را برای عروس و داماد خود دارید، ما به شما پیشنهاد میدهیم تمام مراسم خود را به مجموعه های تشریفات عروسی بسپارید. تشریفات عروسی ثمین (www.tashrifatsamin.com) یکی از برگزار کننده های مراسم بله برون، نامزدی، عروسی و جشن های تولد بوده که با بهترین خدمات و در بهترین باغ و تالارهای عروسی به برگزاری مراسم مورد نظر شما خواهد پرداخت و بهترین شب زندگیتان را برایتان رقم خواهد زد.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

به گزارش شما نیوز: انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات مجالس ثمین بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهاد ها را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری یک مجلس عروسی است که در خدمات مجالس ثمین با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تشریفات مجالس ثمین ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 50 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم می کند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی در اختیار داشته باشید.

باغ عروسی شرق تهران

انتخاب باغ عروسی در شرق تهران از جمله خدماتی است که توسط تشریفات مجالس ثمین ارائه می شود. تشریفات ثمین با در اختیار داشتن تعداد زیادی باغ تالار عروسی در شرق تهران زوج های جوان را در انتخاب، آزاد می گذارد. در انتخاب باغ عروسی توجه به چند نکته حائز اهمیت است. فصلی که قصد برگزاری مراسم خود را دارید می تواند عامل موثری در کاهش یا افزایش قیمت داشته باشد مثلا در فصل پاییز و زمستان هزینه ورودی باغ عروسی به مراتب کمتر از فصل های دیگر است.

باغ عروسی غرب تهران و حومه

باغ های عروسی زیبا، لوکس و مدرن در غرب تهران و حومه با تجهیزات و امکانات بی نظیر، زوج های جوان را به سمت داشتن شبی رویایی با باغ های عروسی ثمین سوق می دهد. تشریفات مجالس ثمین با در اختیار داشتن باغ های مناسب و زیبا و شیک، مناسب با بودجه  و سلیقه زوج های جوان، عروس و دامادها را برای داشتن شبی زیبا و رویایی هدایت می کند.باغ عروسی گرمدره

برگزاری جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن یا باغ عروسی است که انتخاب یکی از این دو طبق سلیقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلی که برای برگزاری مراسم انتخاب کردید هم در انتخاب باغ عروسی و سالن عروسی تاثیر دارد. در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می رود، فضای بسته سالن برای برگزاری جشن مناسب تر است. اما در فصل های گرم سال، می توان جشن را در فضای باغ برگزار کرد. البته تشریفات مجالس ثمین با بهره گیری از خدمات مجالس و امکانات روز دنیا در هر فصلی و در هر مکانی امکانات برگزاری مراسم عروسی را برای شما مهیا خواهد کرد.

ویژگی های باغ عروسی در گرمدره

از ویژگی های باغ عروسی تشریفات ثمین به منوی غذایی پیشنهادی و دلخواه می توان اشاره کرد. خدمات تشریفات مجالس ثمین را با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه انتخاب نمایید. لازم به ذکر است طبخ غذاها در آشپزخانه اختصاصی باغ عروسی تشریفات ثمین، استفاده از مواد درجه یک از جمله برنج 100 % ایرانی، مرغ و گوشت گوسفندی تازه خدمات مجالس انجام می گیرد. پس از انتخاب باغ عروسی متناسب با سلیقه شخصی تان، منوی غذایی برای تکمیل شدن خدمات ویژه مجالس عروسی، روند باغ عروسی، پذیرایی از میهمانان و نیاز به مواردی مانند: شیرینی و شربت و .... در بخش پذیرایی باغ عروسی دارید انتخاب سرویس پذیرایی و نوع چیدمان که عواملی مانند سلیقه، قیمت و داشتن هارمونی با مکان برگزاری مراسم در آن موثر است تاثیر به سزایی در کیفیت برگزاری خدمات مجالس و همچنین قیمت باغ عروسی گرمدره دارد.در عکسهای آورده شده در این قسمت شما با انواع سرویس پذیرایی و میز و صندلی و چیدمان آشنا می شوید. تشریفات ثمین ضمن برگزاری مجالس در باغ عروسی و با در اختیار داشتن باغ اختصاصی عروسی، به دلیل همکاری خدمات مجالس با بیش از 70 مورد باغ و تشریفات عروسی دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب خدمات مجالس داشته باشید تجلی و شکوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسی جایگاهی زیبا دو چندان کنید. همواره گل آرایی مجالس یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادن به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است. از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات ثمین در خدمات مجالس برگزاری مجالس عروسی می باشد لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی در باغ عروسی تقدیم حضورتان می گردد. برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی نمودن مجالس در باغ عروسی فضای برگزاری مجلس شمع آرایی یکی از اصلی ترین مواردی است که در تشریفات ثمین جزء هدایای منو باغ عروسی انتخابی می باشد مراسم آتش بازی جزء هیجان انگیز ترین و باشکوه ترین بخشها می باشد که در 4 مرحله (ورودی، کیک، شام و تانگو) در باغ عروسی قابل اجراست و در تشریفات ثمین جزء خدمات مجالس منوی انتخابی می باشد.

هزینه و قیمت باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی

هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و ... هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

قیمت ورودی باغ عروسی

قیمت ورودی باغ عروسی با توجه به معیارهای مختلفی ارزیابی می شود. از جمله این معیارها می توان به زیبایی و تجهیزات بکار رفته در باغ و نمای داخلی باغ و تالار عروسی و نوع و کیفیت خدمات متفاوت است.

b96c540a-4746-4ea7-8c30-9d7f99837268

هزینه برگزاری مراسم عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی با توجه به نکات مهم و حائز اهمیت که در هزینه اجاره باغ ارزان برای عروسی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. فصلی است که جشن عروسی در آن زمان برگزار می شود. هزینه اجاره باغ عروسی در فصل بهار و تابستان می تواند به مراتب بیشتر از فصل های پاییز و زمستان باشد. که انتخاب بیشتر زوجین با توجه به تفاوت قیمتی که در اجاره باغ عروسی وجود دارد همان فصل های بهار و تابستان است.

قیمت باغ عروسی در تهران

هزینه اجاره باغ عروسی در تهران با توجه به برتری های باغ عروسی نسبت به تالار بسیار مناسب تر و مطلوب تر است و به برگزاری مجالس با شکوه شما کمک شایانی می کند.

هزینه عروسی در باغ

هزینه عروسی به علت وجود فضای آزاد در باغ، عروس و داماد می توانند راحت تر به دیدن میهمانان خود بروند و رضایت بیشتری برای میهمانان است و به این خاطر که باغ عروسی به نسبت تالار از تزیینات کمتری برخوردار است و و باعث هزینه ی کمتری در باغ عروسی می شود.

2b64b53f-6ba6-4329-abf7-552012775805

مراسم بله برون و نامزدی

نکات مهم در انتخاب باغ عروسی

شما برای برگزاری مراسم عروسی در باغ باید به نکات مهمی توجه نمایید که این نکات به شرح زیر می باشد:

ظرفیت باغ عروسی: ظرفیت باغ های عروسی که زیر مجموعه باغ های تشریفات ثمین می باشند بین 150 تا بیشتر از 1000 نفر می باشند. زمانی که تعداد میهمانان شما زیاد است بهترین گزینه باغ عروسی است چرا که ظرفیت سالن باغ عروسی بالا است و میهمانان احساس بهتری دارند.

دسترسی به باغ و موقعیت باغ عروسی: سطح دسترسی مهمانان به باغ های عروسی تشریفات ثمین بسیار راحت است و اکثر باغ های عروسی تشریفات ثمین با موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته اند.

پارکینگ باغ عروسی: یکی از دغدغه های افرادی که به مراسمی دعوت می شوند جای پارک خودرو است. باغ های عروسی تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بین 150 خودرو تا 750 خودرو توانسته این دغدغه را از بین ببرد. اکثر باغ های تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بالا در اختیار مهمانان می باشد.

سقف سالن مراسم عروسی: سالن های باغ عروسی تشریفات ثمین با سقف های بلند باعث شده که زیبایی ویژه ای را به تالارهای عروسی ببخشد. سقف بلند باعث نشان دادن شکوه و جلال آن محل است و از امتیازات باغ های عروسی تشریفات ثمین محسوب می شود.

سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ: یکی از امکانات مهم و مفیدی که باغ تالار های عروسی تشریفات ثمین دارند وجود سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ عروسی هستند. بسیاری از زوج های جوان تمایل دارند که مراسم عروسی خود را در فصل های سرد سال برگزار کنند و وجود سیستم گرمایش در تالار باعث می شود که میهمانان بتوانند از مراسم لذت بیشتری ببرند. سیستم سرمایش بسیار مفید است برای افرادی که تمایل دارند جشن عروسی خود را در فصل های گرم سال برگزار کنند.

جایگاه عروس و داماد: از جمله زیبایی تالار های باغ عروسی تشریفات ثمین تزیین جایگاه عروس و داماد است. جایگاه عروس و داماد با آینه کاری بسیار شیک در پشت جایگاه و گل آرایی و شمع آرایی های بسیار زیبا مکانی دلنشین و فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورد.

رختکن مجزا: وجود رختکن های مجزا از جمله امکانات مهمی است که تالارهای باغ عروسی تشریفات ثمین در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

سرویس بهداشتی مناسب: سرویس بهداشتی مناسب و مجزا از جمله امکانات مفید باغ تالارهای عروسی تشریفات ثمین می باشد.

سخن پایانی

اگر به دنبال مجموعه ای جهت انجام تشریفات عروسی خود هستید، ما به شما تشریفات مجالس ثمین (www.tashrifatsamin.com) را پیشنهاد میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر اجاره سالن برای بله برون و برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

به گزارش عرصه سه: برای برگزاری مراسم عروسی، هر چهار فصل زیبای بهار، تابستان، پاییز و زمستان می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب جهت برگزاری هر یک از جشن های عقد یا عروسی باشد. اما در بین تمام این فصول، پاییز و به خصوص زمستان از فصل هایی است که گرفتن هر یک از مراسم های عروسی در آن دشواری های خود را دارد.

بسیاری از افراد در نظر دارند تا مراسم عروسی خود را در باغ و محیط باز برگزار کنند. اما در زمستان اینکار محدودیت هایی را به همراه خواهد داشت.

تزئینات باغ عروسی در فصل زمستان

با کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین همراه باشید تا شما عزیزان را با ویژگی های برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان بیشتر آشنا کنند.

ویژگی های باغ عروسی در زمستان

فصل زمستان با وجود زیبایی هایی که دارد یکی از بهترین فصول برای برگزاری مراسم عروسی می باشد و وجود برف می تواند رنگ زیبایی را به مراسم عروسی شما ببخشد. اما زمستان در کنار زیبایی هایی که دارد، دارای معایبی را نیز با خود خواهد داشت.

فصل زمستان مشکلاتی مانند سرما، باران و برف را با خود به همراه دارد و کار کسانیکه که قصد برگزاری مراسم در باغ را دارند را بسیار سخت خواهد کرد. اما جای نگرانی نیست، با وجود وسایل جدیدی که این روزها به وجود آمده به راحتی می توانید شبی خاطره انگیز را در فصل زمستان برای خود رقم بزنید.

یکی از نکات مهمی که برای برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان وجود دارد این بوده که بهتر است مراسم را در فضایی سرپوشیده برگزار کنید و تنها بخش ها و ساعاتی از مراسم خود را در باغ بروید.

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در زمستان

  • برای گرفتن عروسی در فصل زمستان داشتن سیستم گرمایشی یکی از نکات مهم می باشد که باید حتما به آن توجه داشته باشید.
  • نورپردازی در فصل زمستان باید به گونه ای باشد که در صورت بارش برف و یا باران نور محیط خراب نشود و تاثیر منفی در فیلمبرداری مراسم عروسی نگذارد.
  • باید نوشیدنی های گرم و تازه در طول مراسم سرو شود تا مهمانان احساس خوبی در جشن داشته باشند و سرمای کمتری را احساس کنند.
  • جایگاه عروس و داماد علاوه بر زیبایی باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا عروس و داماد احساس سرما نکنند.
  • باغ بهتر است سرپوشیده شود تا مهمانان علاوه بر استفاده از فضای زیبای باغ و رقص و پایکوبی، اذیت نشده و به آنها خوش بگذرد.
  • اگر باغ دارای فواره یا حوض آب است بهتر است برای برگزاری مراسم عروسی در زمستان، حوض با فواره ها بسته شوند زیرا سرمای هوا در فضا را چند برابر می نمایند.
  • باغ باید دارای پارکینگ به اندازه کافی باشد تا مهمانان برای پارک کردن ماشین های خود دچار مشکل نشوند و از سوی دیگر در صورت بارندگی، ماشین ها در گل و لای گیر نکنند.

تزئینات مناسب فصل زمستان برای باغ عروسی

معمولا در فصل زمستان برای باغ، از تزییناتی همچون شمع و چوب با نمایی از بارش برف، استفاده می شود. این تزیینات بسیار زیبا و مختص به این فصل هستند و مراسم عروسی را بسیار متفاوت و زیباتر می نمایند. وجود ریسه های رنگی یا سفید نیز می تواند در شب نمای خاصی به باغ بدهد.

افرادی که قصد برگزاری مراسم عقد در در باغ در فصل زمستان را دارند، به دلیل حساسیت بیشتر این مراسم، بهتر است مراسم عقد خود را به تشریفات مراسم عقد که تخصص کافی در برگزاری این مراسم را دارند بسپارند.

برگزاری مراسم نامزدی از جشن های با اهمیت برای زوج ها است. در این مراسم، آغاز دوران باهم بودن عروس و داماد را جشن می گیرند که به جشن نامزدی مرسوم می باشد. این جشن در مناطق و شهر های مختلف به شکل متنوعی برگزار می شود. به طور کلی برگزاری این مراسم برعهده ی خانواده ی عروس می باشد. عروس و داماد در این جشن باهم بودن خود را جشن می گیرند و می توان گفت نخستین جشن این دو می باشد. جشن نامزدی با تشریفات کمتری نسبت به جشن عقد و عروسی برگزار می شود. خیلی از افرد در خانه و برخی نیز در تالار یا باغ تالار این مراسم را برگزار می کنند.

 

 

تزئینات باغ عروسی در فصل زمستان
 
تزئینات باغ عروسی در فصل زمستان

 

پذیرایی مخصوص عروسی در زمستان

در زمستان یکی دیگر از نکاتی که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، خدمات پذیرایی می باشد. نوشیدنی ها و غذاهایی که در این فصل سرو می شود، کمی متفاوت تر خواهد بود.

در این فصل باید از نوشیدنی های گرم همچون چایی، قهوه و نسکافه برای پذیرایی استفاده کنید. از سوی دیگر موقع سرو غذا نیز فضای باغ یا قسمتی که برای سرو غذا در نظر گرفته شده است باید به گونه ای باشد که غذاها سرد نشوند و همان لحظه سرو شوند.

قیمت باغ عروسی در فصل زمستان

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که آیا قیمت و هزینه گرفتن عروسی در زمستان متفاوت خواهد بود؟

هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و … هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

علاوه بر آن باغ یا تالاری که انتخاب میکنید ممکن است خدمات متنوع و مختلفی را نسبت به دیگر تالارها ارائه دهند که همین امر موجب تفاوت قیمت ها نیز خواهد شد. برای مثال قیمت باغ عروسی در گرمدره با سایر تالارها و باغ عروسی ها متفاوت خواهد بود.

برگزاری جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن یا باغ عروسی است که انتخاب یکی از این دو طبق سلیقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلی که برای برگزاری مراسم انتخاب کردید هم در انتخاب باغ عروسی و سالن عروسی تاثیر دارد. در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می رود، فضای بسته سالن برای برگزاری جشن مناسب تر است. اما در فصل های گرم سال، می توان جشن را در فضای باغ برگزار کرد. البته تشریفات مجالس ثمین با بهره گیری از خدمات مجالس و امکانات روز دنیا در هر فصلی و در هر مکانی امکانات برگزاری مراسم عروسی را برای شما مهیا خواهد کرد.

هزینه برگزاری مراسم  در فصل زمستانهزینه برگزاری مراسم  در فصل زمستان

برگزاری مراسم های عروسی در زمستان با تشریفات ثمین

اگر به دنبال بهترین برگزارکننده انواع مراسم و تشریفات عروسی با بهترین خدمات در فصول مختلف سال هستید، ما به شما تشریفات عروسی ثمین (www.tashrifatsamin.com) را معرفی میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

به نقل از فردا نیوز: افراد بسیاری هستند که برای برگزاری مراسم عروسی خود به دنبال سالن اجتماعاتی بوده که خدمات عالی و شبی خاطره انگیز را برای عروس و داماد رقم می زنند.

افراد بسیاری هستند که برای برگزاری مراسم عروسی خود به دنبال سالن اجتماعاتی بوده که خدمات عالی و شبی خاطره انگیز را برای عروس و داماد رقم می زنند. بسیاری از زوجین برای برگزاری مراسم نامزدی خود به دنبال بهترین تشریفات عروسی با سالن اجتماعات یا باغ مجلل و زیبا هستند. همانطور که می دانید برگزاری مراسم نامزدی از جشن های با اهمیت برای زوج ها است. در این مراسم، آغاز دوران باهم بودن عروس و داماد را جشن می گیرند که به جشن نامزدی مرسوم می باشد. این جشن در مناطق و شهر های مختلف به شکل متنوعی برگزار می شود.

 

به طور کلی برگزاری این مراسم برعهده ی خانواده ی عروس می باشد. عروس و داماد در این جشن باهم بودن خود را جشن می گیرند و می توان گفت نخستین جشن این دو می باشد. جشن نامزدی با تشریفات کمتری نسبت به جشن عقد و عروسی برگزار می شود. خیلی از افرد در خانه و برخی نیز در تالار یا باغ تالار این مراسم را برگزار می کنند.

کارشناسان ما در تشریفات مجالس ثمین با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی بیشتر آشنا کنند.

 

11

برگزاری مراسم عروسی در سالن اجتماعات

 

ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی

شما برای برگزاری مهمانی جشن تولد، جشن عروسی، مراسم فرهنگی و مذهبی، نیاز دارید سالنی را انتخاب کنید که متعهد شود مراسم شما را فوق العاده سرگرم کننده و افسانه ایی جلوه دهد.

 

اما اگر شما برای انتخاب بین چندین سالن در شهر دچار تردید شده اید ما می توانیم با معرفی ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی و تولد استرس را از شما دور کنیم و به شما در انتخاب صحیح و درست کمک کنیم.

سالن اجتماعات مربوط به سالن ها، ساختمان های بزرگ تجاری، اداری و مسکونی می باشد که امکانات خوبی برای تجمع و برگزاری مراسم ارائه می دهند. همچنین این سالن ها معمولا برای ساکنین برج ها و ساختمان ها نیز استفاده می شود و برخی از آن ها براساس تصمیم مالکان ساختمان و مدیران، برای برگزاری مراسم اجاره داده می شود.

 

سالن های اجتماعات برای مناسبت های خاص مثل اجاره سالن اجتماعات برای تولد در تهران، مهمانی ها، جشن نامزدی و بله برون، مراسم عقد، مراسم ازدواج، سالگرد ازدواج، مراسم ختم یا ترحیم و... اجاره داده می شوند. البته شما برای انتخاب سالن اجتماعات باتوجه به مراسم و نیاز های خود باید برای اجاره اقدام نمایید.

مکان سالن

یکی از مهمترین نکات اجاره سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی، مکان سالن است. این مکان باید در منطقه ای قرار داشته باشد که به راحتی قابل دسترسی باشد و مهمانان شما مجبور نباشند مدت زمان طولانی دنبال آدرس ان بگردند، سالن عروسی هر چقدر هم زیبا و بزرگ باشد، اگر در مکان خیلی دور قرار گرفته باشد، شاید مهمانان شما را ناراحت و خسته کند.

مکان سالن عروسی یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که باید هنگام انتخاب تالار عروسی به خاطر بسپارید. انتخاب یک سالن مناسب و خوب برای عروسی شما باعث می شود همیشه این شب را به خاطر داشته باشید و از آن انرژی مثبت بگیرید.

ظرفیت سالن

ظرفیت سالن یکی دیگر از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که هنگام انتخاب سالن عروسی نباید نادیده گرفته شود. شما باید از ابتدا از مدیر سالن در مورد اینکه چند مهمان می تواند در سالن جای داده شود و آیا مسئولین سالن می توانند یک سالن به اندازه ی مناسب برای مهمانی شما فراهم کنند سوالاتی را بپرسید. سالن نباید آنقدر کوچک باشد که مردم احساس خفگی کنند، اندازه آن نباید خیلی بزرگ باشد که خالی به نظر برسد و مهمانان احساس ناخوشایندی کنند.

12

ویژگی برگزاری مراسم عروسی در سلن اجتماعات

 

امکانات پارکینگ

همه ی سالن های عروسی امکانات پارکینگ را در اختیار شما قرار نمی دهند، و همین موجب به وجود آمدن دردسرهایی برای مهمانان می شود. یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی داشتن پارکینگ مناسب است. سالن باید به پارکینگ کافی مجهز باشد تا مهمانان شما هنگام پارک ماشین خود با مشکل روبرو نشوند. مهمانان شما تنها در صورت لذت کامل از این امکانات، می توانند از مراسم شما لذت ببرند، زیرا اگر وسیله نقلیه آنها با خیال راحت در محل برگزاری پارک شود میتوانند با خیال آسوده تری شما را در مراسمات همراهی کنند.

دکوراسیون داخلی و فضای داخلی

بسته به نوع مراسم، حتما در مورد نوع دکوراسیون مورد نظر خود فکر کنید. فضای داخلی و محیط محل برگزاری را به دقت بررسی کرده و محلی را که نیازهای شما را برآورده می کند انتخاب کنید. حتی می توانید نظرات خود را با تیم سالن در مورد اینکه آیا آنها می توانند نظری را که شما تصور کرده اید برایتان ایجاد کنند. دکوراسیون زیبا و تنظیم یک تابلوی تزئینات داخلی همیشه در تالارهای عروسی خوب کار می کند. مدیران سالن می توانند بنا به نیاز مشتری مکان را زیبا کنند. شما از همه دردسرهای جستجوی یک دکوراتور اختصاصی نجات خواهید یافت.

پذیرایی

غذا قسمت مهمی از یک مراسم عروسی است و به همین دلیل آشنایی و اطلاعات داشتن در مورد خدمات پذیرایی سالن مراسم بسیار مهم است. غذای سالن باید خوش طعم و خوش پخت باشد و زیر نظر بهترین و ماهرترین سرآشپزها طبخ شود. بههر امکان چشیدن غذا از قبل برای شما مقدور باشد بنابرین شما باید قادر باشید در سالن مراسم عروسی خدمات پذیرایی و سطح حرفه ای بودن کارکنان را بررسی کنید.

کارکنان مجرب تالار عروسی

تالارهای عروسی خوب اغلب کارمندان آموزش دیده و ماهری دارند که می توانند بدون هیچ زحمتی عروسی ها را ترتیب دهند. کارکنان تالارهای عروسی باید تجربه عملی زیادی در انجام این مراسمات داشته باشند. داشتن کارکنان و پرسنل با تجربه و مرتب یکی از ویژگی های سالن های برگزاری مراسم عروسی، شیک و مدرن است. در این سالن ها جلسات آموزشی منظم برای کارمندان برگزار می شود که در این کلاس ها هم در زمینه مهارت های اولیه پذیرایی وهم در آموزش آداب و رسوم سنتی نیز آموزش داده می شود.

امنیت و بیمه مهمانان

امنیت ویژگی بسیار مهمی است که شاید بسیاری از خانواده ها در هنگام برگزاری عروسی از آن چشم پوشی می کنند. مکان مناسب برای عروسی باید تسهیلات بیمه ای را فراهم کند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی، بیمه بتواند خسارات را جبران کند. برخی از تالارهای عروسی بیمه مشتریان را نیز ارائه می دهند.

 

خدمات مجالس و تشریفات عروسی ثمین

تشریفات ثمین، برگزار کننده مراسم نامزدی و عروسی در فضایی عالی

اگر به دنبال بهترین برگزارکننده انواع مراسم و تشریفات عروسی هستید، ما به شما تشریفات عروسی ثمین (www.tashrifatsamin.com) را معرفی میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو

13



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تفاوت مراسم بله برون و نامزدی، یکی از مواردی است که شاید اکثر افراد دقیقا تفاوت آن را ندانند. مراسم ازدواج در ایران با خواستگاری شروع می شود، بله برون، آزمایش، نامزدی و عقد مراحل بعدی آن هستند و جشن عروسی مرحله پایانی از مراحل ازدواج و قدم اول شروع یک زندگی مشترک است. با تمام تفاوت هایی که اقوام مختلف ایرانی به واسطه فرهنگ های مختلف در برگزاری مراسم ازدواج دارند، می توان به صورت کلی یک چارچوبی را برای این مراحل تعریف کرد. در این جا ما از تفاوت مراسم بله برون و نامزدی صحبت خواهیم کرد.

تفاوت مراسم بله برون و نامزدی- قسمت اول بله برون

به نقل از واضح: بعد از مراسم خواستگاری، جواب مثبت و رضایت دختر و پسر و خانواده هایشان برای ازدواج، در مرحله بعد خانواده ی پسر به همراه عده ای از بزرگان فامیل به خانه دختر می روند. در این مراسم که معمولا با عنوان بله برون، مهر برون، شیرینی خوران نامیده می شود. افراد بزرگتر دو طرف درباره مواردی همچون مهریه، شیربها، میزان جهیزیه، تاریخ عقد، جشن عروسی و سایر مواردی که بر حسب آداب و رسوم خانوادگیشان هست صحبت می کنند و به یک توافق کلی می رسند. بعد از آن که همه موارد مورد بحث مشخص شدند، در دفتری ثبت می شوند که به دفتر بله برون مشهور است. این دفتر به امضای تمام بزرگان حاضر در مراسم می رسد.

هدایا و شیوه برگزاری مراسم بله برون

در مراسم بله برون معمولا خانواده داماد هدایایی مثل یک جلد کلام الله مجید، یک انگشتر که به عنوان نشان معروف است، یک عدد کله قند، هدایایی مثل پارچه، چادر، کیف، کفش و یک سبد گل برای عروس پیشکش می برد. البته تعداد این هدایا به نسبت رسوم دو طرف می تواند کمتر یا بیشتر شود؛ اما از چیزهایی که حتما باید باشند انگشتر و سبد گل و یک جلد کلام الله است. انگشتری که به عنوان نشان یا حلقه نامزدی در شب بله برون به دختر داده می شود حلقه ای است که پسر آن را انتخاب می کند و متفاوت از حلقه عقد ازدواج است که دختر و پسر با هم برای خرید آن می روند.

در بسیاری از خانواده ها قبل از برگزاری مراسم بله برون از تعداد مهمان ها پرسیده می شود و معمولا خانواده دختر مراسم را به صورت یک مراسم رسمی با پذیرایی میوه و شیرینی و شام در خانه پدر عروس یا سالن برگزار می کنند. بعضی از خانواده ها برای این شب کیک نیز سفارش می دهند. در بله برون معمولا میوه و شیرینی و شام با خانواده عروس و کیک برعهده خانواده داماد است. البته بسیاری از افراد مراسم بله برون را بعد از ساعت شام برگزار می کنند و مهمان ها را فقط به صرف میوه و شیرینی دعوت می نمایند.

 

تفاوت مراسم بله برون و نامزدی- قسمت دوم نامزدی

تفاوت مراسم بله برون و نامزدی می تواند در زمان برگزاری آن ها نیز باشد. بعضی از خانواده ها مراسم بله برون و نامزدی را با همدیگر برگزار می کنند. در این حالت بله برون و نامزدی در یک شب برگزار می شود و از شب بله برون یا نامزدی تا روز عقد، صیغه محرمیت بین دختر و پسر خوانده می شود. در این حالت نمی توان از تفاوت مراسم بله برون و نامزدی صحبت کرد چون تفاوتی ندارند. اما گاهی یه مراسم کوچک بله برون در خانه دختر گرفته می شود و بزرگان به توافقات لازم می رسند و بعد جشنی در سالنی توسط خانواده دختر گرفته می شود. این جشن می تواند هم جشن نامزدی با خواندن صیغه محرمیت باشد و هم می توان در این مراسم خطبه عقد جاری شود و بعد از آن برای چند ماه دختر و پسر به صورت نامزد باقی بمانند و بعد جشن عروسی بگیرند و زندگی مشترک خودشان را شروع کنند.

در کل به نسبت رسومی که خانواده ها دارند، این مراحل می توانند کاملا متفاوت باشند. اما آنچه که تفاوت مراسم بله برون و نامزدی به صورت آشکار می تواند باشد. خوانده شدن صیغه محرمیت و یا خطبه عقد است. اما نکته ای باید در این جا ذکر شود و آن اینکه اگر قرار است جشن بله برون و نامزدی همزمان برگزار شود، معمولا دو خانواده قبل از برگزاری مراسم سر موضوعات اصلی توافق کرده اند و در واقع فقط جشن را برگزار می کنند و دیگر صحبتی در میان نیست.

تفاوت هدایای بله برون و نامزدی

تفاوت مراسم بله برون و نامزدی می تواند از لحاظ هدایا و زمان اهدای آنها نیز باشد. در روز یا شب بله برون هدایایی از طرف خانواده داماد برای عروس آورده می شود که در بالا ذکر شد. بعد از آن معمولا تا زمان نامزدی و عقد، عروس هدیه ای از جانب خانواده داماد دریافت نمی کند. اما اگر دختر و پسر نامزد شوند؛ در اکثر خانواده های ایرانی رسم بر این است که تا زمان برگزاری عروسی در اکثر مناسبت ها به دختر و پسر هدیه داده شود.

هدایای دوران نامزدی

در دوران نامزدی علاوه بر آن که دختر و پسر به هم دیگر هدیه می دهند؛ در مراسم ها و روزهای خاص مثل اعیاد قربان، غدیر، نیمه شعبان و یا عید نوروز از طرف خانواده داماد و عروس به دختر و پسر نیز هدیه پیشکش می شود. این هدایا معمولا از طلا، پارچه و لباس انتخاب می شوند. که معمولا این خانواده داماد است که به همراه هدیه ای در شب عید به خانه دختر می رود البته ممکن است که خانواده پسر، خانواده دختر را به خانه خود دعوت کنند.

در هدایای بله برون و نامزدی جایی برای افراط و تفریط نگذارید

در مورد تفاوت مراسم بله برون و نامزدی گفتیم اما آن چه که اهمیت دارد این است که بدانیم هدیه دادن به خودی خودی دلچسب و تحکیم کننده روابط است اما اگر هدایا به گونه ای انتخاب شوند که شان و منزلت طرف مقابل زیر سوال رود یا فردی که هدیه می دهد به شدت بابت تهیه آن، تحت فشار اقتصادی قرار گیرد و یا حتی مقروض شود؛ این هدایا بیش از آن که بتوانند روابط را تحکیم کنند، پایه های رابطه را سست خواهند کرد. در برگزاری مجالس نامزدی این آیین ها و رسم و رسومات در عین زیبایی و جذاب بودن، اگر افراط و تفریط شود فقط دختر و پسر هستند که آسیب می بینند. پس بهتر است به رسم و رسومات تا جایی اعتنا شود که خوشبختی و شادی دختر و پسر قربانی آن نشود.

سخن پایانی

اگر به دنبال مجموعه ای جهت انجام تشریفات عروسی خود هستید، ما به شما تشریفات مجالس ثمین (www.tashrifatsamin.com) را پیشنهاد میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر اجاره سالن اجتماعات و برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات مجالس ثمین بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهاد ها را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری یک مجلس عروسی است که در خدمات مجالس ثمین با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تشریفات مجالس ثمین ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 50 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم می کند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی در اختیار داشته باشید.

 

برگزاری مراسم عروسی

باغ عروسی شرق تهران

انتخاب باغ عروسی در شرق تهران از جمله خدماتی است که توسط تشریفات مجالس ثمین ارائه می شود. تشریفات ثمین با در اختیار داشتن تعداد زیادی باغ تالار عروسی در شرق تهران زوج های جوان را در انتخاب، آزاد می گذارد. در انتخاب باغ عروسی توجه به چند نکته حائز اهمیت است. فصلی که قصد برگزاری مراسم خود را دارید می تواند عامل موثری در کاهش یا افزایش قیمت داشته باشد مثلا در فصل پاییز و زمستان هزینه ورودی باغ عروسی به مراتب کمتر از فصل های دیگر است.

باغ عروسی غرب تهران و حومه

باغ های عروسی زیبا، لوکس و مدرن در غرب تهران و حومه با تجهیزات و امکانات بی نظیر، زوج های جوان را به سمت داشتن شبی رویایی با باغ های عروسی ثمین سوق می دهد. تشریفات مجالس ثمین با در اختیار داشتن باغ های مناسب و زیبا و شیک، مناسب با بودجه  و سلیقه زوج های جوان، عروس و دامادها را برای داشتن شبی زیبا و رویایی هدایت می کند.

باغ عروسی گرمدره

برگزاری جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن یا باغ عروسی است که انتخاب یکی از این دو طبق سلیقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلی که برای برگزاری مراسم انتخاب کردید هم در انتخاب و قیمت باغ عروسی در گرمدره و سالن عروسی تاثیر دارد. در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می رود، فضای بسته سالن برای برگزاری جشن مناسب تر است. اما در فصل های گرم سال، می توان جشن را در فضای باغ برگزار کرد. البته تشریفات مجالس ثمین با بهره گیری از خدمات مجالس و امکانات روز دنیا در هر فصلی و در هر مکانی امکانات برگزاری مراسم عروسی را برای شما مهیا خواهد کرد.

ویژگی های باغ عروسی در گرمدره

از ویژگی های باغ عروسی تشریفات ثمین به منوی غذایی پیشنهادی و دلخواه می توان اشاره کرد. خدمات تشریفات مجالس ثمین را با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه انتخاب نمایید. لازم به ذکر است طبخ غذاها در آشپزخانه اختصاصی باغ عروسی تشریفات ثمین، استفاده از مواد درجه یک از جمله برنج 100 % ایرانی، مرغ و گوشت گوسفندی تازه خدمات مجالس انجام می گیرد.

پس از انتخاب باغ عروسی متناسب با سلیقه شخصی تان، منوی غذایی برای تکمیل شدن خدمات ویژه مجالس عروسی، روند باغ عروسی، پذیرایی از میهمانان و نیاز به مواردی مانند: شیرینی و شربت و .... در بخش پذیرایی باغ عروسی دارید انتخاب سرویس پذیرایی و نوع چیدمان که عواملی مانند سلیقه، قیمت و داشتن هارمونی با مکان برگزاری مراسم در آن موثر است تاثیر به سزایی در کیفیت برگزاری خدمات مجالس دارد.

در عکسهای آورده شده در این قسمت شما با انواع سرویس پذیرایی و میز و صندلی و چیدمان آشنا می شوید. تشریفات ثمین ضمن برگزاری مجالس در باغ عروسی و با در اختیار داشتن باغ اختصاصی عروسی، به دلیل همکاری خدمات مجالس با بیش از 70 مورد باغ و تشریفات عروسی دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب خدمات مجالس داشته باشید تجلی و شکوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسی جایگاهی زیبا دو چندان کنید.

همواره گل آرایی مجالس یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادن به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است. از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات ثمین در خدمات مجالس برگزاری مجالس عروسی می باشد لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی در باغ عروسی تقدیم حضورتان می گردد.

برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی نمودن مجالس در باغ عروسی فضای برگزاری مجلس شمع آرایی یکی از اصلی ترین مواردی است که در تشریفات ثمین جزء هدایای منو باغ عروسی انتخابی می باشد مراسم آتش بازی جزء هیجان انگیز ترین و باشکوه ترین بخشها می باشد که در 4 مرحله (ورودی، کیک، شام و تانگو) در باغ عروسی قابل اجراست و در تشریفات ثمین جزء خدمات مجالس منوی انتخابی می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

برگزاری مجالس در باغ عروسی

هزینه و قیمت باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی

هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و ... هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

قیمت ورودی باغ عروسی

قیمت ورودی باغ عروسی با توجه به معیارهای مختلفی ارزیابی می شود. از جمله این معیارها می توان به زیبایی و تجهیزات بکار رفته در باغ و نمای داخلی باغ و تالار عروسی و نوع و کیفیت خدمات متفاوت است.

قیمت اجاره باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی با توجه به نکات مهم و حائز اهمیت که در هزینه اجاره باغ ارزان برای عروسی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. فصلی است که جشن عروسی در آن زمان برگزار می شود. هزینه اجاره باغ عروسی در فصل بهار و تابستان می تواند به مراتب بیشتر از فصل های پاییز و زمستان باشد. که انتخاب بیشتر زوجین با توجه به تفاوت قیمتی که در اجاره باغ عروسی وجود دارد همان فصل های بهار و تابستان است.

قیمت باغ عروسی در تهران

هزینه اجاره باغ عروسی در تهران با توجه به برتری های باغ عروسی نسبت به تالار بسیار مناسب تر و مطلوب تر است و به برگزاری مجالس با شکوه شما کمک شایانی می کند.

هزینه عروسی در باغ

هزینه عروسی به علت وجود فضای آزاد در باغ، عروس و داماد می توانند راحت تر به دیدن میهمانان خود بروند و رضایت بیشتری برای میهمانان است و به این خاطر که باغ عروسی به نسبت تالار از تزیینات کمتری برخوردار است و و باعث هزینه ی کمتری در باغ عروسی می شود.

نکات مهم در انتخاب باغ عروسی

شما برای برگزاری مراسم عروسی در باغ باید به نکات مهمی توجه نمایید که این نکات به شرح زیر می باشد:

ظرفیت باغ عروسی: ظرفیت باغ های عروسی که زیر مجموعه باغ های تشریفات ثمین می باشند بین 150 تا بیشتر از 1000 نفر می باشند. زمانی که تعداد میهمانان شما زیاد است بهترین گزینه باغ عروسی است چرا که ظرفیت سالن باغ عروسی بالا است و میهمانان احساس بهتری دارند.

دسترسی به باغ و موقعیت باغ عروسی: سطح دسترسی مهمانان به باغ های عروسی تشریفات ثمین بسیار راحت است و اکثر باغ های عروسی تشریفات ثمین با موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته اند.

پارکینگ باغ عروسی: یکی از دغدغه های افرادی که به مراسمی دعوت می شوند جای پارک خودرو است. باغ های عروسی تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بین 150 خودرو تا 750 خودرو توانسته این دغدغه را از بین ببرد. اکثر باغ های تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بالا در اختیار مهمانان می باشد.

سقف سالن مراسم عروسی: سالن های باغ عروسی تشریفات ثمین با سقف های بلند باعث شده که زیبایی ویژه ای را به تالارهای عروسی ببخشد. سقف بلند باعث نشان دادن شکوه و جلال آن محل است و از امتیازات باغ های عروسی تشریفات ثمین محسوب می شود.

سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ: یکی از امکانات مهم و مفیدی که باغ تالار های عروسی تشریفات ثمین دارند وجود سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ عروسی هستند. بسیاری از زوج های جوان تمایل دارند که مراسم عروسی خود را در فصل های سرد سال برگزار کنند و وجود سیستم گرمایش در تالار باعث می شود که میهمانان بتوانند از مراسم لذت بیشتری ببرند. سیستم سرمایش بسیار مفید است برای افرادی که تمایل دارند جشن عروسی خود را در فصل های گرم سال برگزار کنند.

جایگاه عروس و داماد: از جمله زیبایی تالار های باغ عروسی تشریفات ثمین تزیین جایگاه عروس و داماد است. جایگاه عروس و داماد با آینه کاری بسیار شیک در پشت جایگاه و گل آرایی و شمع آرایی های بسیار زیبا مکانی دلنشین و فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورد.

رختکن مجزا: وجود رختکن های مجزا از جمله امکانات مهمی است که تالارهای باغ عروسی تشریفات ثمین در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

سرویس بهداشتی مناسب: سرویس بهداشتی مناسب و مجزا از جمله امکانات مفید باغ تالارهای عروسی تشریفات ثمین می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

خصوصیات بهترین باغ و سالن عروسی

برگزاری مراسم بله برون

مراسم بله برون از مراسم خواستگاری مفصل تر برگزار می شود. این مراسم چند روز پس از خواستگاری رسمی برگزار می گردد که خانواده عروس و داماد و بزرگان خانواده ها، برای قول و قرار ها نهایی کردن برنامه عقد و عروسی دور هم جمع می شوند. بله برون یکی از مراسم های مرسوم ازدواج می باشد و دوران شیرین نامزدی برای عروس و داماد پس از برگزاری مراسم رسمی بله برون، انجام می شود. همچنین این مراسم هم آداب و رسوم خاص خود را دارد که باهم آن ها را بررسی می کنیم.

آداب و رسوم مراسم بله برون

همان طور که گفتیم مراسم بله برون از خواستگاری مفصل تر است و میزبان این مراسم هم خانواده عروس می باشند. برگزاری این مراسم دارای آداب و رسوم مخصوص به خود است و در هر جا با توجه به فرهنگ ها این آداب رسوم متفاوت می باشد. به طور کلی مهم ترین این آداب و رسوم به شرح زیر است:

  • خرید گل و شیرینی توسط خانواده داماد
  • خرید انگشتر نشان برای عروس از طرف خانواده داماد
  • تعیین میزان مهریه، شیر بها
  • تعیین وضعیت شغل و مسکن داماد
  • تعیین دقیق تاریخ عقد و عروسی
  • چگونگی برگزاری مراسم عقد و عروسی
  • تقسیم کارها برای برگزاری مراسم ها
  • دیگر جزئیات مهم

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

برگزاری مراسم بله برون

هدایای خانواده داماد به عروس در بله برون

طبق سنت های قدیمی، هدایایی از طرف خانواده داماد برای جلب رضایت عروس و خانواده او در نظر گرفته می شود. این هدایا شامل یک قواره پارچه مجلسی، انگشتر نشان، یک قواره پارچه چادری، قرآن و دفتر مخصوص بله برون، سبد گل و شیرینی می باشد که از طرف خانواده داماد تقدیم عروس و خانواده محترم او می شود.

تزیینات خنچه مراسم بله برون عروس

خانواده داماد تمام هدایایی را که برای عروس تهیه کرده اند را، تزیین می کنند. همان طور که گفتیم این هدایا شامل:

  • گل و شیرینی
  • انگشتر نشان
  • قواره چادر
  • قواره پارچه مجلسی
  • کله قند
  • قرآن
  • دفترچه بله برون

این هدایا از قدیم جز هدایای بله برون می باشد. البته امروزه موارد دیگری به این هدایا اضافه شده است ولی این ها مهم ترین هدایا می باشند که برای عروس تهیه می شود. تک تک این وسایل باید با ایده های جدید و جذاب تزیین شوند. در گذشته این هدایا با تزیین ساده و ابتدایی داخل سینی گذاشته می شد ولی امروزه این هدایا را داخل باکس، جعبه یا سبد قرار می دهند و برای تزیین آن از گل طبیعی، مصنوعی و دیگر ملزومات استفاده می کنند. همچنین بهتر است از یک تم خاص برای تزیین همه استفاده کنید.

نکات مهم در برگزاری مراسم بله برون

این مراسم همان طور که در بالا گفتیم، دارای شرایط و آداب و رسوم مخصوص به خود می باشد و شما برای درست انجام شدن این مراسم باید به نکات مهمی توجه نمایید. خانواده داماد باید قبل از مراسم با داماد به یک جمع بندی برسند و در مراسم، خانواده یک حرف نزند و داماد یک حرف و بهتر است قبل از شروع مراسم این مسائل بین خانواده داماد حل شود. همچنین برای تعیین تاریخ عقد و عروسی باید به یک زمان بندی مناسب برسند که هر دو خانواده بتوانند شرایط را محیا کنند. همچنین به جواب هایی که به سوال خانواده ها می دهید بسیار دقت فرمایید زیر معیار تصمیم گیری خانواده ها مبنای جواب های شما می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین باغ عروسی و برگزاری مراسم بله برون

نکات مهم مراسم نامزدی

سخن پایانی

قطعا برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده است مراسم بله برون، تشریفات مجالس، مراسم جشن تولد و حتی دیگر مراسم های خود را در کجا می توانید با خیالی آسوده برگزار کنید؟

ما به شما تشریفات ثمین (www.tashrifatsamin.com) را معرفی میکنیم. تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

  برگزاری انواع مراسم های نامزدی، عروسی، بله برون، تولد و ... در هر 4 فصل سال از ویژگی ها و زیبایی های خاص خود برخوردار می باشد. فصل تابستان نیز یکی از فصول زیبای سال بوده که بسیاری از افراد در این فصل تصمیم به برگزاری بسیاری از مراسم های خود میگیرند.

اما قطعا می دانید که برگزاری مراسم عروسی در تابستان، تفاوت هایی با تدارک تشریفات مراسم عروسی در دیگر فصول سال دارد. کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با نکات مهم برگزاری هر چه بهتر مراسم ها در فصل تابستان و ویژگی هایی که باغ ها در این فصل باید داشته باشند، بیشتر آشنا کنند. با ما همراه باشید.

ویژگی های باغ انتخابی برای برگزاری مراسم ها در فصل تابستان

درست است که فصل تابستان و اواخر فصل بهار از گرمترین فصل ها و ماه های سال هستند، اما بسیاری از افراد به دلایل مختلفی همچون مناسبت ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و همینطور داشتن آب و هوای تقریبا بهتر تصمیم به برگزاری مراسم خود در فصل تابستان میگیرند.

پس برای برگزاری مراسم های خود باید به دنبال مکانی مناسب جهت برگزاری بهتر در این فصل گرم باشند. برای برگزاری مراسم هایی همچون تولد، نامزدی، عروسی و ... بهترین گزینه فضاهای بازی همچون باغ می باشد. باغ علاوه بر هوای مطبوع و دلچسب، دارای فضای سبز و زیبا بوده که شکوه مراسم ها را دو چندان می کند.

به تازگی نیز یکی از مراسم هایی که برای آن مهمانی مفصلی میگیرند، مراسم بله برون می باشد. مراسم بله برون از مراسم خواستگاری مفصل تر برگزار می شود. این مراسم چند روز پس از خواستگاری رسمی برگزار می گردد که خانواده عروس و داماد و بزرگان خانواده ها، برای قول و قرار ها نهایی کردن برنامه عقد و عروسی دور هم جمع می شوند. بله برون یکی از مراسم های مرسوم ازدواج می باشد و دوران شیرین نامزدی برای عروس و داماد پس از برگزاری مراسم رسمی بله برون، انجام می شود.

نکات مهم انتخاب باغ برای مراسم ها در فصل تابستان

نحوه چیدمان صندلی ها در باغ ها یکی از موارد مهمی است که باید برای تشریفات مراسم عروسی، نامزدی و همینطور بله برون در فصول گرم باید به آن توجه داشته باشید.

با توجه به گرمای هوا در فصول گرم سال، باغی که برای مراسم عروسی خود انتخاب می کنید باید به اندازه همه مهمانان فضای کافی داشته باشد تا جریان هوا به راحتی در فضا عبور کند و مهمانان کلافه نشوند.

اگر ساعت مراسم عروسی شما در ساعاتی است که هنوز آفتاب در آسمان وجود دارد، برای این منظور باید چاره ای اندیشیده شود تا گرمای آفتاب و تابش آن، باعث آزار و اذیت مهمانان نشود. این نکته در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم بسیار اهمیت دارد. برخی از باغ ها از  سیستم های سرمایشی به صورت مناسبی در باغ استفاده می کنند که این کار بسیار جالب توجه می باشد.

نکته دیگری که در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم  باید مد نظر داشته باشید این است که باغ حتما باید فضای سرپوشیده ای نیز داشته باشد تا در صورت خراب شدن هوا و وزش باد ناگهانی یا بارش احتمالی باران، مهمانان جایی برای اسکان داشته باشند.

به دلیل گرمی هوا و زودتر خراب شدن غذاها، باید حتما غذاها دقایقی قبل بر روی میز چیده شوند تا فاسد نشوند.

نکات مهم انتخاب باغ برای مراسم ها در فصل تابستان

به دلیل گرمی هوا باید انواع نوشیدنی های سرد برای مهمانان سرو شود. از همه مهمتر حتما باید آب خنک در دسترس مهمانان باشد تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

برای سرو میوه و شیرینی به دلیل گرمی هوا بهتر است که میوه و شیرینی قبل از آمدن مهمانان روی میز چیده نشوند و پس از آمدن مهمانان، بر روی میز چیده شوند تا خنک بودن میوه ها و تازگی شرینی از بین نرود.

باغ باید دارای هوای مطبوعی باشد. بدین منظور بهتر است باغ هایی را انتخاب کنید که دارای فواره ها یا آب نماهایی هستند، زیرا آب به خنک تر شدن هوا کمک می نماید.

اگر مراسم عروسی شما در شب برگزار می شود، حتما باید سیستم نورپردازی باغ را از قبل چک کنید تا مراسم هرچه باشکوه تر انجام شود. این نکته در تشریفات مراسم عروسی در باغ در فصول گرم بسیار اهمیت دارد.

به این نکته دقت کنید که باغی را که انتخاب می کنید حتما دارای فضای کافی برای جای پارک ماشین مهمانان داشته باشد.

روف گاردن، بهترین فضا برای برگزاری مراسم های تولد

روف گادرن یک مکان عالی برای برگزاری مراسم هایی مثل تولد، جشن عقد، دورهمی، مهمانی و... می باشد که شما با توجه به مراسم خود و ویژگی هایی که در نظر دارید می توانید آن ها را در سطح شهر اجاره کنید. خیلی از سالن های پذیرایی، باغ تالار ها و برج های اداری، تجاری و مسکونی دارای روف گاردن می باشند که باتوجه به اجازه مالکان یا مدیران برای برگزاری مراسم ها اجاره داده می شوند.

روف گاردن دارای ویژگی هایی خاصی می باشند که شما باید باتوجه به مراسم خود به این نکات توجه نمایید. از ویژگی های اجاره روف گاردن برای تولد می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و هوا: یکی از مهم ترین نکات برای برگزاری مراسم در فضای باز مثل روف گاردن، آب و هوا می باشد مخصوصا در فصل هایی که امکان بارندگی و باد زیاد می باشد و ممکن است مراسم شما برای مسائل آب و هوایی دچار مشکلاتی شود که زیاد برایتان خوشایند نباشد. پس لازم است به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.
  • تمهیدات لازم برای اتفاقات و مشکلات پیش بینی نشده: روف گاردنی که برای مراسم خود انتخاب می کنید باید به مسائل پیش بینی نشده ای که ممکن است رخ دهد، توجه کند و امکانات لازم را داشته باشد، مثل داشتن یک پشتیبان برق در صورت قطعی برق، سایه بان برای بارش ناگهانی باران و آفتاب داغ و...
  • نوع پذیرایی: شما باتوجه به مراسم و مناسبتی که می خواهید در روف گاردن برگزار نمایید، دوست دارید خدمات و پذیرایی خاصی به شما ارائه شود و باید برای داشتن این خدمات به جایی که می خواهید اجاره کنید، توجه نمایید.
  • ظرفیت موجود: یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب یک سالن پذیرایی، ظرفیت موجود آن مکان می باشد. شما باید یک مکان را باتوجه به تعداد مهمانانتان انتخاب نمایید.

برگزاری مراسم تولد در روف گاردن در فصل تابستان

سخن پایانی

اگر به دنبال مجموعه ای جهت انجام تشریفات مجالس خود هستید، ما به شما تشریفات مجالس ثمین (www.tashrifatsamin.com) را پیشنهاد میکنیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همانطور که می دانید تمام مردم جهان نزدیک به ۲ سال است با ویروس منحوس کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن هستند. با ورود کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، مشاغل زیادی فعالیت خود را از دست دادند یا برای مدت طولانی کار آنها متوقف شد.

در ایران تشریفات های عقد و عروسی از کسب و کارهایی بودند که بیشترین ضرر را متحمل شده است. از زمان ورود ویروس کرونا فعالیت بسیاری از خدمات و تشریفات مجالس متوقف شد. با وجود هشدارهای بسیار جهت رعایت پرتکل های بهداشتی و ایمن بودن در برابر ویروس کرونا، باز هم بسیاری از زوجین اقدام به برگزاری مراسم میکنند.

اما با این تفاوت که تعداد مهمانان خود را محدود کرده و یا تصمیم به برگزاری مراسم عقد یا عروسی در فضای باز میکنند. اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که آیا با وجود ویروس کرونا برگزاری انواع مراسم های عقد و عروسی ضروری است؟

پیشنهاد کارشناسان ما در خدمات مجالس ثمین این است که در زمان وجود ویروس کرونا از گرفتن انواع مراسم ها صرف نظر کرده و در زمان بهتر و بعد از اتمام کرونا اقدام به برگزاری مراسم کنید.

اما بسیاری از خانواده ها اعتقاد بر این دارند که باید برای شروع زندگی مراسم حتما برگزار شود و آن را خوش یمن میدانند. از این رو ما شما عزیزان را با بهترین روش برگزاری مجالس عقد و عروسی در زمان ویروس کرونا بیشتر آشنا خواهیم کرد.

برگزاری مراسم عقد و عروسی در ویروس کرونا

برگزاری مراسم عقد و عروسی در ویروس کرونا

بهترین روش برگزاری جشن و مراسم در دوران ویروس کرونا

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، برگزاری مراسم عقد یا عروسی را در دوران ویروس کرونا را پیشنهاد نمیدهیم، اما بهترین پیشنهاد برای خانواده هایی که تصمیم به گرفتن عقد یا عروسی دارند، در فضاهای باز مانند باغ می باشد.

برای بیانی واضح تر بهتر است بگوییم برای برگزاری تشریفات مراسم عقد، می دانید که مهمترین مورد سفره عقد می باشد. پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. جشن عقدی که در ساعات اولیه مراسم ازدواج برگزار می شود معمولا به صورت سوری است.

برای کسانیکه قصد برگزاری مراسم عقد در زمان کرونا را دارند، بهترین پیشنهاد این است سفره عقد خود را در فضای بازی همانند باغ قرار دهند. این کار علاوه بر اینکه می تواند از شما و مهمانانتان را در برابر ویروس کرونا محافظت کند، میتوانید از زیبایی باغ و همینطور هوای مطلوب آن نیز بهترین استفاده ممکن را ببرید. اما این نکته را هم باید اضافه کنیم که برگزاری مراسم در فضای باغ به شرطی قابل انجام است که در فصلی مناسب باشد تا بتوانید بهترین شب را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

برگزاری مراسم عقد در فضای باز در دوران ویروس کرونا

برگزاری مراسم عقد در فضای باز در دوران ویروس کرونا

هزینه های برگزاری مراسم جشن در زمان ویروس کرونا به چه شکل خواهد بود؟

قطعا این سوال برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که قیمت باغ برای عروسی و یا هر مراسم دیگری در دوران کرونا به چه شکل است؟

در پاسخ باید بگوییم قیمت ها در زمان ویروس کرونا نیز بر اساس تعداد مهمانان، نوع فضای انتخابی و خدماتی که مد نظر دارید متفاوت خواهد بود. در بیانی واضح تر هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد.

برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و … هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

هزینه عروسی در باغ

هزینه عروسی به علت وجود فضای آزاد در باغ، عروس و داماد می توانند راحت تر به دیدن میهمانان خود بروند و رضایت بیشتری برای میهمانان است و به این خاطر که باغ عروسی به نسبت تالار از تزیینات کمتری برخوردار است و و باعث هزینه ی کمتری در باغ عروسی می شود.

هزینه برگزاری مراسم عروسی در دوران ویروس کرونا

هزینه برگزاری مراسم عروسی در دوران ویروس کرونا

سخن پایانی

اگر به دنبال مجموعه خدمات مجالس با فضای زیبا، ارائه خدمات عالی و با قیمت مناسب در زمان کرونا هستید، ما به شما تشریفات عروسی ثمین را پیشنهاد میدهیم.

تشریفات ثمین با مدیریت آقای قطبی با اتکا به خداوند متعال و همچنین تلاش بی وقفه کارگروه متخصص خود در امر برگزاری خدمات و مجالس عروسی و با بکارگیری تجهیزات مدرن و دیزاین های لوکس و مجلل طی دو دهه گذشته توانسته است با برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه ضمن جلب رضایت مشتریان خود نظر زوج های جوان را نیز جلب نماید.

خدمات مجالس تشریفات ثمین (www.tashrifatsamin.com) به شرح ذیل می باشد:

  • تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر
  • مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس
  • مجلل ترین باغ ها و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرن ترین مجالس
  • مجرب ترین کادر خدمات پذیرایی مجالس
  • انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز
  • خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس
  • حریر آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو


:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی، رهبری و سازماندهی در کلیه مسائل مراسم،  از جمله : هماهنگی با فروشندگان تجهیزات عروسی، جزئیات و کارهای روز عروسی را بر عهده دارد. وظایف برگزار کننده مراسم عروسی که به عنوان برنامه ریز عروسی نیز شناخته می شود، این است که در طول برنامه ریزی با همه فروشندگان ارتباط برقرار می کند و به عنوان رابط بین عروس و داماد عمل کنند.

برنامه ریز عروسی کیست

برنامه ریزان عروسی، که به عنوان هماهنگ کننده و برنامه ریزان مناسبت ها نیز شناخته می شوند، به سادگی به عروس و دامادها کمک می کنند تا روز بزرگ خود را ترتیب دهند. یک برگزار کننده مراسم، همچنین به عنوان مشاور عروس یا عروسی شناخته می شود. برنامه ریزان عروسی مسئول کمک به مشتریان در برنامه ریزی کل عروسی یا فعالیتهای خاص عروسی هستند. آنها در مورد تدارکات عروسی با مشتریان بحث می کنند، درباره قرارداد فروشندگان مذاکره می کنند و اطمینان می دهند که فعالیت های روز عروسی بدون مشکل انجام می شود. یک برگزار کننده مراسم عروسی برای موفقیت در برنامه ریزی عروسی، باید در برخورد با شرایط دشوار یا استرس زا، متدیک و ماهر باشید. در نهایت، یک برنامه ریز عروسی درجه یک باید از آخرین روندهای عروسی مطلع باشد و همچنین مهارتهای ارتباطی، سازماندهی و خدمات مشتری استثنایی را نشان دهد.

برگزاری مراسم عروسی

برگزاری مراسم عروسی

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی

برنامه ریزان عروسی مسئول برنامه ریزی موثر و کارآمد عروسی ها هستند تا تصویری از روز عروسی رویایی مشتریان خود ایجاد کنند. برنامه ریزان عروسی ممکن است به تنهایی و/یا برای شرکت های برنامه ریزی رویدادها کار کنند. نقش آنها ممکن است فقط به هماهنگی امور در روز عروسی یا مواردی مانند بودجه بندی و پیدا کردن فروشندگان تجهیزات لازم برای عروسی محدود شودوظایف برگزار کننده مراسم عروسی به دو دسته قبل از مراسم و بعد از مراسم عروسی تقسیم بندی می شود.

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی

وظایف اصلی برگزار کننده مراسم، قبل از عروسی

از جمله وظایف برگزار کننده مراسم عروسی این است که نگرانی های عروس و داماد را هنگام تصمیم به دنبال برنامه ریزی عروسی برآورده کند. جهت آشنایی بیشتر، در زیر خلاصه ای از وظایف و مهارتهای اصلی که برنامه ریزان عروسی  قبل از مراسم نامزدی یا عروسی بر عهده دارند آمده است.

برگزار کننده عروسی

برگزار کننده عروسی

مشاوره اولیه

مشاوره اولیه بین برنامه ریز و مشتری این است که زمینه را برای انتظارات مشتری از برنامه ریزی و آنچه که مشتری در نظر دارد انجام دهد ارائه می دهد. مشتری ممکن است عروس ، داماد ، مادر یا پدر عروس ، مادر یا پدر داماد یا هر ترکیبی از این افراد باشد. برنامه ریز عروسی، باید بفهمید مشتری اصلی و فردی که نظر اصلی را می دهد چه کسی است. البته در بیشتر موارد ، این عروس است که تصمیم خواهد گرفت. هنگامی که یک برنامه ریز عروسی برای اولین بار با یک مشتری ملاقات میکند، گفتگو باید شامل توضیح ساده ایده های موجود و بحث مختصر در مورد نوع عروسی مشتری باشد.

مشاوره برگزاری مراسم عروسی

مشاوره برگزاری مراسم عروسی

بودجه

بودجه بر هر تصمیمی برای عروسی تأثیر می گذارد. در قدم های اول برنامه ریزی، برنامه ریز عروسی باید بحث مفصلی را با مشتری در مورد بودجه آنها برای عروسی آغاز کند. قبل از در نظر گرفتن هر مکان یا قرار ملاقات با فروشندگان تجهیزات عروسی،  باید مطمئن باشید که همه بر سر بودجه کلی عروسی توافق دارند. برنامه ریز عروسی باید، با توجه به بودجه در نظر گرفته شده،  پیشنهادات خود را ارائه دهد.

محل برگزاری مراسم عروسی

هنگامی که بودجه مورد توافق قرار گرفت، زمان شروع تحقیقات برای مکان عروسی فرا می رسد. یکی از پیچیده ترین وظایف برگزار کننده مراسم عروسی مقایسه سالن ها و تالارهای عروسی است. انتخاب تالار یا سالن برای برگزاری مراسم باید یک محیط جذاب و شیک و در عین حال  با توجه به بودجه ایی باشد که عروس و داماد برای مراسم در نظر گرفته اند.  رزرو مکان اغلب بزرگترین هزینه برای اکثر زوج ها خواهد بود .

رزرو فروشندگان تجهیزات عروسی

پس از انتخاب مکان و تاریخ با واریز وجه، زمان شروع انتخاب فروشندگان تجهیزات عروسی(عکاسان ، فیلمبرداران ، گل فروشان و غیره)  فرا رسیده است. رزرو فروشندگان تجهیزات عروسی می توانند یک سال یا بیشتر باشد. از جمله وظایف برگزار کننده مراسم عروسی، اطمینان از بهترین انتخاب فروشندگان تجهیزات و خدمات عروسی برای مشتری خود و  به سرعت رزر کردن و قرار ملاقات با فروشندگان  و درج در بودجه مراسم است.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

وظایف برگزار کننده مراسم عروسی، در روز عروسی

  • در روز عروسی، برنامه ریز عروسی باید به اندازه کافی زود به محل برسد تا بر کلیه تنظیمات فروشندگان نظارت کرده و به سوالات احتمالی پاسخ دهد. یکی از وظایف برگزار کننده مراسم عروسی در روز مراسم هماهنگ کردن عروس، داماد، دی جی/گروه و عکاس همه از قبل در مورد هر رویداد (ورود، اولین رقص، برش کیک و غیره) است.
  • او همچنین مسئول مشاوره به مشتریان در مورد برگزاری بهترین آداب و رسوم عروسی و آداب ازدواج است.
  • او با جزئیات به لیست مهمانان رسیدگی می کند و راحتی مهمانان را تضمین می کند..
  • او وظیفه دارد که از تهیه غذای با کیفیت خوب برای مهمانان اطمینان حاصل کند.
  • جمع آوری وسایل شخصی، هدایای عروسی برای عروس و داماد
  • تهیه وسایل و تجهیزات لازم عروسی برای انتقال به موقع به محل عروسی.
  • نظارت بر کلیه فعالیتهای روز عروسی برای اطمینان از اینکه همه چیز بدون مشکل اجرا می شود.

وظایف برگزاکننده مراسم عروسی در روز عروسی

وظایف برگزاکننده مراسم عروسی در روز عروسی

اقدامات و وظایف کلی برگزار کننده مراسم عروسی

  • در مورد دامنه رویداد عروسی، از جمله زمان، مکان و هزینه بحث و برنامه ریزی کنید.
  • مکان ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها شرایط زوجین را برآورده می کنند.
  • با هرگونه مشکلی که قبل ، حین و بعد از رویداد پیش می آید کنار بیایید، مطمئن شوید که همه چیز بدون مشکل پیش می رود
  • خدمات اضافی مانند اتاق برای زوج و مهمانان ، حمل و نقل و پذیرایی را هماهنگ کنید.
  • فعالیتهای تشریفات عروسی را زیر نظر داشته باشید تا از رضایت زوج و مهمانان اطمینان حاصل کنید.
  • صورت حساب های رویداد عروسی را بررسی کرده و پرداخت های فروشندگان را تایید کنید.


:: برچسب‌ها: مراسم عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برگزاری مراسم های مختلف در باغ ها و یا فضای سبز امروزه بسیار مورد توجه است. اما به دلیل هزینه بر بودن اجاره باغ و باغ ویلا ها امروزه بیشتر افراد تمایل به برگزاری جشن های خود در روف گاردن دارند. با شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران بیشتر آشنا می شویم.

روف گاردن چیست

ساخت فضای سبز بر روی بام سازه ها یکی از زیباترین مواردی است که امروزه طراحان و فعالان صنعت ساختمان به آن توجه ویژه ای دارند. در بیشتر سازه هایی که امکانات فراهم باشد بیشتر طراحان و مهندسان اقدام به ساخت این فضاها می نمایند. و اغلب افرادی که در صدد اجاره و یا خرید سازه ای برای سکونت هستند این گونه سازه ها را با یک فضای سبز بر بام آن انتخاب می نمایند. این فضای سبز بر بام سازه های بلند مرتبه روف گاردن نامیده می شوند. که هر طراح سازه بنا بر خلاقیت و ابتکار خود می تواند از انواع امکانات رفاهی و ایده های هوشمندانه برای ایجاد زیبایی بصری بیشتر در آن استفاده نماید. از این فضا علاوه بر ساکنان سازه می توان جهت اجاره برای برگزاری مجالس نیز استفاده نمود که این کار باعث می شود تا بتوان از درآمد حاصله جهت نگهداری این فضا سود برد. اما چگونه می توان برای برگزاری یک مراسم ویژه یک روف گاردن اجاره نمود؟ و شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران چگونه است؟

روف گاردن

روف گاردن

ویژگی های روف گاردن برای برگزاری مراسم

اگرچه بیشتر روف گاردن ها از زیبایی ویژه و خاصی سود می برند و امکانات در نظر گرفته شده برای آن ها برای ساکنان خود سازه ها مناسب است اما نمی توان از تمام روف گاردن ها برای برگزاری مراسم های مختلف استفاده نمود. برای همین شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران بسته به چند عامل مهم دارد. اما توجه نمایید که اگر تمایل به برگزاری یک مراسم ویژه در روف گاردن دارید باید حتما این نکات مهم را مد نظر قرار دهید. تعداد مهمانان، نوع فصل، نوع جشن و ... از موارد مهم در زمان انتخاب روف گاردن است.

روف گاردن برای مراسم

روف گاردن برای مراسم

شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران

روف گاردن ها امروزه بر روی بیشتر سازه ها در نظر گرفته می شوند. این سازه ها می تواند مسکونی و یا غیر مسکونی باشد. بیشتر روف گاردن ها بر روی بام سازه های مسکونی برای افراد ساکن در سازه ها در نظر گرفته شده است و افراد ساکن در آن می توانند برای برگزاری جشن ها یا مراسمات خود در آن با اجازه مدیر سازه و ساکنان دیگر از این فضا استفاده نمایند. اما روف گاردن هایی که بر روی سازه هایی نظیر هتل ها و یا مراکز تجاری ساخته می شوند قابلیت اجاره به صورت روزانه را داشته و برای این منظور در نظر گرفته شده اند. اما اجاره روف گاردن دارای چند شرط است که این شروط بر روی هزینه اجاره بها تاثیر زیادی دارد.

اجاره روزانه روف گاردن

اجاره روزانه روف گاردن

متراژ روف گاردن و تعداد مهمانان مهم ترین عامل

از مهمترین مسائلی که در شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران تاثیر زیادی دارد و این هزینه ها را افزایش می دهد متراژ روف گاردن است. اما انتخاب متراژ روف گاردن برای برگزاری هر نوع مراسمی خود بستگی به چند عامل مهم دارد. تعداد مهمانان و نوع مراسم تاثیر زیادی در متراژ فضای سبز محل برگزاری دارد. در صورتی که برای برگزاری یک جشن کوچک مانند: جشن تولد کودک خود اقدام به اجاره روف گاردن می نمایید می توانید از فضاهای کوچک تر برای این منظور استفاده کنید که تا مقدار زیادی نیز در اجاره بها تاثیر دارد. اما برای برگزاری مراسم های بزرگ مانند یک عروسی نیاز به فضای بزرگ دارید که لاجرم مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای اجاره آن خواهید بود.

متراژ مناسب روف گاردن برای مهمانان

متراژ مناسب روف گاردن برای مهمانان

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

امکانات روف گاردن از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران

ساخت روف گاردن ها برای هر سازه ای با طراحی ها و امکانات خاصی انجام می شود. اما روف گاردن هایی که به عنوان فضای سبز اجاره ای برای برگزاری مراسم های مختلف طراحی می شود از امکانات بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال روف گاردن با داشتن فضایی سر پوشیده برای مواقع خاص مانند: بارش باران و یا تابش نور خورشید و یا فضایی ویژه برای برگزاری مراسم عقد و یا داشتن سیستم های ویژه برای مواقع ضروری مانند: قطع برق از اجاره بهای بیشتری نسبت به روف گاردن های دیگر برخوردار است. برای همین در شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران باید حتما به امکانات روف گاردن توجه نمود.

روف گاردن در تهران

روف گاردن در تهران

چگونگی پذیرایی و استفاده از خدمات مجالس از شرایط موثر بر اجاره

برگزاری جشن ها و مراسم ها در هر فضایی نیاز به هماهنگی و ارائه خدمات به صورت بسیار ویژه دارد. هیچ کس نمی تواند افرادی را به عنوان مهمان به جشنی دعوت نماید اما هیچ گونه خدماتی به آن ها ارائه ننماید. اما در بسیاری از مواقع ارائه خدمات از عهده میزبان خارج است. این کار به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که مهمترین آن عدم آشنایی این افراد با نحوه ارائه خدمات دارد. به همین دلیل بیشتر روف گاردن ها با امکانات ویژه نظیر ارائه خدمات توسط افراد با تجربه اجاره داده می شوند. از دیگر شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران چگونگی ارائه خدمات و نحوه پذیرایی از مدعوین توسط مالکان روف گاردن است.

پذیرایی و خدمات تشریفات مجالس

پذیرایی و خدمات تشریفات مجالس

عوامل موثر در نرخ اجاره روف گاردن

چند عامل مهم دیگر می تواند تاثیر زیادی در اجاره روف گاردن داشته باشد. این عوامل نیز از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران است که به صورت تیتروار عنوان می نماییم.

  • طراحی و دیزاین قسمتی از روف گاردن با توجه به نوع مراسم، مانند: دیزاین اتاق عقد یا دیزاین اتاق تولد.
  • گل آرایی، شمع آرایی و بادکنک آرایی محل.
  • استفاده از تم های مخصوص با توجه به تمایل افراد برای جشن های تولد

توجه نمایید که علاوه بر تمام موارد عنوان شده که از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران است منطقه قرارگیری این فضا در شهر تهران نیز باعث می شود تا هزینه اجاره بها تغییر یابد. برای اطلاع از نحوه اجاره و همچنین اطلاع از شرایط اجاره روزانه روف گاردن در تهران در مناطق مختلف تهران می توانید به سایت های مربوطه مراجعه و با کارشناسان در این زمینه گفتگو نمایید.



:: برچسب‌ها: اجاره روف گاردن ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از خدماتی که آتلیه ها ارائه می دهند، کلیپ فرمالیته عروسی می باشد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی، مکان، فیلمبرداری، تدوین و ابزارهای ساخت کلیپ می تواند باشد. مراحل ساخت این کلیپ نیز قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید و بهترین کلیپ عروسی را در اختیار داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

یکی از مسائل مهم در رابطه با کلیپ فرمالیته عروسی، قیمت آن است. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی می توان به انتخاب باغ، تالار مجلل، ارائه خدمات تخصصی مربوط به گریم و‌ میکاپ در سالن زیبایی، عکاسی، فیلمبرداری، ارائه آلبوم‌ ژورنال و ارائه کلیپی منحصر به فرد با موزیک می توان اشاره کرد. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی با شماره تماس های موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید. انواع پکیج های کلیپ عروسی در سایت وجود دارد که هر یک دارای خدمات متفاوتی می باشند و قادر به انتخاب هر کدام از آنها خواهید بود. هزینه های جانبی شامل عکاسی و ارائه آلبوم ژورنال می تواند باشد.

کلیپ فرمالیته عروسی

کلیپ فرمالیته عروسی

آشنایی با کلیپ فرمالیته عروسی 

وقتی تاریخی را برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب می کنید، مدتی قبل از آن برای ساخت کلیپ به آتلیه می توانید مراجعه کنید. ساخت کلیپ فرمالیته عروسی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و حتی اهمیت آن از فیلم عروسی برای زوجین بیشتر شده است. لوکیشن های متفاوتی برای ارائه این کلیپ استفاده می شود و سبک متفاوتی از جانب این مجموعه برای ارائه آن به کار می رود. در واقع یکی از کلیپ های زیبا در طول زندگی، کلیپ فرمالیته عروسی خواهد بود که نمونه های آن را در سایت می توانید مشاهده کنید. این کلیپ ها زیبایی منحصر به فردی دارند و خاطره های نابی برای زوجین می سازند.

کلیپ عروسی

کلیپ عروسی

مراحل ساخت کلیپ فرمالیته برای جشن عروسی 

مراحل متفاوتی باید طی شود تا یک کلیپ با کیفیت به صورت فرمالیته از جشن عروسی ارائه شود. برای اینکه در این کلیپ ها حضور داشته باشید و بهترین خاطره ها را با شریک زندگی خود بسازید، باید مراحلی را طی کنید که شامل اجاره کردن مکانی به عنوان لوکیشن و فضای مورد نیاز برای اجرای کلیپ، انتقال تجهیزات مورد نیاز به محل مورد نظر، انتخاب کردن لباسی مناسب برای کلیپ، فیلمبرداری و تدوین خواهد بود.

کلیپ جشن عروسی

کلیپ جشن عروسی

مکان از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی، مکانی است که برای این منظور در نظر می گیرند. بیشتر این کلیپ ها در شهرهای شمالی کشور ساخته می شوند که بهترین فضاها را دارند. ساحل یکی از انتخاب های زوج ها به منظور ضبط کلیپ خواهد بود که طرفداران زیادی دارد. بناهای تاریخی نیز مورد انتخاب برخی زوج ها هستند و تمایل دارند در کنار این بناها بخش های از کلیپ ضبط شود. کویر نیز مکانی مناسب برای اجرای کلیپ فرمالیته جشن عروسی خواهد بود. گروهی کامل از فیلمبردار و عکاس با تجهیزات کامل، همراه زوج ها به این مکان ها می روند تا کلیپ مورد نظر را اجرا کنند. از ترکیبی از مکان ها چون ساحل و جنگل در کلیپ استفاده می شود که نتیجه کار را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

قیمت کلیپ فرمالیته عروسی

فیلمبرداری و تدوین کلیپ عروسی 

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی، چگونگی فیلمبرداری و در نهایت تدوین کردن آن می باشد. دوربین فیلمبرداری مهمترین ابزار در ساخت این کلیپ ها است که هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد و امکانات بیشتری داشته باشد، کلیپ با کیفیت قابل قبول تری ارائه می گردد. برای فیلمبرداری این کلیپ ها از خصوصیت هلی شات و یا کربن استفاده می شود.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

وقتی فیلمبرداری به صورت هلی شات صورت بگیرد، یعنی فیلمبرداری را هوایی انجام دهند که کلیپ ارائه شده بدین صورت بسیار با شکوه می شود. در حالت کرین نیز دوربین می تواند بچرخد و فیلمبرداری را با زاویه های مختلف انجام دهد و بدین ترتیب نتیجه رضایت بخش و زیبایی ارائه دهد. در نهایت صحنه های مختلف که فیلمبرداری شده‌اند، باید به طرز صحیحی کنار هم قرار بگیرند تا یک کلیپ اختصاصی ارائه گردد. این نحوه قرارگیری که تدوین نام دارد، باید به صورت حرفه ای صورت بگیرد و حالت مصنوعی نداشته باشد.

نکات لازم برای کلیپ فرمالیته عروسی 

برای برپایی کلیپ فرمالیته عروسی باید آتلیه ای را انتخاب کنید که سابقه و پیشینه آن خوب باشد. نمونه کارها را مشاهده نمایید تا تکنیک های به کار رفته از جانب آتلیه برایتان مشخص شود. داشتن برنامه ریزی و نظم در کار برای اجرای کلیپ مهم است و در کنار همه این مسائل قیمت را در نظر بگیرید.  این قیمت باید برای زوجین مناسب باشد و نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد. با توجه به کیفیت کار و بررسی نمونه کارها، قیمت را بسنجید و انتخاب مناسبی داشته باشید. سابقه ای که آتلیه مورد نظر دارد را در نظر بگیرید تا کلیپ ارائه شده سطح پایینی نداشته باشد. 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی زیاد هستند و ممکن است حتی هزینه های جانبی زیادی در این رابطه وجود داشته باشد. طراحی به صورت کاملا حرفه ای و استفاده از تکنیک های جدید، سبب می شود کلیپ عروسی خاطره انگیز ترین کلیپ زندگیتان باشد. پرسنل این مجموعه به صورت حرفه ای به گریم و میکاپ کردن عروس می پردازند که از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلیپ فرمالیته عروسی می باشد. نظم و برنامه ریزی، تجهیزات حرفه ای، پرسنلی متعهد و کارآزموده، مشاوره تخصصی و رایگان، مشتری مداری و اصالت رمز موفقیت آتلیه های عروسی می باشد که باید در نظر بگیرید.

نکات مهم برای کلیپ عروسی

نکات مهم برای کلیپ عروسی



:: برچسب‌ها: فیلم عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تورم، کرونا، بالا رفتن هزینه ها و... سبب شده است که بسیاری از عروس، دامادها و خانواده ی آنها تصمیم بگیرند یک جشن کوچک با تعداد مهمان های محدود در منزل خود برگزار کنند. با آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه می توانید یک مجلس باشکوه داشته باشید و در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کنید. در این مقاله سعی می کنیم ایده هایی برای تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه به شما ارائه دهیم.

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه با گل ها

گل ها یکی از ارکان اصلی برای آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه می باشند. اولین نکته در استفاده از گل ها، انتخاب رنگ مناسب آنها است. شاید تصور کنید بهترین یا شاید تنها رنگ گل مناسب برای تزیین، رنگ صورتی و گل رز است اما این تصور غلط است. شما می توانید از انواع گل ها و رنگ ها استفاده کنید. به صورتی که علاوه بر اینکه با یکدیگر هماهنگی داشته باشند، زیبایی خاصی را در جایگاه عروس و داماد ایجاد کنند. حتی می توانید از گل های وحشی و گیاهان پاییزی برای تزیینات بهره بگیرید. نکته ی مهمی که در انتخاب رنگ گل ها وجود دارد این است که باید نهایت از سه رنگ برای تزیین جایگاه عروس و داماد استفاده کنید. گل های میخک مینیاتوری که در بازار فراوان هستند به علت این که به صورت دسته ای به فروش می رسند گزینه ی مناسبی برای تزیینات هستند، زیرا از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه با تور و ساتن

پارچه، تور و ساتن سبب زیبایی بسیار زیاد جایگاه عروس و داماد می شوند. یکی از نکات مهم در آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه این است که می توانید از پرده ی پذیرایی منزل برای جایگاه عروس و داماد استفاده کنید. به ویژه اگر رنگ پرده با رنگ مورد نظر شما هماهنگ باشد. رنگ سفید تور یا ساتن جزء عناصر اصلی در طراحی جایگاه عروس و داماد است. سعی کنید تور و حریر انتخابی نهایتا از دو رنگ باشد که البته رنگ سفید یکی از این دو رنگ خواهد بود. در کاربرد تور و حریر در جایگاه عروس و داماد زیاده روی نکنید. پارچه فقط باید تا حد زیبا تر شدن و تزیین فضا به کار رود. به نحوی که صرفا برای پر کردن فضا نباشد. حتی می توانید از یک قاب چوبی ساده در پشت جایگاه استفاده کنید و پارچه و حریر را روی آن قرار دهید لازم نیست که حتما قرار گیری پارچه ها نظم خاصی داشته باشند.

تزئین جایگاه عروس و داماد

تزئین جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد با نورپردازی

نورپردازی برای آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه یکی از مواردی است که سبب زیبایی بیشتر جایگاه عروس و داماد می شود. سعی کنید جایگاه عروس و داماد را در قسمتی از منزل انتخاب کنید که هالوژن ها و لوسترهای موجود در سقف علاوه بر این که سبب زیباتر شدن جایگاه شوند، برای نورپردازی و عکاسی نیز مناسب باشند. سعی کنید به هنگام طراحی برای نورپردازی از عکاس مراسم نیز کمک بگیرید. آویزان کردن ریسه های مختلف بر روی پرده یا پارچه های آویزان شده در پشت جایگاه سبب انعکاس بهتر نور می شوند. در نورپردازی جایگاه عروس و داماد شمع ها نیز بسیار موثر هستند بکارگیری شمع های مختلف با طرح ها و شکل های متنوع، سبب افزایش جذابیت جایگاه عروس و داماد می شود. برای آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه با شمع به چند نکته توجه کنید.

  • سعی کنید از شمع ها به جا و به اندازه استفاده کنید. کاربرد تعداد زیاد شمع در فضا مناسب نیست.
  • شمع هایی که انتخاب می کنید یک شکل و یک رنگ باشد.
  • می توانید به تعداد سن عروس شمع در قسمت های مختلف جایگاه قرار دهید.

نورپردازی جایگاه عروس و داماد

نورپردازی جایگاه عروس و داماد

استند و میز مناسب جایگاه عروس و داماد

شاید آن چه در آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه بیشتر به چشم بیاید، انتخاب میز و استند پشت جایگاه عروس و داماد باشد. نکته ی مهم در انتخاب استند و میز این است که باید با یکدیگر هماهنگ باشند. به عنوان مثال، اگر میز شما از جنس چوب است و یک شکل هندسی خاصی دارد، استند پشت جایگاه نیز باید از جنس چوب باشد. گاهی اوقات از میزهای استوانه برای جایگاه استفاده می شود. وقتی میزهای استوانه ای را از جنس شیشه ای انتخاب کنید، می توانید گل های طبیعی داخل شیشه قرار دهید به این ترتیب سبب افزایش زیبایی جایگاه عروس و داماد می شود. نورپردازی داخل استوانه های شیشه ای نیز یک ایده ی بکر برای نورپردازی بهتر و رمانتیک کردن فضا ایجاد می کند.

میز جایگاه عروس و داماد

میز جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد در حیاط خانه

در ادامه آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه خوب است از فضای داخل خانه خارج شویم. گاهی اوقات فضای داخلی منزل گنجایش کافی برای برگزاری مراسم را ندارد. در این زمان چنانچه در فصل مناسبی باشید، می توانید از حیاط یا حتی پشت بام برای تزیینات و برگزاری مراسم استفاده کنید. در این هنگام سعی کنید مراسم را در زمان زودتری آغاز کنید.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

برای کفپوش مراسم چمن مصنوعی گزینه ی مناسبی می باشد و یک قاب چوبی ساده برای پشت جایگاه انتخاب کنید. می توانید روی این قاب را با پارچه حریر سفید تزیین کنید و بسته به رنگی که به عنوان تم مراسم انتخاب می کنید یک رنگ حریر دیگر نیز بر روی قاب قرار دهید به عنوان مثال چنانچه لباس عروس قرمز، صورتی، یاسی و... باشد می توانید حریر پشت جایگاه را با لباس عروس ست کنید.

مراسم عروسی

مراسم عروسی

گل های مصنوعی برای تزیین جایگاه عروس و داماد

آموزش تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه می تواند با کاربرد گل های مصنوعی جلوه ی دیگری داشته باشد مدتی است که انواع گل های کاغذی در مراسمات مختلف به کار می رود به عنوان مثال می توانید یک دیوار از خانه را در نظر بگیرید و با انواع گل های برجسته کاغذی به رنگ سفید یا ترکیب سفید و یک رنگ ملایم دیگر پر کنید. به این ترتیب یک جایگاه زیبا پر از گل برای عروس و داماد طراحی کرده اید که البته کمی هم متفاوت از سایر تزیینات می باشد. ریسه های بادکنک هم گزینه ی مناسبی برای تزیین جایگاه عروس و داماد می باشد.



:: برچسب‌ها: جایگاه عروس و داماد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه به دلیل کوچک شدن فضای خانه ها و یا شلوغ بودن شهرها، بسته بودن فضای تالارها و بسیاری دلایل دیگر، افراد علاقه دارند تا مراسم عروسی خود را در فضای باز برگزار نمایند. اما باید بدین منظور، هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی را در نظر گرفت و بعد اقدام به این کار کرد. داشتن شرایط لازم برای برگزاری این مراسم و هماهنگ بودن با شرایط شما و همچنین داشتن قیمت مناسب برای این محیط ها، از شرایطی است که باعث انتخاب این مکان ها می شود.

مراسم عروسی در باغ و فضای باز

شاید یکی از لذت بخش ترین و زیباترین مراسم های عروسی را بتوانید در فضای باز تجربه نمایید زیرا با داشتن مراسم در فضای باز و در باغ ها، نه تنها از هوای خوب لذت خواهید برد، بلکه مهمانان شما نیز مشکل کمبود فضا، هوای گرم داخل خانه و سالن و ... را نخواهند داشت. استفاده از فضاهایی مانند باغ ها باعث می شود تا فیلم و عکس های شما نیز، بسیار زیبا و فوق العاده باشند. اگر باغ های کوچک را بدین منظور انتخاب نمایید، می توانید هزینه کمتری را برای این کار کنار بگذارید و در عین حال، مراسمی خاص داشته باشید.

اجاره باغ عروسی

اجاره باغ عروسی

باغ های کوچک، محیطی مناسب برای برگزاری عروسی

یکی از این فضاهای باز، باغ های کوچک هستند که در صورتی که تعداد محدودی مهمان برای جشن خود دارید، می توانید از این فضاها استفاده نمایید و آنها را اجاره کنید. هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی بالطبع، بسیار کمتر از هزینه باغ های بزرگ خواهد بود. قبل از اجاره این باغ ها، از امکانات و روش سرویس دهی در آنها اطمینان حاصل نمایید و مطمئن شوید که هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی مورد نظر شما به نسبت خدماتی که ارائه می کند، مناسب باشد.

باغ کوچک برای عروسی

باغ کوچک برای عروسی

شرایط لازم برای برگزاری عروسی در باغ های کوچک

در صورتی که تعداد محدود و مشخصی مهمان برای برپایی جشن عروسی خود دارید و فصل نیز برای برگزاری این مراسم در فضای باز مناسب است، بهترین گزینه برای شما می تواند باغ های کوچک باشد.

این باغ ها باید دارای شرایطی باشند:

  • تا حد امکان نزدیک به شهر بوده به طوری که مهمانان نیاز نداشته باشند تا مسافت زیادی را برای رسیدن به مقصد طی کنند.
  • فضای لازم برای قرار دادن میز و صندلی ها داشته باشند.
  • مکانی برای قرار دادن اتومبیل مهمانان تعبیه شده باشد.
  • داشتن یک سالن سرپوشیده کوچک برای تعویض لباس و یا کارهای دیگر
  • داشتن فضای مشخص برای سرو شام
  • دارا بودن محیطی با اندازه مناسب به نسبت تعداد مهمانان به عنوان پیست رقص
  • خدمات دهی خوب و غذای با کیفیت
  • فضای زیبا و با تزئینات مناسب
  • فضایی مختص به برگزاری مراسم عقد

اینها تنها تعدادی از شرایط لازم برای یک باغ کوچک است. میزان هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی باید متناسب با کلیه این شرایط و خدمات، در نظر گرفته شود.

برگزاری عروسی در باغ کوچک

برگزاری عروسی در باغ کوچک

میزان هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی

شاید از مهمترین آیتم هایی که در قیمت گذاری این باغ ها تاثیر مستقیم دارند بتوان به نسبت دسترسی و نزدیکی آن، زیبایی و تزئینات بکار رفته در آن و وسعت آن اشاره داشت.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

بدین منظور قبل از اقدام برای اجاره باید چند مورد را از نزدیک دید و سپس بر اساس نیاز و سلیقه خود اقدام به اجاره باغ در زمان مشخص کرد. به منظور تعیین هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی، یک مبلغ به عنوان ورودی برای هر فرد مشخص می شود و سپس سایر خدمات به این مبلغ اضافه می گردد. بنابراین باید با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به اجاره باغ نمایید.

اجاره باغ کوچک برای عروسی

اجاره باغ کوچک برای عروسی

اجاره باغ کوچک برای عقد

برخی از افراد قبل از مراسم عروسی، جشنی برای عقد خود می گیرند که ترجیح آنها برگزاری این جشن کوچک، در باغ های زیبای کوچک خواهد بود. بدین منظور باید در زمان اجاره باغ به داشتن فضایی برای برگزاری مراسم عقد و پهن کردن سفره عقد توجه داشت. برخی از افراد نیز مراسم عقد و عروسی کوچک و به اصطلاح خودمانی در باغ های کوچک برگزار می نمایند، به خصوص در شرایط کنونی و با همه گیری بیماری کرونا، جشن هایی کوچک و با تعداد محدودی مهمان در باغ های کوچک برگزار می شود، که هزینه باغ کوچک برای عروسی را نیز باید حتما در نظر داشته باشند. در اینگونه مراسم معمولا تعداد محدودی مهمان دعوت می شوند و شما می توانید هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی و مراسم عقد خود را بر اساس بودجه در نظر گرفته شده تعیین و باغ مورد نظر را انتخاب نمایید.

اجاره باغ کوچک برای عقد

اجاره باغ کوچک برای عقد

نحوه اجاره و پرداخت هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی

پس در صورت انتخاب باغ های کوچک برای مراسم خود باید کمی وقت بگذارید و در صورتی که باغی را می شناسید به آن مراجعه و از نزدیک امکانات آن را بررسی نمایید. یا با گذاشتن کمی وقت و گشتن در اینترنت، باغ های مورد نظر خود را پیدا و با آنها تماس بگیرید. از آدرس و مکان ها و خدماتی که ارائه می دهند، مطمئن شوید و قبل از عقد قرارداد اجاره، آن را از نزدیک ببینید. این مکان ها باید شرایط لازم برای برگزاری عروسی در باغ عروسی کوچک را داشته باشند. هزینه اجاره باغ کوچک برای عروسی باید با خدمات ارائه شده، مکان و آدرس باغ، متراژ باغ و حتی زیبایی و تزئینات و فضاسازی آن، کاملا متناسب باشد. برخی از این باغ ها تنها مکان مورد نظر را به شما اجاره می دهند و هیچ گونه خدمات دیگری ندارند. در این صورت هزینه پرداختی شما باید بسیار مختصر باشد. اما برخی سایر خدمات از جمله نورپردازی، سرویس دهی به مهمانان، شام، دسته ارکستر و سایر خدمات را نیز در منوی خدماتی خود دارند که در زمان اجاره این باغ ها باید به تک تک این موارد دقت داشت.



:: برچسب‌ها: باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این مراسم یکی از سرنوشت سازترین و پر استرس ترین بخش زندگی هر شخصی می باشد. با رعایت کردن و در نظر داشتن باید ها و نباید های نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری می توان مراسم خواستگاری موفقی را داشت و نتیجه مورد نظر را به دست آورد. با خواندن این مقاله می توانید به آمادگی و وظایفی که باید در مورد این مراسم کسب کنید، برسید و می توانید این مراسم را به یک رویداد و خاطره ای دلنشین در ادامه زندگی مشترکتان تبدیل کنید. 

مراسم خواستگاری

مراسم خواستگاری، مراسمی است که در آن خانواده عروس و داماد با یکدیگر ملاقات کرده و برداشت هایی از خانواده میزبان یا میهمان کسب می کنند. نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری نمایانگر شخصیت، اعتقادات دینی و فرهنگ بوده و تعیین کننده نهایی نتیجه مراسم خواستگاری می باشد،  پس خیلی مهم است تا به آن توجه شود. برای بدست آوردن نتیجه مطلوب در خواستگاری بهتر است از قبل به سوالاتی که در مراسم خواستگاری پرسیده می شود، فکر کرد و به داشتن گفتگوی صمیمی و دوستانه توجه داشت، به دلیل اینکه در اولین برخورد خانواده عروس و داماد، به دلیل اینکه شناخت کمتری نسبت به یکدیگر دارند، معاشرت با یکدیگر کمی سخت می باشد، پس همانطور که گفته شد باید جو مجلس، جوی لطیف باشد. سوالات پرسیده شده در مراسم هم باید فقط برای کسب اطلاع از ویژگی های شناختی از خود داماد یا عروس و خانوادشان باشد و نباید بیش از اندازه سوالاتی ریز و جزئی پرسیده شود.

مراسم خواستگاری

مراسم خواستگاری

خواستگاری و نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری 

برخورد درست در نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری، یکی از وظایف دو خانواده در مراسم خواستگاری بوده و نمایانگر شخصیت خانوادگی هر یک از دو خانواده می باشد. طبق عرف، خانواده داماد از قبل روز خواستگاری را هماهنگ کرده و علاوه بر آن بعد از احوالپرسی اقدام به معرفی داماد آینده شان می کنند. به دلیل اینکه نحوه بیان درخواست و جواب خواستگاری از اهمیت زیادی برخوردار است باید خانواده عروس با کمال احترام و تشکر اقدام به درخواست زمان برای مشورت گرفتن از خانواده عروس و دخترشان کنند. بعد از تماس تلفنی صورت گرفته باید طی 12 یا 24 ساعت نتایج بدست آمده از خانواده عروس به خانواده داماد رسانده شود و روز خواستگاری مشخص شود. یکی از نکاتی که در حین تماس تلفنی باید به آن توجه داشت این است که باید نهایت ادب و احترام رعایت شده و از به کاربرد حملات امر و نهی خودداری کرد و دیگری اینکه نباید نتیجه مشورت صورت گرفته و روز خواستگاری به صورت چت یا پیامک اطلاع داده شود بلکه باید به همان صورت تماس تلفنی انجام شود. 

بهترین رفتار خانواده ها در خواستگاری

بهترین رفتار خانواده ها در خواستگاری

بایدها و نبایدهای اولین جلسه خواستگاری

با دانستن اطلاعاتی در خصوص نحوه انجام مراسم خواستگاری، سوالات و موضوعاتی که در مراسم خواستگاری به آن پرداخته می شود میتوان رفتار و برخوردی حرفه ای تر و درست تر از خود نشان داد. از جمله موارد باید ها و نباید های نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری که باید در نظر داشت این است که مراسم خواستگاری باید جوی محترمانه و دوستانه داشته باشد به گونه ای که در آن شان شخصیت افراد حفظ شود. در اولین جلسه خواستگاری نباید به طور مستقیم سوالاتی درباره ازدواج پرسیده شود بلکه به جای آن باید دو خانواده به کسب شناخت اولیه بپردازند تا بتوانند برای جواب دادن در جلسه دوم خواستگاری بهتر تصمیم بگیرند و موضوع اخر اینکه نوع برخورد، میزان صمیمیت و زبان بدن افراد و نحوه بیان، اطلاعاتی را در خصوص خانواده داماد یا عروس به یکدیگر می دهد و بر روی نتیجه بله یا خیر تاثیر گذار است. 

جلسه خواستگاری

جلسه خواستگاری

بایدها و نبایدهای نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری در دومین جلسه خواستگاری

جلسه دوم خواستگاری زمانی صورت می گیرد که خانواده عروس مورد بازدید خانواده داماد قرار گرفته است. البته این موضوع در برخی از مناطق کشور فرق می کند و ممکن است اینگونه نباشد، اما بهتر است خانواده عروس نیز بعد از مکالمه و برنامه ریزی، برای کسب روابط اجتماعی بیشتر خود نیز به منزل خانواده داماد مراجعه کنند تا بتواند آشنایی و رفت و آمد بیشتری بین دو خانواده ایجاد کنند و مشکلات خواستگاری را کاهش بدهند.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

بهترین رفتار در خاستگاری

بهترین رفتار در خواستگاری

رفتار دختر و پسر در مراسم خواستگاری

رفتار عروس و داماد آینده باید به صورت مودبانه باشد و از مواردی چون پر حرفی، خنده زیاد و ناراحتی و کم حرف بودن در مراسم خواستگاری باید خودداری شود علاوه بر آن دختر و پسر باید احوالپرسی ساده و معمولی با یکدیگر داشته باشند به دلیل اینکه اگر احوال پرسی خیلی گرم و خودمانی باشد ممکن است خانواده عروس و داماد برداشت های اشتباهی از این موضوع پیدا کنند.

رفتار پسر و دختر در مراسم خواستگاری

رفتار پسر و دختر در مراسم خواستگاری

نکات مهم در نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری 

میل افراد برای دانستن نکات کلیدی در مورد نحوه رفتار خانواده عروس و داماد در خواستگاری به گونه ای است که تبدیل به یکی از پر سرچ ترین موضوعات موجود در گوگل شده است. در این خصوص باید گفت که در لحن و بکارگیری جملات در جلسه خواستگاری خیلی باید دقت کرد، به دلیل اینکه شخصیت شما و نتیجه خواستگاری به همین موارد بستگی دارد به گونه ای که با بروز برخوردی و یا بیان جمله ای می توانید تبدیل به یک آدم قابل اعتماد و مطمئن و یا غیر اعتماد شوید یکی دیگر از نکات کلیدی این است که طی مراسم خواستگاری باید صداقت داشت و از شاخ و برگ دادن به موضوعات و دروغ گفتن در مورد داشته یا نداشته ها خودداری کرد تا از بروز مشکل خانوادگی در آینده جلوگیری شود و بتوان با اطلاعات و آگاهی های بدست آمده تصمیمی درست گرفت.



:: برچسب‌ها: برگزاری مجلس نامزدی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با وجود ویروس کرونا، بسیاری از عروس ها و دامادها به دنبال محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران هستند تا علاوه بر برگزاری مراسم عقدشان بتوانند پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند. محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران به دلیل اینکه سرپوشیده نیست امکان انتقال کرونا را به شدت کاهش داده و همچنین باعث می شود تا دیگر افراد نگران سلامتی جان خود و خانواده خود از انتقال کرونا نباشند. سالن های عقد روف گاردن، علاوه بر مواردی که گفته شد دارای نکاتی و مزایای خاص دیگری نیز می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. 

برگزاری جشن عروسی خاص در محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران 

محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران در محیطی شبیه به حیاط ویلا و باغی سرسبز می باشد. برگزاری مراسم عقد در روف گاردن بسیاری متفاوت تر از برگزاری مراسم در محیطی مانند سالن های عقد و... می باشد به دلیل اینکه شکوه و زیبایی طبیعی خاصی را شامل می شود. برای اینکه بهتر بتوانید فضای محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران را تصور کنید باید اینگونه گفت که فکر کنید سفره عقدتان در وسط یک باغی سرسبز پهن شده و محیط به گونه است که حاضران در یک برکه ای که توسط تورهایی سفید پوشیده شده است در کنار هم جمع شده اند.

اجاره روف گاردن

اجاره روف گاردن

چرا برگزاری مراسم عقد در فضای باز یا روف گاردن بهتر است؟

بسیاری از افرادی که نگران سلامت جان خود و خانواده خود هستند به دنبال برگزاری مراسم در محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران هستند به دلیل اینکه انتقال ویروس کرونا در محیط باز به شدت کاهش می یابد. با برگزاری مراسم عقد در سالن ها و منازل شخصی به دلیل بسته بودن فضای محیط، میزان انتقال کرونا از شخصی به شخص دیگر بسیار بالا می رود در صورتی که در محضر و سالن های عقد روف گاردن به دلیل باز بودن فضا، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهتر رعایت می شود.

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

مهمترین نکات برگزاری محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران

در طی و قبل از برگزاری مراسم باید برخی نکات توسط مدیر مراسم و خانواده عروس و داماد رعایت شود تا مراسم عقد به بهترین نحوه ممکن صورت گیرد، این نکات به شرح زیر می باشد:
  • در ماه های سرد و گرم سال باید امکانات سرمایشی و گرمایشی فراهم باشد.
  • از وسایل دفع حشره های موذی حین برگزاری مراسم استفاده شود تا شرکت کنندگان این مراسم دچار مشکل نشوند.
  • نوشیدنی، دسر و شیرینی آماده شده در مراسم باید به گونه ای باشد که با فصل سرد و گرم سال همخوانی داشته باشد به طور مثال در فصل سرد سال به جای تهیه نوشیدنی خنک، بهتر است قهوه یا چای سرو شود.
  • هنگام دعوت مهمان باید به آنها خبر داده شود که مراسم در فضای باز برگزار می شود تا لباسی متناسب با آن فضا بپوشند.
  • تعداد شرکت کنندگان مراسم باید متناسب با اندازه محیط محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران باشد.

نکات برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

نکات برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

تدارکات و تمهیدات لازم

مدیر دفتر عقد با توجه به هزینه پرداخت شده باید برخی خدمات و آپشن ها را ارائه دهد، این آپشن ها شامل موارد زیر می باشد:
  • داشتن سایه بان برای روزهایی که هوا به شدت آفتابی بوده و یا باران می بارد.
  • داشتن محیط جایگزین برای جلوگیری از بروز مشکل برای اتفاقات پیش بینی نشده
  • موتور برق اضطراری در صورت قطع ناگهانی برق 
  • ضد عفونی کردن وسایل مراسم 
  • خدمات متنوع برای افزایش رفاه مهمانان
  • استفاده از ظروف یکبار مصرف برای جلوگیری از انتقال کرونا
  • تعداد به اندازه خدمتگذار 
  • داشتن سرویس بهداشتی تمیز، به اندازه و مناسب
  • پذیرایی به موقع

روف گاردن

روف گاردن

هزینه سالن عقد فضای باز

اگر شما هم قصد دارید تا مراسم عقدتان در محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران باشد، به احتمال زیاد به دنبال دانستن قیمت هزینه برگزاری مراسم هستید. در جواب این موضوع باید گفت که هزینه محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، این عوامل شامل میزان خدمات، تزئینات، تجملات و مواردی از این قبیل می باشد. در صورتی که شخص به دنبال برگزاری مراسم به شکلی ساده باشد به همان نسبت نیز هزینه برگزاری مراسم کاهش یافته و مراسم بدون هیچ آپشن اضافی و فقط با صرف شیرینی و شام صورت می گیرد.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

هزینه مراسم عقد در فضای باز

هزینه مراسم عقد در فضای باز

بهترین سالن عقد روف گاردن تهران

در پایان لازم است تا به معرفی بهترین محضر و سالن های عقد روف گاردن در تهران بپردازیم تا با کسب شناخت و سپس مراجعه به آنها بتوانید این رخداد زندگی تان را به یکی از خاطره های زیبا و دلنشین زندگی مشترک آینده تان تبدیل کنید.
  • آتلیه‌های عکاسی دارای روف گاردن: یکی از زیباترین روف گاردن موجود در تهران بوده که میتوان با مراجعه به دفتر آن از خدمات و آپشن هایی که دارند اطلاع یافت. این روف گاردن دارای فضای زیبا و دلنشین می باشد و خدماتی چون فیلمبرداری و عکاسی و... را در کنار سایر خدمات ارائه می دهد.
  • سالن عقد فضای باز روف گاردن ورسا: این روف گاردن تزیینات زیبایی برای عکس برداری داشته و تمام نیازهای یک روف گاردن برای یک عقد زیبا و خاطره انگیز را دارد.
  • سالن عقد فضای باز روف گاردن پیوند مهر افزا: این دفتر، یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین روف گاردن در شهر تهران را دارد. محیط روف گاردن با گل ها و شمع های زیبا تزیین شده است که این موارد، زیبایی عجیبی را در دکوراسیون مراسم، به وجود آورده است. این روف گاردن علاوه بر مواردی که گفته شد، خدمات فیلمبرداری و عکسبرداری را نیز ارائه می دهد.


:: برچسب‌ها: اجاره روف گاردن ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برگزاری مراسم عروسی در باغ امروزه به یک امر پرطرفدار تبدیل شده است و افراد بسیاری طالب انجام این مراسم در باغ هستند. اما برگزاری اینگونه مراسم ها معمولا  با هزینه های مختلفی همراه است که در این مطلب به عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی می پردازیم.

برگزاری مراسم عروسی در باغ

برگزاری مراسم عروسی در باغ به دلیل زیبایی محیط و ویژگی های خاص آن یکی از آرزوهای عروس خانوم ها و آقا دامادها است. اما برای برگزاری اینگونه مراسم ها به دلیل تنش ها و نگرانی هایی که در قبل از روزهای عروسی در میان افراد نزدیک و خانواده ها به وجود می آید با مشکلات زیادی همراه است. بیشتر خانواده ها با عدم آشنایی با چگونگی اجاره و عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی به خوبی از عهده این کار بر نمی آیند و اغلب در زمان برگزاری با مشکلات زیادی روبرو می شوند. به همین دلیل دانستن چند نکته ضروری باعث می شود تا خانواده ها از نحوه اجاره این باغ ها و عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی آگاهی پیدا نمایند و بتوانند باغ مناسب با هزینه های موجود خود اجاره نمایند.

برگزاری مراسم عروسی در باغ

برگزاری مراسم عروسی در باغ

عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی

در زمان اجاره باغ چند عامل بیشترین تاثیر را بر قیمت اجاره بهای باغ عروسی دارد. در صورتی که تمایل به برگزاری مراسم عروسی یا عقد فرزندان خود را در باغ دارید حتما در زمان اجاره به این چند مورد توجه نمایید.

متراژ باغ عروسی

بیشتر افراد بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان خود اقدام به اجاره باغ برای برگزاری عروسی می نمایند. عدم تناسب فضای باغ و تعداد مهمانان باعث آشوب و بهم ریختگی در زمان پذیرایی از مدعوین می شود. البته توجه نمایید که فضای باغ و امکانات آن تاثیر زیادی در قیمت اجاره بهای باغ دارد. دسترسی راحت به مسیرهای شهری، عدم دور بودن از این مسیرها، داشتن فضایی سرپوشیده برای زمانی که امکان بارش وجود داشته باشد نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است.

باغ عروسی

باغ عروسی

نحوه دیزاین و تاثیر بر قیمت اجاره باغ

بعضی از باغ های عروسی خود به نحوه زیبایی طراحی شده اند. اما این که این طراحی و نحوه چیدمان چقدر با سلایق شما تناسب دارد در هنگام بازدید از باغ مشخص می شود. بعضی از خانواده ها از امکانات طراحی باغ و نحوه چیدمان سفره عقد و یا صندلی مهمانان در باغ احساس رضایت می نمایند. اما بعضی دیگر علاقمند به طراحی با سلیقه خود هستند. استفاده از امکانات جانبی مانند گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و یا هر گونه دیزاین دیگر با توجه به سلیقه عروس خانم و آقا داماد از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است.

قیمت اجاره باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی

امکانات جانبی و تاثیر این عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی

بعضی از باغ های عروسی به امکانات جانبی ویژه ای مجهز هستند. از این امکانات می توان به پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، فضای بازی کودکان، فضایی به عنوان رختکن و یا ... اشاره نمود. برای این گونه باغ ها معمولا هزینه بیشتری برای اجاره بها در نظر گرفته می شود. اما بعضی از امکانات در صورت تمایل افراد می تواند به این فضا اضافه شود. این گونه امکانات قابلیت جابجایی داشته و در صورت تمایل به امکانات باغ اضافه می شوند. از این امکانات نیز می توان به مواردی مانند؛ رستوران سلف سرویس و یا فضای آموزشی و اختصاصی دو نفره برای عروس و داماد اشاره نمود. این عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی هستند و برای هر فضای اضافه هزینه مستقلی دریافت می شود.

اجاره باغ عروسی

اجاره باغ عروسی

خدمات باغ عروسی و تاثیر بر قیمت اجاره بها

در بعضی از باغ های عروسی هزینه اجاره ماشین عروسی و یا تهیه دسته گل عروس نیز بر روی خدمات ارائه شده از افراد دریافت می شود. اما در صورتی که خانواده ها تمایل به استفاده از موارد این چنینی را با سلیقه خود داشته باشند و خود این موارد را تامین نمایند هزینه آنها از خدمات باغ کسر شده و هزینه کمتری بابت اجاره باغ از افراد دریافت می شود.

اما توجه نمایید که دریافت تمام هزینه ها به صورت کلی به عنوان اجاره باغ عروسی برای خانواده ها بسیار کمتر از زمانی است که خانواده ها هزینه ها را به صورت تکی پرداخت می نمایند. به عنوان مثال بعضی از باغ های عروسی هزینه تهیه دسته گل عروس و یا هزینه میکاپ عروس را نیز با هزینه های اجاره باغ به صورت کلی دریافت می نمایند. در اینگونه موارد معمولا هزینه پرداختی خانواده ها بسیار کمتر از زمانی است که خانواده ها هزینه تهیه دسته گل عروس و یا هزینه آرایش عروس را به صورت مجزا پرداخت می نمایند. این خدمات از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی بوده و با نظر افراد می توان تغییرات زیادی در منوی انتخابی ایجاد نمود.

خدمات باغ عروسی

خدمات باغ عروسی

مواردی که در زمان اجاره باغ عروسی باید حتما در نظر گرفت

اگر چه موارد عنوان شده از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است اما توجه به این موارد باعث می شود تا یک مراسم بی دردسر و خاطره انگیز را برای فرزندان خود برگزار نمایید و هیچ گونه مشکلی در زمان برگزاری مراسم برای هیچ یک از مهمانان و خانواده ها ایجاد نشود. توجه به کوچک ترین موارد در زمان اجاره باغ مانند؛ دوری یا نزدیکی به فضاهای شهری و یا نحوه دیزاین محل عروسی و یا حتی  طراحی ورودی باغ عروسی باعث می شود تا  بدون کمترین مشکل یک مراسم خاطره انگیز را تجربه نمایید.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که همیشه با توجه به هزینه های در نظر گرفته شده خود اقدام به اجاره باغ و استفاده از امکانات جانبی و خدمات باغ نمایید. عدم توجه به این نکته نیز باعث بروز مشکلات عدیده ای برای خانواده در زمان برگزاری مراسم می شود. فصل برگزاری، روز برگزاری مراسم و یا نوع خدمات انتخابی همه از عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی است. در بعضی از فصل ها و یا روزهای هفته هزینه دریافتی اجاره باغ کمتر از روزها و یا فصول خاص است.



:: برچسب‌ها: باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی چیست؟ برای برگزاری یک مراسم عروسی چه نکاتی در دیزاین باید رعایت شود تا مراسم عروسی به بهترین شکل ممکن برگزار شود؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی بپردازیم در صورتی که به دنبال آگاهی از مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی در این مقاله ما را همراهی کنید با رعایت و اجرای مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی، طراحی محل برگزاری جشن عروسی به زیباترین شکل ممکن انجام خواهد پذیرفت و جشن به یاد ماندنی را برای شما و مهمانان رقم خواهد زد.

مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی

جشن عروسی از جمله رویدادهایی در زندگی انسان ها است که دوست دارند به بهترین شکل ممکن برگزار شود برگزاری مراسم جشن عروسی در بهترین شکل خود باعث می شود که خاطرات آن برای همیشه در یادها بماند. اقدامات زیادی است که با انجام آن ها می توان جشن عروسی کم نظیری را رقم زند یکی از این اقدام که اصل اساسی جشن عروسی است مربوط به طراحی و دیزاین مراسم عروسی و محل برگزاری جشن عروسی است در صورتی که از قبل ایده ی خاصی ندارید و یا در این زمینه اطلاعات کافی ندارید با یادگیری مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی در واقع شما خواهید توانست دیزاین محل برگزاری جشن عروسی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی شامل راهنمایی هایی در مورد طراحی محل ورود عروس و داماد، سالن عروسی، سقف سالن، کیک عروسی، میز مهمانان و... است. یادگیری مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی می تواند در کنار خلاقیت شما فضای دل انگیزی را برای جشن عروسی رقم بزند.

دیزاین مراسم عروسی

دیزاین مراسم عروسی

توجه به جایگاه ورودی عروس و داماد از مهمترین نکات دیزاین مراسم عروسی

یکی از بخش های مهم مراسم عروسی که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد، محل ورود عروس و داماد به مراسم عروسی است در واقع محل و جایگاه ورود عروس و داماد از نقاط عطف یک عروسی است چرا که چشم انتظار مهمانان برای ورود عروس و داماد است به همین دلیل این محل باید در دیزاین مورد توجه باشد و بر اساس تم کلی که بر جشن عروسی حاکم است می توان با استفاده از گل های مختلف، بادکنک و یا پرده های رنگی متناسب با عروسی تزیین کرد که همه این موارد بستگی به سلیقه عروس و داماد دارد البته می توان از نورپردازی نیز استفاده کرد.

دیزاین ورودی عروس و داماد

دیزاین ورودی عروس و داماد

طراحی سالن برگزاری عروسی

پس از طراحی و دیزاین جایگاه ورودی عروس و داماد بهتر است که طراحی سالن عروسی را انجام دهید، سالن عروسی محوطه ای است که جشن عروسی برای چندین ساعت در آنجا برگزاری می شود لذا باید به جزئیات توجه ویژه ای شود. در صورتی که می خواهید یک جشن عروسی رمانتیک و خاطره انگیز داشته باشید توصیه می شود که در دیزاین سالن عروسی از تزیینات طبیعی استفاده کنید. استفاده از ترکیب گل های مختلف برای تزیین سالن عروسی می تواند یک گزینه ایده آل باشد در این تزیین می توانید ترکیبی از گل های ارزان و گران قیمت را داشته باشید. برای دیزاین سالن عروسی می توانی ایده های متفاوتی را استفاده کنید از جمله این ایده ها می توان استفاده از گل های طبیعی به شکل قوسی در ورودی محل برگزاری جشن، استفاده از درختان به همراه چراغ داخل آن ها، دسته گل های آویزان کوچک و...اشاره کرد.

طراحی سالن عروسی

طراحی سالن عروسی

تزیین جایگاه عروس و داماد

یکی از مواردی که در دیزاین سالن جشن عروسی باید مورد توجه قرار بگیرد، دیزاین جایگاه عروس و داماد است. توجه به رنگ جایگاه عروس و داماد بسیار با اهمیت است به همین دلیل توصیه می شود که از رنگی استفاده شود که متفاوت از رنگ سالن عروسی است در واقع باید به گونه ای باشد که متمایز بودن مشخص شود. نورپردازی نیز در جایگاه عروس و داماد بسیار مهم است و نورپردازی مخفی گزینه بسیار مناسبی می تواند باشد. گل آرایی میز جایگاه نیز نباید فراموش شود.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

تزیین سقف سالن عروسی

در دیزاین سالن جشن عروسی باید طراحی سقف سالن جشن عروسی نیز مورد توجه قرار گیرد استفاده از جلوه های زیبا در سقف سالن می تواند فضای شگفت انگیزی را در مراسم عروسی به وجود بیاورد. استفاده از چراغ ها و ریسه های کوچک در سقف می تواند یک گزینه مناسب باشد. در کنار این موارد می تواند از روبان ها نیز در طراحی و دیزاین سقف سالن استفاده کنید به شرطی که روبان ها فانتزی و براق باشند. از دیگر گزینه هایی که می توانید برای طراحی سقف استفاده کنید بالن های رنگی است که می تواند زیبای خاصی را به سقف مراسم عروسی بدهد. در صورتی که جشن عروسی را در فضای باز برگزار می کنید می توانید به استفاده از فانوس های چینی فکر کنید.

تزیین سقف سالن عروسی

تزیین سقف سالن عروسی

دیزاین کیک عروسی

از مواردی که در دیزاین مراسم عروسی باید مورد توجه قرار بگیرد مربوط به طراحی کیک عروسی است. کیک عروسی نیز زمانی که برای بریدن آن توسط عروس و داماد اقدام می شود بسیار مورد توجه است لذا باید به صورت حرفه ای و با جزییات تزیین شود. در کنار کیک عروسی باید طراحی میز عروسی نیز مورد توجه باشد و توصیه می شود که به جای استفاده از تزئینات مصنوعی از تزیینات طبیعی مانند گل های طبیعی استفاده می شود که در کنار آن می توان از شمع، آینه و نورپردازی استفاده کرد.

 دیزاین میز مهمانان در جشن عروسی

در دیزاین سالن برگزاری مراسم عروسی باید توجه ویژه ای به طراحی میز مهمانان جشن عروسی شود، یکی از آیتم های مهم جشن عروسی این است که در نهایت رضایت مهمانان را به همراه داشته باشد و به همین دلیل طراحی مناسب میز مهمانان می تواند نشان دهنده ارزش و اهمیت قائل شدن برای مهمانان است. برای طراحی میز مهمانان می توانید از گل های مینیاتوری، گل های طبیعی، گلبرگ ها، شمع ها در شمعدان و...استفاده کنید.

 

دیزاین میز میهمانان در جشن عروسی

دیزاین میز میهمانان در جشن عروسی



:: برچسب‌ها: برگزاری مراسم عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه به دلیل کاهش فضای خانه ها و آپارتمانی شدن آنها، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا مراسم عروسی خود را در باغ ها برگزار نمایند. به این منظور افرادی که می خواهند این فضا را فراهم کنند باید به طراحی باغ برای مجالس عروسی، توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند با کمک یک طراحی درست، کلیه امکانات لازم برای برگزاری این چنین مراسمی را فراهم آورند.

برگزاری عروسی در باغ، یکی از گزینه های مناسب

شاید بتوان یکی از مکان های مناسب برای برگزاری مراسم عروسی را، باغ ها و باغ تالارها دانست زیرا با داشتن فضای کافی، و استفاده از طبیعت و همچنین داشتن نورپردازی زیبا در فضای باز، بسیار زیبا تر بوده و همچنین عکس و فیلم هایی زیبا تر خواهید داشت. همچنین استفاده از فضای باز می تواند دست شما را در انتخاب نوع تزئینات در این مراسم باز گذاشته و خیال شما را از بابت خوب برگزار شدن مراسم، راحت نماید.

به منظور انجام این چنین مراسمی، باغ ها باید دارای تزئینات، طراحی و امکانات خاصی باشند تا در زمان انجام مراسم، دچار مشکل نشوید. هماهنگی میان امکانات و متراژ باغ با تعداد مهمانان دعوت شده، قطعا مراسمی فوق العاده را برای شما به همراه خواهد داشت.

برگزاری عروسی در باغ

برگزاری عروسی در باغ

در طراحی باغ برای مجالس عروسی باید چه مواردی را در نظر گرفت

در زمان طراحی باغ برای مجالس عروسی، باید چند اصل را در نظر گرفت تا بتوان بهترین مراسم را برگزار کرد

1- در درجه اول باید فضایی مناسب را بر اساس سلیقه شما و تعداد مهمانان و از همه مهمتر، بر اساس بودجه در نظر گرفته شده، انتخاب کرد.

2- داشتن دکوراسیون شیک و زیبا

3- داشتن طراحی حرفه ای

4- استفاده از گل آرایی در طراحی این باغ ها

5- شمع آرایی

6- استفاده از ظروف کریستالی زیبا در طراحی

7- استفاده از میز و صندلی های شیک در طراحی باغ برای مجالس عروسی

8- استفاده از اکسسوری های خاص و زیبا و هماهنگ با دکوراسیون در نظر گرفته شده

9- از همه مهمتر، استفاده از نورپردازی متناسب با نوع طراحی از عواملی هستند که در طراحی باغ برای مجالس عروسی باید مد نظر قرار بگیرد.

طراحی باغ عروسی

طراحی باغ عروسی

استفاده از طاق باغ ها در طراحی باغ برای مجالس عروسی

شاید بتوان یکی از بخش های اثرگذار در مجلس عروسی شما را طاق باغ ها دانست که در زمان طراحی باغ برای مجالس عروسی باید به آن توجه کرد. این بخش از فضاسازی در زیبایی فیلم و عکس های یادگاری مراسم شما نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. این بخش می تواند هم به عنوان ورودی مورد توجه باشد و هم به عنوان جایگاهی که عروس و داماد در آن قرار می گیرند و در آن عکاسی انجام می شود و یا صندلی های مخصوص عروس و داماد در آن محل قرار داده می شود. در طراحی و فضاسازی باغ ها، می توان این بخش را با کمک تور، گل، گلدان های خاص، ستون های پیش ساخته، فرش های مخصوص و یا نورپردازی به یکی از قدرتمندترین بخش های طراحی خود در باغ ها تبدیل کرد.

پرطرفدارترین مطالب تشریفات ثمین را از دست ندهید!

اجرای طاق در باغ عروسی

اجرای طاق در باغ عروسی

چند ایده جذاب در طراحی باغ به منظور برگزاری مراسم عروسی

  • با استفاده از ایده های جدید، خاص و جذاب در طراحی باغ برای مجالس عروسی، می توان مجلسی فوق العاده و لاکچری را برگزار کرد.
  • تزئینات خاص میزهای پذیرایی از مهمانان، استفاده از ظرف های خاص برای میز شام، استفاده از شمع ها در کنار گل آرایی، کمک گرفتن از بادکنک ها در تزئینات، کمک گرفتن از رومیزی های زیبا و استفاده از ظروف بسیار زیبا برای پذیرایی از مهمانان با شربت و شیرینی، می تواند در طراحی باغ برای برگزاری عروسی بسیار مهم و کمک کننده باشد.
  • همچنین کمک گرفتن از میز و صندلی های زیبا و خاص که با محیط طراحی شده شما همخوانی لازم را داشته باشد و بسیاری از عوامل دیگر که از سلیقه طراح در انتخاب آنها کمک گرفته شده، می تواند در برگزاری یک مراسم فوق العاده بسیار موثر باشد.

البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که استفاده از موارد خاص در طراحی باغ برای مجالس عروسی نیازمند هزینه نسبتا بالا می باشد که باید آن را در نظر بگیرید.

ایداه طراحی باغ عروسی

ایده طراحی باغ عروسی

نورپردازی یکی از موارد مهم در تزیین باغ های عروسی

نورپردازی در این نوع از مراسمات، در واقع تاباندن نور با کمک منابع نوری مختلف بر روی اشیاء موجود در محل برگزاری مراسم می باشد به گونه ای که زیبایی آنها را چند برابر کرده و در عین حال فضا را به میزان لازم روشن و نورانی کند. نور مناسب می تواند جلوه مراسم شما را چند برابر کند و یکی از اصولی است که باید در طراحی باغ عروسی در نظر گرفته شود. جالب است بدانید که با کمک طراحی درست و صحیح نورها، می توانید فضای خود را بازتر و بزرگتر نشان دهید. این موضوع که طراح بداند چگونه از این آیتم استفاده نماید، می تواند مراسم شما را زیبا تر و جذاب تر نماید.

نورپردازی در تزیین باغ عروسی

نورپردازی در تزیین باغ عروسی

گل آرایی یکی از موارد پر اهمیت در طراحی باغ به منظور برگزاری مراسم عروسی

یکی دیگر از مواردی که باید حتما در طراحی باغ برای مجالس عروسی در نظر گرفته شود، استفاده از گل ها و هنر گل آرایی است. کمک گرفتن از گل ها در تمام بخش های باغ می تواند طراحی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان آورد.می توانید از این سبک در ورودی، طاق باغ، راهروهای محل حرکت عروس و داماد و یا مهمانان، بر روی سن و یا در محل برگزاری عقد، استفاده نمایید.

همچنین استفاده از گل آرایی مناسب و همچنین متناسب با سبک طراحی شده بر روی میزها می توان کمک گرفت. استفاده از هنر گل آرایی در بخش میز شام و یا مکانی که برای عکاسی در نظر گرفته شده، یکی از بهترین موارد مورد استفاده خواهد بود.



:: برچسب‌ها: باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه افراد بسیاری به فکر برگزاری مراسم عروسی خود یا فرزندان خود در باغ ویلا هستند. اما برگزاری چنین مراسم هایی در این گونه فضاها با رعایت نکات مهمی همراه است. مهم ترین نکته قبل از زمان برگزاری توجه به ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان است. به چند مورد از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

چند نکته مهم قبل از انتخاب باغ برای برگزاری مراسم عروسی

همیشه روز عروسی یاد آور خاطرات بسیار شیرینی هستند که افراد زیادی تمایل به یادآوری این خاطرات به کرات دارند. در صورتی که این مراسم در باغ تالار برگزار شود خاطرات آن به یاد ماندنی تر و شیرین تر نیز خواهد شد. اما برگزاری مراسم عروسی در هر فضایی با رعایت چند مرحله مهم انجام می شود. انتخاب محل عروسی و نحوه برگزاری مراسم از نکات مهم قبل از انجام مراسم است. اما در زمانی که برگزاری مراسم در باغ انجام می شود باید به این نکته توجه نمود که ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان چگونه است؟ زیرا ورودی باغ از مهم ترین قسمت هایی است که مهمانان قبل از ورود به باغ از آن گذر می کنند و باید این فضا آنقدر جذابیت داشته باشد تا مدعوین را برای شرکت در مراسم ترغیب نماید. پس اگر شما هم به فکر برگزاری مراسم عروسی خود در باغ تالار هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان به خوبی اطلاع کسب نمایید.

باغ عروسی

باغ عروسی

ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان

شاید ظریف ترین نکته در زمان انتخاب باغ تالار توجه به ورودی باغ باشد. افراد زیادی تمایل به برگزاری عروسی در باغ دارند. اما بدون توجه به این که ورودی باغ چگونه باید باشد و چه ویژگی هایی برای ورودی باغ مناسب است و باعث جذب میهمانان به مراسم می شود اقدام به اجاره باغ می نمایند. عدم توجه به این نکته در بسیاری موارد باعث بروز مشکلات زیادی در زمان برگزاری مراسم می شود. برای همین قبل از هر گونه اقدام حتما این چند مورد مهم را در زمان اجاره باغ مد نظر قرار دهید.

ویژگی های باغ عروسی

ویژگی های باغ عروسی

توجه به تعداد میهمانان و ظرفیت باغ

معمولا در زمان بازدید از باغ تعداد میهمانان توسط مسئولین باغ تعیین می شود. اما در این میان هستند افرادی که برای یک فضای مشخص تعداد بیشتری میهمان در نظر می گیرند. اما این بر عهده شخص صاحب مجلس است که ظرفیت باغ را با تعداد میهمانان خود بسنجد و سپس اقدام به انتخاب باغ با توجه به تعداد میهمانان خود نماید. در صورت عدم توجه به این ویژگی از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان امکان عدم پذیرایی مناسب از میهمانان وجود داشته و کمتر به میهمانان شما در این جشن خوش می گذرد.

ظرفیت باغ عروسی

ظرفیت باغ عروسی

مقدار هزینه برای ورود هر میهمان

بیشتر باغ هایی که برای برگزاری مراسم عروسی در نظر گرفته می شوند مقدار هزینه ای را برای ورود هر یک از میهمانان دریافت می نمایند. این مقدار هزینه در باغ های مختلف متفاوت بوده و بسته به منطقه قرارگیری باغ و خدمات ارائه شده توسط مسئول باغ هزینه های مختلفی از برگزار کننده مراسم دریافت می نمایند. توجه نمایید که در زمان انتخاب باغ گول افراد سودجو را نخورید. بعضی از افراد با دریافت هزینه کم از ارائه خدمات مناسب به میهمانان شانه خالی می کنند. در این صورت این شما هستید که در قبال پذیرایی از میهمانان خود و برگزار شدن مناسب مراسم مسئول هستید. برای همین هیچ گاه هزینه ورودی باغ را معیار سنجش خدمات عروسی قرار ندهید.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

هزینه ورودی باغ عروسی

هزینه ورودی باغ عروسی

طراحی زیبا و خیره کننده از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان

جذابیت طراحی ورودی باغ از مهم ترین ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان است. تزئینات مناسب و چشمگیر و زیبایی خیره کننده این تزئینات باعث ایجاد هیجان بیشتر در میهمانان می شود. استفاده از نورپردازی های خلاقانه و استفاده مناسب از رنگ های هماهنگ، زیبایی این مراسم را دو چندان می نماید.

طراحی ورودی باغ عروسی

طراحی ورودی باغ عروسی

هر گونه امکانات جانبی برای باغ

بیشتر افراد برای این فضای باغ را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می نمایند که از فضای سبز و زیبایی محوطه باغ برای جلب نظر میهمانان و خاطره انگیز تر نمودن مراسم خود استفاده نمایند. اما تصور نمایید که در زمان برگزاری مراسم بروز عواملی مانند بارش باران و یا وزش شدید باد باعث اختلال در برگزاری مراسم شود. در این زمان نیاز به فضای سرپوشیده که میهمانان تا برطرف شدن مشکل از آن استفاده نمایند از نکات مهم است. از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان داشتن امکانات مناسب متناسب با تعداد میهمانان است. در این صورت بروز هرگونه حادثه نیز باعث ایجاد مشکل در روند برگزاری مراسم نمی شود.

امکانات باغ عروسی

امکانات باغ عروسی

توجه به محل قرارگیری باغ و جلب توجه ورودی باغ توسط میهمانان

بعضی از افراد در زمان انتخاب باغ تنها به زیبایی ظاهری باغ توجه می نمایند و از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان غافل می شوند. عدم قرار گرفتن باغ در منطقه ای با موقعیت مناسب مانع از رفت و آمد راحت میهمانان شده و چه بسا خاطرات بدی را برای آنان رقم بزند. توجه به محل قرارگیری باغ در یک منطقه نزدیک منطقه مسکونی اما نه خیلی نزدیک که باعث ایجاد سروصدا برای سکنه منطقه شود از موارد مهم از ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان است.

محل باغ عروسی

محل باغ عروسی

چند نکته مهم در زمان انتخاب باغ برای برگزاری مراسم عروسی

اگرچه موارد مهمی درباره ویژگی های ورودی باغ عروسی جهت جذب میهمانان عنوان شد اما هنوز هم می توان به چندین مورد مهم دیگر اشاره نمود. اما به دلیل طولانی شدن مطلب این موارد را به صورت تیتروار عنوان می کنیم.
  • توجه به گل آرایی و تزیینات ورودی باغ، ایجاد هیجان و نشاط در ورودی باغ باعث گرم شدن مجلس از همان ابتدای ورود میهمانان می شود.
  • توجه به نحوه چیدمان میز و صندلی در ورودی باغ برای میهمانان و محل قرار گیری جایگاه عروس و داماد بعد از ورودی باغ.
  • توجه به نحوه رفتار خدمه باغ در قبال میهمانان
  • توجه به تعداد پارکینگ متناسب با تعداد میهمانان
  • توجه به تعداد مناسب سرویس بهداشتی برای میهمانان
  • توجه به پرداخت ورودی باغ و انتخاب باغ چند ماه قبل از برگزاری مراسم

با توجه به تمام این موارد می توان انتظار داشت که میهمانان جذب زیبایی ورودی باغ و نحوه برگزاری مراسم در این باغ شده و خاطرات عروسی شما را تا سال ها در ذهن و خاطر خود به همراه خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

جشن عروسی یکی از مهمترین و به یاد ماندنی ترین رویداد های زندگی هر زوجی می باشد، به همین دلیل باید به بهترین نحو ممکن پیش برود. با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب برای بسیاری از زوج ها سخت شده است. شرکت های خدمات مجالس عروسی، در چنین شرایطی یکی از گزینه ها برای برگزاری مراسم می باشند، زیرا با دانش و تجربه ای که دارند و حضور کادر حرفه ای تمام کار ها را با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط پیش می برند.

برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

معمولا برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب، کمی سخت و پر کار است. یعنی بخش های زیادی مانند اجاره ی سالن، تشریفات، پذیرایی و... وجود دارد که باید به بهترین نحو انجام شوند. یکی از مشکلات بزرگ در این زمینه بهای زیاد آنها می باشد که گاه منجر به هزینه های بسیار سنگین می شود. با مشاوره گرفتن از یک تیم ارائه دهنده ی خدمات مجالس عروسی می توان تمام بخش ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام داد.

زیرا این شرکت ها دارای اعتبار و قرارداد با سالن های عروسی، تیم های خدمات و آشپزی، نیروهای خدمه و... می باشند و می توانند آنها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند. از طرف دیگر دانش و تجربه کادر های حرفه ای به شما کمک می کند تا همه چیز را در تعداد و اندازه ی مناسب و تهیه کنید و کار های ضروری و مهم را برای شما شرح می دهند تا از صرف هزینه های اضافی در امان باشید.

مجالس عروسی

مجالس عروسی

برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب

خدماتی که برای یک مجلس عروسی در نظر گرفته می شود بسیار زیاد و البته حائز اهمیت می باشند. ما سعی می کنیم برخی از این خدمات را در زیر برای شما نام ببریم.
  • اجاره ی سالن مناسب
  • آماده سازی سالن و چیدمان میز و صندلی
  • تهیه ی نوشیدنی و میوه و دسر
  • تهیه ی غذا و شیرینی مناسب
  • آماده سازی و گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • آماده سازی ورودی مهمان ها
  • گل آرایی و آماده سازی بخش ورودی عروس و داماد
  • آماده سازی سکوی پایکوبی و شادی
  • هماهنگی با تیم تصویربرداری
  • هماهنگی با تیم موسیقی

و...

همانطور که مشاهده می کنید لیستی که برای برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب در نظر گرفته می شود، زیاد است و تمامی موارد مذکور حائز اهمیت هستند. در بعضی از مجالس به درخواست صاحبین جشن خدمات اضافه تری مانند رسومات سنتی و یا مراسم آتش بازی نیز در نظر گرفته می شود. برگزاری تمامی این کار ها از عهده ی افراد نا آشنا و بی تجربه بر نمی آید و در صورتی که موفق به انجام آنها شوند قطعا یا کیفیت مناسب را اعمال نمی کنند و یا متحمل هزینه های سنگین خواهند شد.

خدمات برگزاری مراسم عروسی

خدمات برگزاری مراسم عروسی

آماده سازی محیط زیبا و شاد برای جشن

مهمترین بخشی که شرکت های ارائه دهنده ی خدمات مجالس عروسی به آن توجه می کنند، آماده سازی محیط می باشد. زیرا راحتی مهمانان و... در گرو این بخش می باشد. می توان برای برگزاری جشن از محیط های مختلف مانند باغ، سالن های سرپوشیده و... بهره برد. برای این که برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب به خوبی پیش برود باید جایی را انتخاب کرد که قیمت منصفانه ای داشته باشد. انتخاب محیط مناسب با توجه به فصل سال و دمای هوا انجام می گیرد.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

از دیگر نکات مهم اندازه ی سالن می باشد همانطور که یک محیط کوچک برای مهمان های زیاد نامناسب است، انتخاب یک محیط بزرگ برای مهمانان ها کم جمعیت نیز مناسب نمی باشد، پس باید یک سالن مناسب با توجه به تعداد مهمان ها در نظر گرفته شود. تمیزی سالن، گل آرایی آن، چیدمان بخش مهمان ها، چیدمان جایگاه عروس و داماد، مناسب بودن محیط سالن مانند کاغذ دیواری، نورپردازی و... از نکات مهمی می باشد که باید با ریز بینی تمام به آن دقت کرد.

جشن عروسی

جشن عروسی

پذیرایی مناسب برای مجالس عروسی

پذیرایی که در نظر گرفته می شود با توجه به سلیقه و فرهنگ مهمان ها و همچنین مقدار هزینه ی است که افراد می خواهند در نظر بگیرند. در واقع برای برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب، باید سعی کرد در تمام بخش ها هزینه را لحاظ کرده و مناسب ترین قیمت را انتخاب کرد. تیم خدمات مجالس عروسی سعی می کنند تا با صرف هزینه ی کم، غذا، نوشیدنی، میوه و شیرینی و... را تهیه نمایند. آنها به خوبی می دانند برای تعداد خاصی از مهمان ها چه مقدار یا تعداد پک های پذیرایی و غذا باید تهیه شود و از صرف هزینه های بالا جلوگیری می کنند و مانع از اسراف خواهند شد.

پذیرایی مراسم عروسی

پذیرایی مراسم عروسی

هماهنگی تشریفات و گل آرایی و تزئینات

از دیگر خدمات مجالس عروسی که بسیار مهم می باشد، تشریفات و تزئین محیط می باشد. معمولا هزینه ی تشریفات بسیار بالا می باشد و برای برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب نمی توان تشریفات بیرونی گران قیمت را در نظر گرفت. قطعا همین تزئینات هستند که باعث می شود تا مجلس زیبا و به یاد ماندنی شود. به همین خاطر یک تیم با داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه ی محیط آرایی شروع به فراهم کردن و تزئین محیط می کنند. آنها برای نشیمنگاه عروس و داماد گل آرایی، برای ورودی وسایل آتش بازی، برای میز های مهمانان چیدمان مرتب با ظروف سرو و... آماده می کنند.

قطعا انجام دادن این کار ها به سلیقه و تخصص احتیاج دارد و زمان بر می باشد. اگر بخواهید خودتان این کارها را انجام دهید باید تمامی ابزار و وسایل را خریداری و سپس مزد نصب نیز بدهید، اما تیم تشریفات با در اختیار داشتن امکانات لازم و مهارت خاص تمام کار ها را با هزینه ی مناسب انجام می دهد.

گل آرایی در مراسم عروسی

گل آرایی در مراسم عروسی

برگزاری خدمات مجالس عروسی با قیمت مناسب چگونه امکان پذیر است؟

یکی از سوالات رایج از تیم خدمات هزینه ی آن می باشد. ارائه دهنده گان قبل از انجام هر کاری با شما مشاوره می کنند تا درخواست ها و مقدار هزینه ای که می خواهید صرف کنید را بیان کیند. آنها با توجه به توان مالی شما سعی می کنند همه ی امکانات را با قیمت مناسب برای تان فراهم کنند. در واقع یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار وجدان کاری می باشد. قطعا باید کارهای خود را به کسانی دهید که علاوه بر کسب درآمد به فکر جلب رضایت شما از طریق فراهم کردن امکانات با کیفیت با هزینه ی مناسب هستند.



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی ازرسم هایی که در میان ما ایرانیان همواره حفظ شده ، رسم و رسومات ازدواج می باشد. ایرانیان ازدواج رو بسیار خوش یمن می دانند و چند بار طی مراحل مختلف جشن می گیرند. در این مقاله می خواهیم درباره ی جشن نامزدی و بهترین هدایای مراسم نامزدی صحبت کنیم، چرا که همه ی افراد تمایل دارند تا بهترین جشن و بهترین هدایای مراسم نامزدی را برای عزیزان خود فراهم کنند. اگر شما هم با این سوال که برای مراسم نامزدی هدیه چی میبرن؟ رو به رو شده اید پس با ما همراه شوید.

مراسم نامزدی

معمولا" مراسم نامزدی، مراسم کوچک و خانوادگی است تا ارتباط میان عروس و داماد را به صورت رسمی اعلام کنند. در ایران همواره رسم بوده که به عروس و داماد هدایایی داده شود و این کار از طرف خانواده های طرفین انجام می گیرد. هر مراسمی رسم و رسوم خاص خود را دارد و مراسم نامزدی یکی از مراسم های سبک البته مهم می باشد که در آن خانواده ی داماد به عروس شان کادو های مختلفی میدهند و سعی می کنند بهترین هدایای مراسم نامزدی را تهیه کنند. این کادو ها باید بسیار مرتب و زیبا تزئین شوند و همراه با آینه و قرآن به عروس خانم داده شود. انتخاب نوع کادو به سلیقه ی طرفین و توان مالی آن ها بستگی دارد، اما ذکر این نکته بسیار مهم می باشد و کادو باید خلعتی برای عروس باشد نه وسایل منزل و موارد مشابه . در ادامه درباره ی کادو ها و آیین بردن آن ها بیشتر توضیح می دهیم.

مراسم نامزدی

مراسم نامزدی

بهترین هدایای مراسم نامزدی

بهترین هدیه برای عروس قطعا" چیزی است که مطابق سلیقه ی وی باشد. شما باید اندازه ی توان مالی خود برای عروس هدیه بگیرید نه کمتر و نه بیشتر. هر کادویی که خریداری می شود اگر با نیت خوب باشد قطعا" برای شما و برای عروس انرژی مثبت و خوشحالی به دنبال دارد. می توانید در مدت زمان آشنایی با عروس سلیقه ی وی را حدس بزنید. به طور مثال بعضی خانم ها علاقه ی به استفاده از طلا به عنوان زیور آلات ندارند و دوست دارند برای کادو به آن ها سکه داده شود. اما بعضی عروس ها ترجیح می دهند به جای سکه به آنها زیورآلات داده شود تا از آن استفاده کنند. بعضی خانم ها تمایل به طلا ندارند و ترجیح می دهند لباس و یا وسایل دیگر هدیه بگیرند. یادتان باشد هدف شما از دادن کادو باید جلب رضایت و شادی بانو باشد به همین دلیل در انتخاب کادوی مناسب دقت و حس خوب را با خود به همراه داشته باشید.

بهترین هدایای مراسم نامزدی

بهترین هدایای مراسم نامزدی

رسوم کادو دادن در مراسم نامزدی

در مراسم نامزدی کادو فقط یک رقم نمی باشد و معمولا" همراه هایی دارد. کادوی منتخب نامزدی، چادر نماز، پارچه ی اعلا، قران و آینه ی کوچک، کفش ساعت، گیر مو و... جز وسایلی هستند که باید کادو کنید و برای عروس ببرید. دقت کنید این که چه کادویی با چه قیمتی خریداری کرده اید مهم است، اما مهمتر طرز تزیین و آرایش میز می باشد. باید تمام هدایا را درون باکس های کادویی زیبا بگذارید، امروزه باکس های شیشه ای بسیار رایج می باشد، می توانید از این باکس ها یا جعبه کادو های کاغذی استفاده کنید، حتما باکس ها را گل آرایی کنید و با روبان مناسب و یک رنگ تزئین کنید. می توانید شلف های آماده خریداری نمایید و برای تزئین استفاده کنید. حتما در لیست کادو های عروس گل را لحاظ کنید و یک دسته گل زیبا برای وی تهیه کنید. بهترین هدایای مراسم نامزدی، هدایایی هستند که با دقت و وسواس تزیین شده باشند.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

کادو دادن در مراسم نامزدی

کادو دادن در مراسم نامزدی

لیست بهترین هدایای مراسم نامزدی که می توانید انتخاب کنید؟

آداب و رسوم هر منطقه از ایران با منطقه ی دیگر متفاوت می باشد، اما در کل کادوی نامزدی برای عروس معمولا" طلا می باشد. حال در بعضی از مناطق این رسم بسیار سفت و سخت گرفته می شود و داماد چه توان مالی داشته باشد چه نداشته باشد، باید سرویس های گران قیمت خریداری کند. اما در بعضی مناطق دیگر می توان یک نیم ست ظریف و یا یک دستبند را به عنوان هدیه ی نامزدی به عروس داد. قطعا" منطق حکم می کند تا داماد بر اساس توان مالی که دارد و البته با کمی تلاش یک تکه طلای مناسب را به همسر آینده ی خود هدیه دهد و نیازی نیست تاهزینه های گزاف و سخت را در پیش بگیرد.

انتخاب هدیه برای مراسم نامزدی

انتخاب هدیه برای مراسم نامزدی

چگونه هدایای نامزدی را به بهترین شکل تقدیم کنیم؟

علاوه بر این که باید لیست بهترین هدایای مراسم نامزدی را باید در نظر گرفت، باید نحوه ی تقدیم کردن هدایا را نیز مهم دانست. ابتدا اهمیت تزئین کادو ها را گفتیم و ذکر کردیم که باید همه ی کادو ها مرتب و آراسته باشند. در مراسم نامزدی قبل از هرچیز حلقه ها تقدیم می شوند و سپس طرفین به هم کادو می دهند، معمولا" شمار کادو های عروس بیشتر از داماد می باشد و می توان برای داماد علاوه بر حلقه ی نامزدی، یک ساعت مچی زیبا در نظر گرفته که معمولا" در اکثر اوقات زوج ها ساعت های شان را با هم ست می کنند.

تقدیم هدیه مراسم نامزدی

تقدیم هدیه مراسم نامزدی

چیدمان و نکات مهم برای مراسم نامزدی

بهترین هدایای مراسم نامزدی زمانی تاثیر گذار خواهند بود که مراتب چیدمان میز و محیط نیز خوب و شکیل باشد. برای این که محیطی زیبا داشته باشید، از گل آرایی متناسب با رنگ و نور محیط استفاده کنید. سعی کنید رنگ بندی میز و کادو با لباس عروس و داماد و همچنین کیک جشن همخوانی داشته باشد تا زیبا تر به نظر برسد. قطعا شما در انتخاب هیچ کدام از این موارد تنها نیستید و می توان با کمک دوستان وبهره گیری از سایت های اینترنتی بهترین هدایای مراسم نامزدی را تهیه نمایید. می توانید ایده های جذاب و مناسب را به تیم های تشریفات بدهید تا مناسب با سلیقه زوج بهترین محیط و چیدمان را برایشان طراحی کنند.



:: برچسب‌ها: برگزاری مجلس نامزدی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ساخت روف گاردن امروزه به یک امر واجب در بیشتر سازهای بلند مرتبه تبدیل شده است. از این فضا می توان به عناوین مختلفی مانند برگزاری جشن ها و مراسم ها و یا محلی برای استراحت استفاده نمود. با ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد بیشتر آشنا می شویم.

روف گاردن چیست و چه ویژگی هایی سبب می شود تا یک فضا به نام روف گاردن خوانده شود

ساخت سازه های بلند مرتبه در بیشتر مناطق شهری باعث شده است تا افراد تمایل کمی برای خارج شدن از منازل برای استفاده از پارک ها و فضاهای سبز منطقه داشته باشند. علاوه بر آن بیشتر مناطق شهری نیز از داشتن یک فضای سبز محروم هستند. به همین علت ساخت یک فضای سبز در بام سازه ها به یک امر پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است. ساکنان سازه ها تمایل زیادی دارند تا در ساختمان هایی زندگی نمایند که دارای فضای سبز یا روف گاردن باشد. در این گونه فضاها بسته به نوع خاک منطقه و آب و هوای آن از انواع درخت و درختچه های تزیینی و یا حتی محصولات ارگانیک می توان استفاده نمود. طراحی های خلاقانه و زیبای این فضا روف گاردن ها را به فضای برای برگزاری مراسم ها و یا تجمعات خانوادگی ساکنان این سازه ها تبدیل نموده است. از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود تا یک فضا روف گاردن خوانده شود می توان به نصب تجهیزات مدرن آبیاری، ساخت فضای مسقف برای نشستن و استراحت، ساخت آلاچیق و آبنما و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. با تجهیز نمودن روف گاردن ها به این تجهیزات می توان از آن علاوه بر فضای سبز و محلی برای استراحت به عنوان فضایی برای برگزاری مراسم های خاص و ویژه استفاده نمود. از جمله مراسم هایی که می توان در این فضا برگزار کرد جشن تولد اهالی سازه است. اما چه ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد ساکنان سازه ها را مناسب می نماید؟

روف گاردن

روف گاردن

ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

معمولا در مراسم هایی نظیر جشن تولد بیشتر از افراد خانواده و فامیل دعوت به عمل می آید. به همین سبب این نوع جشن ها بیشتر به نام جشن ها خانوادگی خوانده می شوند که کمتر از افراد غریبه در آن دعوت و پذیرایی می شود. به همین دلیل استفاده از فضایی که اطراف آن محصور باشد و دیدی به ساختمان های اطراف نیز نداشته باشد برای اجرای این نوع مراسم های خانوادگی بسیار مناسب است. برای همین از مهم ترین ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد محصور بودن این فضا است.

اجاره روف گاردن

اجاره روف گاردن

تنوع در مدل های طراحی روف گاردن از ویژگی های این فضا

بیشتر روف گاردن ها در بام سازه ها به دو روش متمرکز و یا گسترده طراحی می شوند. اما می توان از ترکیب این دو روش یک طراحی مبتکرانه با ایده های نو و جذاب ساخت. استفاده از درخت ها و درختچه های متنوع و یا گیاهان با ویژگی های مختلف باعث جذابیت منحصر به فرد این فضا می شود. طراحان روف گاردن می توانند با توجه به نیاز و سفارش مشتری از طراحی هایی مانند؛ ایجاد سقف، پارتیشن بندی و یا ساخت آلاچیق در هر روف گاردن استفاده نمایند. داشتن فضایی مسقف که در صورت بروز هرگونه مشکل نظیر بارش باران بتوان از آن استفاده نمود از مهم ترین مزایای روف گاردن در برگزاری جشن ها است. از دیگر ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد دارا بودن فضاهایی زیبا و خلاقانه به همراه فضایی برای نشستن و استراحت مهمانان و کاشت گیاهان مختلف است که زیبایی این فضا را دو چندان نموده و یک مهمانی خاطره انگیز را برای ساکنان می سازد.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

ویژگی های روف گاردن برای جشن

ویژگی های روف گاردن برای جشن

داشتن تصفیه کننده هوا از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد

با زیاد شدن بیماری های واگیر که امروزه سطح وسیعی از افراد جامعه را تهدید می نماید داشتن تجهیزات مدرن و به روز مانند دستگاه تصفیه هوا از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد است که باعث میشود تا مدعوین به جشن تولد به این نوع بیماری های دچار نشوند و خطری بابت حضور در این میهمانی ها حاضران را تهدید نکند. علاوه بر آن دستگاه تصفیه هوا خود باعث می شود تا سطح آلودگی های محیطی در این فضا کمتر شده و فضایی بدون آلودگی های شهری برای ساکنان فراهم شود.

روف گاردن برای تولد

روف گاردن برای تولد

امکانات جانبی در فضاهای روف گاردن

طراحان روف گاردن هر کدام از این محیط ها را با توجه به شرایط منطقه ای طراحی می نمایند. ساخت فضایی برای بازی کودکان و نصب تجهیزات بازی مانند؛ تاب و سرسره به ایجاد نشاط و شادابی در ساکنان این سازه ها کمک زیادی می نماید. از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد داشتن فضایی برای بازی و تفریح کودکان در مراسم تولد افراد مخصوصا کودکان است. علاوه بر این روف گاردن می تواند با انواع کفپوش های متنوع پوشش داده شوند که این پوشش ها علاوه بر مراقبت از سلامت کودکان در زمان بازی باعث کاهش مصرف انرژی برای تنظیم دمای سازه ها می شود.

امکانات روف گاردن برای برگزاری مراسم و جشن

امکانات روف گاردن برای برگزاری مراسم و جشن

چند مزیت بزرگ فضای باز برای برگزاری جشن های خانوادگی

امروزه بیشتر سازه ها به دلیل کوچک بودن فضای سازه از امکانت کمی برای برگزاری و پذیرایی از میهمانان برخوردار هستند. به همین سبب بیشتر افراد در فکر تهیه و اجاره سالن های کوچک با هزینه های کم برای برگزاری مراسم های کوچک مانند جشن تولد هستند. اما باز هم هزینه اجاره این محیط ها برای تمام افراد جامعه قابل پرداخت نیست. دارا بودن هر سازه به فضای روف گاردن باعث می شود تا افراد بتوانند با هماهنگی با ساکنان دیگر سازه و مدیر ساختمان بدون پرداخت هزینه های زیاد یک مهمانی کوچک و خاطره انگیز را در این محل برگزار نمایند. علاوه بر آن از ویژگی های فضای باز و روف گاردن برای تولد کم بودن هزینه اجاره این محل برای برگزاری جشن تولد است که خاطره یک مهمانی خاطره انگیز را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران و یا مزاحمت دیگران با پرداخت هزینه ای مناسب برای همیشه در ذهن و یاد شما و دیگران زنده نگه می دارد.



:: برچسب‌ها: روف گاردن ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با گسترش و شیوع کرونا برگزاری انواع مراسم ها، با مشکلاتی روبرو شده است. یکی از این مراسم ها، مراسم عروسی می باشد. توصیه میکنیم در ادامه با ما همراه باشید؛ تا با جایگزین هایی برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا آشنا شوید. همچنین ما نکاتی را درباره چگونگی برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا خدمت شما ارائه کرده ایم.

برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا

شیوع کرونا باعث بروز مشکلات بسیاری برای زوجین شده است. یکی از این مشکلات برگزاری مجالس عروسی می باشد. به طوری که آنها نمی دانند در این شرایط بحرانی، چگونه مهمان خود را دعوت کنند و چه نکاتی را رعایت کنند؛ تا خطرات احتمالی کاهش یابد. در ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم اگر برای شما میسر است؛ از برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا جداً خودداری کنید. بدین شکل از جان نزدیکان خود محافظت کرده اید.

اما در برخی مواقع ممکن است شخص ناچار به برگزاری مراسم عروسی باشد. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید؛ بهتر است جایگزین هایی را برای مراسم عروسی انتخاب کنید. هم می توانید از ایده ها و نظرات نزدیکان خود استفاده کنید؛ هم ما تعدادی از جایگزین ها را برای برگزاری مراسم عروسی در دوران کرونا خدمت شما ارائه کرده ایم.

عروسی در کرونا

عروسی در کرونا

برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا به صورت مجازی

قطعاً اکثر مردم به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند. شما میتوانید از این قضیه استفاده کامل و مفیدی را ببرید. میتوانید مراسم عروسی خود را به صورت کاملا مجازی برگزار کنید. شبی را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید و از مهمان های خود دعوت کنید تا در ساعت مشخصی آنلاین باشند .بدین شکل دوستان و اقوام شما در مراسم عروسی شما شرکت خواهند داشت و شب خوبی را می توانید در کنار هم داشته باشید.

برگزاری مراسم عروسی در ایام کرونا

برگزاری مراسم عروسی در ایام کرونا

رفتن به سفر

قبل از شیوع کرونا افرادی بودند که به جای برگزاری مراسم عروسی با همسر خود به سفر می رفتند و یک سفر چند روزه را جایگزین شب عروسی خود می کردند. شما هم میتوانید از این ایده استفاده کنید و همراه با همسر خود، به یک سفره چند روزه بروید. مکان سفر و امکانات آن بستگی به خودتان دارد. اما این را مطمئن باشید که این سفر، همانند مراسم عروسی در ذهن شما ماندگار خواهد شد.

مراسم عروسی

مراسم عروسی

برگزاری مراسم با حضور اقوام نزدیک

اگر از ایده برگزاری مراسم عروسی به صورت آنلاین و یا رفتن به سفر اجتناب کردید؛ می توانید مراسم عروسی خود را به صورت یک جشن بسیار کوچک در منزل خود برگزار کنید. مهمانان شما می توانند خانواده خود و همسرتان به علاوه دوستان نزدیکتان باشد. سعی کنید جمع شما از ۳۰ نفر بیشتر نشود؛ تا بتوانید پروتکل ها را به خوبی رعایت کنید. البته اگر خانه شما بزرگ است و میتوانید با دعوت کردن افراد بیشتری هم پروتکل ها را رعایت کنید؛ حداکثر ۵۰ مهمان را به شما پیشنهاد می دهیم.

پرطرفدارترین مطالب مارا از دست ندهید!

اگر نگاهی به شیوه برگزاری مجالس عروسی افراد مشهور در دوران کرونا بیندازید؛ قطعاً خواهید دید که باشکوه گرفتن عروسی، نشان دهنده شخصیت و وضعیت مناسب اقتصادی شخص نیست. برای مثال بازیگران زیادی با برگزاری یک جشن ساده، مراسم عروسی خود را به اتمام رساندند؛ با اینکه از نظر مالی مشکلی نداشتند و می توانستند بهترین تالارها را برای خود تهیه ببینند.

برگزاری مجالس عروسی

برگزاری مجالس عروسی

ارسال کارت پستال

میتوانید با ارسال یک کارت پستال بسیار زیبا به درب خانه های دوستان و اقوام تان آنها را از عروسی خود مطلع کنید و مقداری از هزینه عروسی خود را برای امور خیریه صرف کنید. قطعاً هنگامی که زندگی زناشویی خود را با کار خیر شروع کنید؛ اثرات مثبت آن را در طول زندگی خواهید دید.

این نکته را در نظر بگیرید که تنها مراسم عروسی، موجب خوشحالی و نشاط زوجین نمیشود. اگر مراسم عروسی خود را به صورت ساده برگزار کردید و یا جایگزینی را برای آن انتخاب کردید؛ می توانید در آینده همسر خود را با گرفتن جشن تولد و یا سالگرد عروسی با شکوهی شگفت زده کنید.

برگزاری مجالس عروسی در کرونا

برگزاری مجالس عروسی در کرونا

نکاتی برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا

اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید مراسم عروسی خود را همانند قبل از شیوع کرونا و در تالارها برگزار کنید؛ بهتر است حداقل پروتکل ها و نکات بهداشتی را رعایت کنید. بدین شکل جان عزیزان شما به خطر نمی افتد و خدای نکرده مراسم عروسی شما تبدیل به مراسم عزا نمیشود. در ادامه تعدادی از مهمترین پروتکل های بهداشتی را که وزارت بهداشت برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا اعلام کرده است؛ به طور مختصر نام برده ایم.

استفاده از باغ تالارها

برای برگزاری مجالس عروسی در دوران کرونا حتماً از باغ تالار استفاده کنید. زیرا در باغ تالارها فضا باز است و هوای تازه می تواند به راحتی داخل ریه شخص جایگزین شود. همچنین باید باغ تالار مورد نظر، فضای بزرگتری را نسبت به تالار های عادی داشته باشد؛ تا بتوان با چینش مناسب و فاصله دار صندلی ها، از بیمار شدن مهمانان جلوگیری کرد.

جشن عروسی در دوران کرونا

جشن عروسی در دوران کرونا

رعایت نکات بهداشتی در هنگام مراسم

می توانید هنگام ورود مهمانان درجه تب آن ها را اندازه گیری نمایید؛ تا در حد توان خود از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. همچنین تعداد زیادی ماسک تهیه کنید؛ تا اگر مهمانان شما ماسک نداشتند یا به هر دلیلی به ماسک نیاز داشتند به راحتی بتوانید ماسک ها را در دسترس آنها قرار دهید.



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از مراسم های ماندگار و خاطره انگیز جشن نامزدی می باشد. برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ، باید به بهترین نحو انجام بگیرد و تشریفات مناسب و مکان مناسب را با توجه به خواسته و سلیقه ی هر دو طرف و همچنین راحتی مهمان در نظر گرفت.

برگزاری جشن نامزدی

از گذشته های دور تا به الان  برگزاری چند مرتبه جشن های مختلف برای ازدواج در ایران مرسوم بوده و هر یک از این جشن ها آداب و رسوم خاص خود را دارد. جشن نامزدی اولین جشنی است که خانواده و اقوام دو طرف با هم در ارتباط خواهند بود و با فرهنگ و آداب و رسوم هم آشنا خواهند شد، به همین خاطر باید از قبل برای این جشن برنامه ریزی کرد تا تشریفات مجالس، نحوه برگزاری و پیشبرد و... با سلیقه و فرهنگ هر دو طرف مناسب باشند و هیچ کدام از طرفین احساس ناخوشایندی را نداشته باشند. معمولا" برگزاری جشن نامزدی به صورت خودمانی تر از مراسم عروسی می باشد و جمعیت کمتری دارد، اما تعیین تعداد جمعیت، مکان برگزاری و همچنین برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ و... بستگی به طرفین و تصمیمات آنها دارد.

برگزاری جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی

ملزومات لازم برای برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ

جشن نامزدی به جشن حلقه نیز معروف می باشد. در واقع این جشن یکی از بهترین ساعات عمر یک زوج می باشد که در ان رابطه خود را به صورت رسمی به همه دوستان و نزدیکان ابلاغ می کنند. همین دلیل باید در جهت برگزاری هر چه بهتر آن کوشا بود. ما در زیر لیستی از مواردی که برای این مراسم مورد نیاز می باشد را برای شما نگاشته ایم.

  • لیست مهمانان
  • وسایل پذیرایی( سرو غذا، میوه، شیرینی )
  • برنامه برای شاد بودن مراسم حال می تواند پخش موسیقی باشد.
  • مکان مناسب (برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ بهتر از خانه است)
  • چیدمان قسمت مهمانان با استفاده از میز و صندلی راحت
  • گل آرایی و زیباسازی محیط
  • آماده سازی لباس و ملزومات عروس و داماد
  • تزیین محل ورود عروس و داماد و...

همانطور که مشاهده می کنید برای برگزاری جشن نامزدی حتی کوچک، کار های زیادی در پیش دارید، یکی از روش هایی که باعث پیشبرد ردست مراسم به نحو احسن می باشد گرفتن کمک از یک گروه تشریفات خوب می باشد. یکی از مهمترین ارکان بای گرفتن یک جشن خوب، محل مراسم می باشد. بعضی از افراد می خواهند این مراسم را در خانه برگزار کنند اما برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ بهتر می باشد. در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی

یکی از دغدغه های طرفین برای برگزاری جشن نامزدی انتخاب مکان مناسب می باشد. برگزاری هیچ مراسمی در خانه کار درستی نیست زیرا باعث شلوغ شدن خانه و شلختگی های بسیار و همچنین به بار آمدن احساس ناراحتی و تنگنا برای مهمانان می شود. معمولا" گروه هایی که وظیفه ی برگزاری مراسم های مختلف را بر عهده دارند برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ باشد. زیرا محیط بزرگتری دارد و می توان بر روی المان های مختلف مانند نحوه چیدمان، تزیین محیط، فضای مناسب برای مراسم شادی و... بیشتر مانور داد و مهمان ها با حضور در یک فضای بزرگ و مناسب قطعا" احساس راحتی بهتری خواهند داشت. در ادامه درباره برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی

مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی

برگزاری جشن نامزدی در تالار

تالار ها معمولا" دارای دو فضای مجزای مسقف یا بدون سقف می باشند. محیط تالار ها معمولا" بزرگ و زیبا می باشد و با داشتن بخش های مختلف مانند محل ورود مهمان، محل ورود عروس و داماد، قسمت مخصوص پایکوبی و شادی، بخش مناسب برای نشستن مهمان ها و... باعث راحتی کار می شوند. بیشتر افراد زمانی که مراسم آنها در فصل زمستان و یا در زمان روز باشد ترجیح می دهند از تالار مسقف استفاده کنند زیرا باعث راحتی مهمان ها و فراغت از سرمای زمستان و گرمای تابستان در روز می شود.

جشن نامزدی در تالار

جشن نامزدی در تالار

برگزاری جشن نامزدی در باغ

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ تفاوت زیادی با هم دارد. فضای باغ نیز فضای راحت و زیبایی می باشد که با دخالت طبیعت به صورت خدادادی محیط تزئین می شود. اما استفاده زا باغ برای برگزاری مراسم محدودیت هایی دارد و به طور مثال در فصل زمستان این امکان وجود ندارد و یا در فصل تابستان مراسم روز هنگام در باغ سخت بوده و گرما و تابش آفتاب بسیار اذیت کننده است، حتی در فصل بهار و پاییز نیز باران های نابه هنگام و باد های شدید و ... ممکن است از پیشبرد درست مراسم ممانعت کند. پس برگزاری مراسم در باغ تنهای در شب های تابستان مناسب می باشد، زیرا هم مشکل خاصی ندارد و هم باعث لذت بردن مهمان از فضای باز و طبیعی و خنکای شب می شود.

برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ بهتر است ؟

هر کدام از این روش های هر کدام خوبی ها و بدی های خود را دارند، در بالا به مزایای و معایب هر کدام اشارات مختصری کرده ایم. به همین دلیل انتخاب مکان مناسب برای برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ، بستگی به زمان و شرایط  جشن و همچنین سلیقه ی طرفین دارد. از نظر زیباسازی محیط هر دو کاملا" یکسان می باشند و اگر در یکی از آنها کم و کسری وجود داشته باشد، تیم تشریفات و تزئینات با هنر و مهارت خود آن را جبران می کنند.پس برای برگزاری هرچه بهتر مراسم خود بهتر است قبل از هر چیز به نکات مهمی مانند دمای محیط، ساعات برگزاری، تعداد مهمانان، نوع پذیرایی، سلیقه طرفین و ... توجه کرد. افرادی که خود دانش کاملی را در زمینه برگزاری جشن نامزدی در تالار یا باغ را ندارند می توانند از یک گروه تشریفات کمک های لازم را دریافت کنند تا مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در فرهنگ ایران ازدواج را بسیار خوش یمن می دانند و در مراحل مختلف ازدواجشان جشن هایی می گیرند که برای این جشن ها به دنبال سالن برای جشن خود هستند. یکی از این جشن ها بله برون بوده که به دنبال اجاره سالن برای مراسم بله برون می باشند.

اجاره سالن برای مراسم بله برون

هر مراسمی هر چقدر هم که خودمانی باشد حداقل بیش از 50 نفر مهمان دارد، معمولا" برگزاری جشن و مراسم در فضای خانه سخت است و از بار خوشی به خاطر کمبود فضا و همچنین دلایل دیگر می کاهد. به همین دلیل اجاره سالن برای مراسم بله برون و همچنین دیگر مراسمات امری منطقی و مهم می باشد که کمک می کند تا مراسم در فضای بزرگ و مناسب و همچنین با امکانات بهتر و بیشتری برگزار شود. اجاره ی یک سالن خوب و مناسب برای مراسمات باعث راحتی مهمانان و همچنین خاطره ی خوب برای میزبان نیز می شود. در ادامه نکاتی مهم و البته جالب توجه را برای اجاره سالن برای مراسم بله برون را ذکر می کنیم.

اجاره سالن بله برون

اجاره سالن بله برون

اجاره سالن برای مراسم بله برون باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

بسیاری از افراد تا حرف از اجاره سالن برای مراسم بله برون می شود، فکر می کنند باید هزینه های بالایی را بدهند و برگزاری مراسم در خانه به صرفه تر می باشد. در صورتی که این تفکر کاملا" اشتباه می باشد. با توجه به این که برای برگزاری مراسم بله برون در خانه باید بسیاری از امکانات مانند میز و صندلی به تعداد کافی برای مهمانان، ظروف یکبار مصرف، دیزاین و گل آرایی محیط و ... را باید اجاره یا خریداری کنند و همچنین هزینه هایی بابت تیم پذیرایی و آشپزی و ... نیز بپردازند، پس برگزاری مراسم در خانه مقرون به صرفه تر از اجاره سالن برای مراسم بله برون نمی باشد. در ضمن اگر شما همه ی این هزینه ها را متقبل شوید، با زهم کیفیت مراسم مانند استفاده از سالن نخواهد بود و علاوه بر این که مهمانان به اندازه ی کافی راحت نیستند، میزبان باید انرژی زیادی را صرف آماده سازی محیط و کنترل و ساماندهی جشن کند که باعث خستگی وی خواهد شد.

تالار برای مراسم بله برون

تالار برای مراسم بله برون

اجاره ی سالن مناسب با فضای کافی

قطعا" هر میزبانی تعداد مهمان های خود را به خوبی می داند و می تواند با توجه به جمعیت یک سالن مناسب را انتخاب کند. هنگام اجاره سالن برای مراسم بله برون، دقت داشته باشید که اگر فضای سالن برای جمعیت مهمانان کوچک باشد، آنها احساس راحتی ندارند، همچنین اگر یک سالن بزرگ را برای تعداد کمی مهمان انتخاب کنید، مراسم شما متمرکز و گرم و صمیمی نخواهد بود و چه در حین برگزاری مراسم و چه هنگام فیلمبرداری حالت خوبی نخواهد داشت. به همین دلیل می توانید از یک تیم تشریفات مراسمات برای انتخاب فضای مناسب کمک بگیرید. معمولا" تمامی سالن ها برای انجام مراسمات شاد دارای امکانات خاص هستند و با توجه به ماهیتی که دارند دیوارهای سالن و بخش های دیگر آن بسیار شیک و زیبا هستند که باعث زیبا تر شدن مراسم خواهد شد.

سالن مناسب برای مراسم نامزدی

سالن مناسب برای مراسم نامزدی

ویژگی های یک سالن مناسب

قطعا" هر سالنی دیزاین و ویژگی های خاص خود را دارد. اما شما باید بدانید دقیقا" چه چیزی را می خواهید. یک سالن مناسب از نظر فضا و دیزاین باید بسیار شیک و مناسب باشد و بخش های مهمی مانند جایگاه عروس و داماد، سکوی پایکوبی و جایگاه نشیمن مهمانان را حتما" داشته باشد و تمام این قسمت ها به اندازه کافی بزرگ و راحت باشند. از ویژگی های یک سالن مناسب می توان به دیزاین زیبای فضا، تمیز و مرتب بودن سالن، نورپردازی مرتب، تهویه ی مناسب، داشتن امکانات بهداشتی مانند سرویس بهداشتی مرتب و تمیز، و ... نیز اشاره کرد. دقت کنید ما در این بخش فقط درباره ویژگی های خود سالن صحبت کردیم و در ادامه درباره خدمات مهمی که هنگام اجاره سالن برای مراسم بله برون، باید در نظر داشته باشید، صحبت خواهیم کرد.

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سالن مناسب بله برون

ویژگی های سالن مناسب بله برون

مسئولیت ها و خدمات مدیریت سالن

اگر قصد اجاره سالن برای مراسم بله برون را دارید، باید قبل از هر چیز خدمات مدیریت سالن در قبال مهمان های خود را بدانید و به آن ها توجه کنید. این خدمات می تواند به نحوه ی سرو میز پذیرایی، چیدمان و نظافت سالن، پذیرایی از مهمانان، دیزاین جایگاه عروس و داماد، چینش مرتب و به جای میز و صندلی های سالن، گل آرایی محیط و نورپردازی مناسب با فضا و... باشد. برای تمامی موارد مذکور حضور کادری حرفه ای و اخلاق مدار بسیار ضروری می باشد، این کادر می تواند شامل تیم تشریفات و دیزین، تیم آشپزی و سرو و همچنین مهمانداران باشد. دقت داشته باشید اگر پرسنل یک سالن نتوانند هر یک از خدمات مجالس مذکور را به درسته انجام دهند، باعث اخلال در برگزاری مراسم و سلب راحتی از میزبان و مهمان خواهد شد.

بهترین مدیریت سالن بله برون

بهترین مدیریت سالن بله برون

بهترین انتخاب برای اجاره سالن برای مراسم بله برون

همانطور که اشاره شد مراسم بله برون مراسمی کوچک و البته مهم می باشد. به همین خاطر برای این مراسم باید بهترین انتخاب ها را داشته باشید. زمان و مکان جغرافیایی حین مراسم شما در انتخاب سالن یا محیط مناسب بسیار تاثیر گذار می باشد، به طور مثال اگر قصد دارید در یک شب خنک تابستانی مراسم بله برون را برگزار کنید می توانید از یک سالن مانند باغ تالار که محیطی بدون سقف و باز می باشد استفاده کنید تا مهمان ها از هوای تازه و محیط طبیعی لذت ببرند و مراسم شما به حالت نچرال تری برگزار شود. اما اگر آب و هوا مساعد نبود یعنی خیلی گرم یا سرد بود باید سالنی را انتخاب کنید که دارای سیستم تهویه و امکانات سرمایشی و گرمایشی با توجه شرایط را داشته باشد. برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید باید ابتدا شرایط جغرافیایی و همچنین احتمالات دیگر مانند فرهنگ هر دو طرف را بسنجید و با توجه به المان های مختلف و تاثیر گذار تصمیم گیری کنید.



:: برچسب‌ها: مراسم بله برون ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا تصمیم دارید جشنی برگزار کنید؟ آیا به دنبال بهترین سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی هستید؟ آیا دقیقاً نمی دانید ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی چه چیزهایی باید باشد؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، پس از سایت مناسبی بازدید کرده اید. در این مقاله، ما تمام ویژگی های مهمی را که باید هنگام انتخاب سالن عروسی بررسی کنید، برای شما شرح می دهیم تا بتوانید بهترین وناب ترین، مکان عروسی را برای خود انتخاب کنید .

بهترین شب عروسی با شناخت ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی

عروسی یک اتفاق ویژه در زندگی هر فرد است. این شب به یاد ماندنی برای کل زندگی است، بنابراین همه می خواهند این مناسبت را خاص جلوه دهند. والدین نیز می خواهند مراسم عروسی فرزندانشان در بهترین مکان با عالی ترین امکانات برگزار شود. اگر به دنبال یک تالار عروسی خوب هستید حتما تا انتها با ما همراه باشید تا ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی را به خوبی بشناسید.

در ضیافت عروسی به هر جنبه ای از عروسی اعم از پذیرایی، تزیین گل برای این مراسم ، آرایش عروس یا سرگرمی از مهمانان توجه می شود. انتخاب سالن های مناسب برای عروسی همچنین دارای مزایای مشخصی است که آنها را به انتخابی مناسب در چنین مواقعی تبدیل می کند. انتخاب یک سالن اجتماعات برای عروسی با امکانات مدرن می تواند برای شما شب خاطره سازی را رقم بزند که مهمانان شما از آن لذت ببرند.

ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

شناخت ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی

شما برای برگزاری مهمانی جشن تولد، جشن عروسی، مراسم فرهنگی و مذهبی، نیاز دارید سالنی را انتخاب کنید که متعهد شود مراسم شما را فوق العاده سرگرم کننده و افسانه ایی جلوه دهد. اما اگر شما برای انتخاب بین چندین سالن در شهر دچار تردید شده اید ما می توانیم با معرفی ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی وتولد استرس را از شما دور کنیم و به شما در انتخاب صحیح و درست کمک کنیم.

ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

ویژگی های سالن برگزاری مراسم عروسی

مکان سالن

یکی از مهمترین نکات اجاره سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی، مکان سالن است. این مکان باید در منطقه ای قرار داشته باشد که به راحتی قابل دسترسی باشد و مهمانان شما مجبور نباشند مدت زمان طولانی دنبال آدرس ان بگردند، سالن عروسی هر چقدر هم زیبا و بزرگ باشد، اگر در مکان خیلی دور قرار گرفته باشد، شاید مهمانان شما را ناراحت و خسته کند. مکان سالن عروسی یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که باید هنگام انتخاب تالار عروسی به خاطر بسپارید. انتخاب یک سالن مناسب و خوب برای عروسی شما باعث می شود همیشه این شب را به خاطر داشته باشید و از آن انرژی مثبت بگیرید.

اهمیت مکان سالن عروسی

اهمیت مکان سالن عروسی

ظرفیت سالن

ظرفیت سالن یکی دیگر از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی است که هنگام انتخاب سالن عروسی نباید نادیده گرفته شود. شما باید از ابتدا از مدیر سالن در مورد اینکه چند مهمان می تواند در سالن جای داده شود و آیا مسئولین سالن می توانند یک سالن به اندازه ی مناسب برای مهمانی شما فراهم کنند سوالاتی را بپرسید. سالن نباید آنقدر کوچک باشد که مردم احساس خفگی کنند، اندازه آن نباید خیلی بزرگ باشد که خالی به نظر برسد و مهمانان احساس ناخوشایندی کنند.

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن

رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است

برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است

نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

امکانات پارکینگ

همه ی سالن های عروسی امکانات پارکینگ را در اختیار شما قرار نمی دهند، و همین موجب به وجود آمدن دردسرهایی برای مهمانان می شود. یکی از ویژگی های سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی داشتن پارکینگ مناسب است. سالن باید به پارکینگ کافی مجهز باشد تا مهمانان شما هنگام پارک ماشین خود با مشکل روبرو نشوند. مهمانان شما تنها در صورت لذت کامل از این امکانات، می توانند از مراسم شما لذت ببرند، زیرا اگر وسیله نقلیه آنها با خیال راحت در محل برگزاری پارک شود میتوانند با خیال آسوده تری شما را در مراسمات همراهی کنند.

دکوراسیون داخلی و فضای داخلی

بسته به نوع مراسم، حتما در مورد نوع دکوراسیون مورد نظر خود فکر کنید. فضای داخلی و محیط محل برگزاری را به دقت بررسی کرده و محلی را که نیازهای شما را برآورده می کند انتخاب کنید. حتی می توانید نظرات خود را با تیم سالن در مورد اینکه آیا آنها می توانند نظری را که شما تصور کرده اید برایتان ایجاد کنند. دکوراسیون زیبا و تنظیم یک تابلوی تزئینات داخلی همیشه در تالارهای عروسی خوب کار می کند. مدیران سالن می توانند بنا به نیاز مشتری مکان را زیبا کنند. شما از همه دردسرهای جستجوی یک دکوراتور اختصاصی نجات خواهید یافت.

پذیرایی

غذا قسمت مهمی از یک مراسم عروسی است و به همین دلیل آشنایی و اطلاعات داشتن در مورد خدمات پذیرایی سالن مراسم بسیار مهم است. غذای سالن باید خوش طعم و خوش پخت باشد و زیر نظر بهترین و ماهرترین سرآشپزها طبخ شود. بههر امکان چشیدن غذا از قبل برای شما مقدور باشد بنابرین شما باید قادر باشید در سالن مراسم عروسی خدمات پذیرایی و سطح حرفه ای بودن کارکنان را بررسی کنید.

اهمیت ظرفیت سالن

اهمیت ظرفیت سالن

کارکنان مجرب تالار عروسی

تالارهای عروسی خوب اغلب کارمندان آموزش دیده و ماهری دارند که می توانند بدون هیچ زحمتی عروسی ها را ترتیب دهند. کارکنان تالارهای عروسی باید تجربه عملی زیادی در انجام این مراسمات داشته باشند. داشتن کارکنان و پرسنل با تجربه و مرتب یکی از ویژگی های سالن های برگزاری مراسم عروسی، شیک و مدرن است. در این سالن ها جلسات آموزشی منظم برای کارمندان برگزار می شود که در این کلاس ها هم در زمینه مهارت های اولیه پذیرایی وهم در آموزش آداب و رسوم سنتی نیز آموزش داده می شود.

اهمیت پذیرایی در مراسم عروسی

اهمیت پذیرایی در مراسم عروسی

امنیت و بیمه مهمانان

امنیت ویژگی بسیار مهمی است که شاید بسیاری از خانواده ها در هنگام برگزاری عروسی از آن چشم پوشی می کنند. مکان مناسب برای عروسی باید تسهیلات بیمه ای را فراهم کند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی، بیمه بتواند خسارات را جبران کند. برخی از تالارهای عروسی بیمه مشتریان را نیز ارائه می دهند.



:: برچسب‌ها: باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از بهترین کارهایی که برای برگزاری مراسمات خود می توانید انجام دهید، استفاده از فضای باز می باشد. با ما باشید تا تعدادی از نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز را به شما ارائه دهیم. شما با رعایت این نکات مراسمی خوب و راحت خواهید داشت و جدا از داشتن محیط و مراسمی شاد و شیک، هیچ نگرانی از بابت مشکلات احتمالی که در ادامه آنها را ذکر  می کنیم نخواهید داشت.

برگزاری مراسم عروسی در فضای باز

فضای باز یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم عروسی در فصل تابستان و یا روز ها خنک پاییز و بهار می باشد. در این مواقع گذر حضور در فضایی با هوای آزاد بسیار دل انگیز و خنک است و باعث می شود تا هم عروسی بسیار رمانتیک و زیبا باشد و هم مهمانان از هوای آزاد و محیط طبیعی تالار باغ لذت ببرند. اما برای انجام این کار باید نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز را به خوبی بدانید، تا تجربه ی بد و خاطره ای ناخوشایند ناشی از غافل شدن از برخی مشکلات را نداشته باشید. در ادامه بيشتر از 10 نکته ی مهم را در قالب، نوع پذیرایی، تزیینات و تشریفات محیط و... به شما ارائه می کنیم.

مراسم عروسی در فضای باز

مراسم عروسی در فضای باز

پذیرایی عروسی در فضای باز با توجه به زمان مراسم

قطعا پذیرای در فضای باز کمی با  فضای بسته متفاوت است. خوب اگر شما در فصل خنکی هستید قطعا سرو قهوه یا چای برای مهمانان بسیار مناسب است، اما باید این کار با دقت بالا و سرعت لازم انجام گیرد تا سرد نشوند و کیفیت خود را از دست ندهند. حتی در تابستان سرو یک نوشیدنی خنک بسیار مهم است اما اگر با سرعت انجام نگیرد، گرم شدن نوشیدنی باعث می شود تا کسی از خوردن آن لذت نبرد. تمامی خوراکی های روی میز مانند شیرینی و میوه ها حتما باید سلفون کشیده شده باشند، تا آلودگی و گرد و خاک بر روی آنها قرار نگیرد. پس حتما به نوعی خوراکی که سرو می کنید و همچنین طریقه سرو و پذیرایی دقت کنید تا هزینه ای را که کرده اید هدر نرود و یک مهمانی خوب داشته باشید. در ادامه ی بحث نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز، می خواهیم درباره ی چیدمان محیط صحبت کنیم.

پذیرایی عروسی در فضای باز

پذیرایی عروسی در فضای باز

 چیدمان و تزئینات فضا

یکی دیگر از نکات مهم و حائز اهمیت چیدمان و دکوراسیون میزها و صندلی ها و همچنین محل پایکوبی و و ورودی عروس و داماد می باشد. شما می توانید برای چیدمان محیط از یک گروه تشریفات خوب کمک بگیرید. در کل فضا باید مرتب و منظم و کمی بزرگ باشد و میزها و صندلی ها طوری چیده شده باشند که دید همه در یک زاویه ی مشخص مانند وسط باشد و سد معبر برای رفت و آمد نباشند. از تزئینات زیبا و گل آرایی برای ورودی عروس و داماد استفاده کنید، برای نور ملایم و رمانتیک، استفاده از فانوس بهتر از شمع می باشد زیرا شمع خطر اشتعال را بالا می برد، اما فانوس پوشیده است و همچنین جلوه ی بهتری دارد، اگر شما مراسم آتش بازی دارید، حتما دقت کنید تا وسایل مشتعل و خطرناک نزدیک مهمانان و یا تزئینات پارچه ای و پلاستیکی نباشد.

چیدمان و تزئینات

چیدمان و تزئینات

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل پاییز و بهار

همانطور که پیشتر اشاره کردیم برگزاری عروسی در فضای باز در فصل های مانند بهار و پاییز امکان پذیر است. اما باید دقت کرد امکان باران های نا به هنگام در این فصل ها بسیار زیاد است و نمی توان فقط به گزارش هواشناسی اعتماد کرد. پس برای این که همه چیز به خوبی پیش برود تا جایی که ممکن است فضای سالنی مناسبی را نیز آماده کنید تا در صورت بروز باران مهمان ها به آنجا بروند، معمولا تمامی تالار باغ ها دارای سالن مناسبی برای این شرایط هستند. گذشته از باران، بادهای شدید و ... نیز می تواند در به هم خوردن نظم عروسی تاثیرگذار باشد، پس وسایل گرمایشی و حتی سرمایشی را در نظر بگیرید و حتما شرایط را به خوبی بسنجید و تمام اقدامات لازم را انجام دهید.

مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل پاییز و بهار

مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل پاییز و بهار

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل تابستان

اگر در فصل تابستان تصمیم برگزاری مراسم عروسی دارید، باید حتما شرایط از قبیل گرمای بیش از حد را در نظر بگیرید. در صورتی که مراسم شما در روز می باشد باید تمامی چینش شما برای نشستن مهمانان و عروس و داماد دارای سایبان مناسب باشد، سرو نوشیدنی های خنک، انتخاب باغ مناسب، تامین کردن سایبان و وسایل سرمازا همگی از نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی و تالار و فضای باز در فصل های گرم می باشد. در این فصل گرم امکان اشتعال و آتش سوزی کم نیست، برای محافظت از فضای طبیعی باغ حتما نکات زیست محیطی را رعایت کنید و بعد از مراسمات آتش بازی و... از خاموش شدن آنها اطمینان حاصل فرمایید.

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل تابستان

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز در فصل تابستان

نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز برای تهیه مجوز ها

امروزه تهیه ی مجوز های دولتی برای مراسم های عروسی از نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز و حتی تالار های سرپوشیده می باشد. پس قبل از شروع مراسم حتما مجوز های مهم مانند مجوز خواننده، مجوز فیلمبردار و... را تهیه کنید تا در زمانی  که می خواهید مراسم تان را برگزار کنید با موانع قانونی برخورد نکنید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکات مهم برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای باز را به صورت کامل به شما ارائه دهیم. یک تیم تشریفات خوب و قوی می تواند به شما کمک کند تا تمامی نکات و مراحل را مو به مو انجام دهید و در زمان عروسی هیچ مشکلی نداشته باشید، قطعا شما با رعایت اصول خاطره ای خوش خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از اصلی ترین دغدغه های عروس و داماد و همچنین والدین آنها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی، انتخاب یک مکان مناسب و بزرگ و در عین حال بسیار شیک و زیبا است. مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ می تواند تمام خواسته های شما را برآورده کند. برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ می تواند یک روز زیبا و رویایی برای شما و مهمانانتان فراهم کند. اگر می خواهید با مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ آشنا شوید، بهتر است ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ، راهی عالی برای لذت بردن از فضای عالی و تحسین زیبایی های طبیعت است. بیشتر افراد تصور مي كنند كه مراسم عقد و تشریفات عروسی در باغ، باید در ماه های تابستان برگزار شود، با این حال اگر به فکر عروسی در فضای باز هستید، باید فصول دیگر را نیز در نظر بگیرید. بهار، پاییز و زمستان ممکن است به اندازه تابستان گرم نباشد، اما به همان اندازه می تواند برای شما یک مراسم فوق العاده زیبایی به وجود  آورد. در ادامه چندین مورد از مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ را برای شما شرح می دهیم تا بهتر بتوانید آن را انتخاب کنید.

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

لیست مهمانان خود را برای عروسی باغ گسترش دهید

فضاهای بیرونی طبیعتا انعطاف پذیری بیشتری برای پذیرایی از مهمانان برای شما فراهم می کنند. اگر تعداد بیشتری از افراد، در لیست مهمانانی که از قبل برنامه ریزی کرده اید ظاهر شوند، می توانید با خیالی راحت و نداشتن نگرانی از کمبود فضا آنها را به لیست خود اضافه کنید، زیرا در باغ هیچگاه احساس شلوغی نخواهید کرد. با برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز مهمانان شما فضای بیشتری برای جابجایی خواهند داشت و فقط در یک یا دو سالن سرپوشیده محدود نخواهند شد. مهمانان شما می توانند با آرامش و راحتی بیشتری با دیگر آشنایان صحبت کنند و از مراسم عقد شما لذت ببرند. در نظر گرفتن یک فضای راحت برای استراحت کردن مهمانان، جدا از منطقه اصلی که در آن مراسم عقد شما برگزار می شود، از مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ است که مهمانان در ان راحت باشند.

مراسم عروسی در باغ

مراسم عروسی در باغ

در گل و دکوراسیون عروسی صرفه جویی کنید

داشتن یک مراسم عقد و نامزدی در فضای باز مانند یک باغ، جایی که زیبایی های طبیعی وجود دارد، دیگر نیازی به تشریفات گل آرایی ندارد و شما می توانید از این نظر در هزینه های خود صرفه جویی کنید. با وجود شاخ و برگ و گل ها و گیاهان زرق و برق دار در اطراف، نیازی به صرف هزینه برای سبزه، شکوفه ها و دکوراسیون نخواهید داشت. اگر دوست دارید هزینه های گل آرایی اضافی را کاهش دهید انتخاب باغ می توانید بسیار مناسب باشد.

گل و دکوراسیون عروسی در باغ

گل و دکوراسیون عروسی در باغ

یک تجربه نامزدی لوکس در باغ ایجاد کنید

مطمئنا، هنگامی که یک مراسم عقد و نامزدی فوق العاده را طراحی می کنید، مراسم در باغ  به دلیل زیبایی های طبیعی می تواند یک انتخاب زیبا و لوکس باشد. فضای باغ، زیبایی های بسیاری را که به دنبال آن هستید فراهم می کند، بنابراین بسیار راحت تر می توانید با قوس های زیبا و شکوفه های گل، پل های زیبا، جوی ها و آبشارهای آب و چیدمان اضافی برای ایجاد یک محوطه لوکس رمانتیک برای خود یک شب به یاد ماندنی بسازید.

مطالب بیشتری را مطالعه کنید

ویژگی های سفره عقد مدرن و آیتم های آن

رفتار صحیح خانواده عروس و داماد چگونه است

برای داشتن سفره عقد در فضای باز چه چیزهایی لازم است

نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

چیدمان سفره عقد در فضای باز

اگر برای چیدن سفره عقد زیبای خود در یک اتاق یا سالن پذیرایی دچار مشکل شدید و نمی توانید زیبایی سفره عقد را در یک مکان کوچک نشان دهید، چیدمان سفره عقد در باغ می تواند شما را شگفت زده کند. یکی از مهمترین مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ داشتن فضای کافی برای چیدن سفره عقد در کنار گل ها و شکوفه ها است که می تواند زیبای مراسم عقد شما را چندین برابر کند.

نامزدی لوکس در باغ

سفره عقد در باغ

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ برای عکاسی

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ، داشتن موقعیت های زیبای عکاسی است. نور طبیعی، اثر متقابل خورشید و سایه، سبز تازه درختان و علف ها همه می توانند در کنار هم قرار بگیرند و عکس های خارق العاده ای ارائه دهند. به علاوه، بسیاری از باغ ها شامل عناصر آب و ویژگی های خاص مانند پل دوست داشتنی هستند که این خود یک منظره خارق العاده است..

  • با قرار دادن گل های زیبا در عکس های خود روح یک عروسی در فضای باز را به تصویر بکشید.
  • ژست گرفتن در کنار دریاچه یا آب می تواند یک عکس خیره کننده ایجاد کند.
  • پل ها بستر خوبی برای عکس های عروسی هستند تضاد یک سازه ساخته شده توسط یک انسان در برابر پس زمینه طبیعی می تواند یک عکس زیبا ایجاد کند.
  • شما می توانید با نورپردازی باغچه خود با استفاده از شمع و فانوس عکس هایی واقعا عاشقانه و رمانتیک  ایجاد کند.
  • ژست گرفتن در زیر طاق گل یک قاب طبیعی لذت بخش را در اطراف زوج خوشبخت ایجاد می کند.

همانطور که می بینید، مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ بسیار زیاد است. گزینه های مختلفی برای ایجاد یک عروسی باغ زیبا وجود دارد. امیدواریم که به شما الهام بخشیده باشیم.

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

مزیت برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ

از مکان باغ  برای مراسم و پذیرایی لذت ببرید

 یکی از ویژگی های برگزاری مراسم عقد و نامزدی در باغ  این است که برای برگزاری مراسم پذیرایی نیازی ندارید مهمان ها را به مکانی دیگر منتقل کنید. با داشتن یک مکان عقد و نامزدی در فضای باز مانند باغ، شما معمولا می توانید مراسم و پذیرایی را در همان مکان برگزار کنید. بسته به چگونگی تصمیم شما برای استفاده از محوطه محل، مهمانان ممکن است پیاده روی کوتاهی را تا مراسم داشته باشند اما این یک لذت خواهد بود، زیرا آنها می توانند این مکان زیبا را با دقت بیشتری بررسی کنند و عکس های خود را بگیرند.



:: برچسب‌ها: باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
همه عروس ها و دامادها دوست دارند مراسم عروسی خود را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کنند. برخی از این عروس و دامادها علاقه دارند که مراسم خود را در باغ عروسی مختلط برگزار کنند و در کنار پدر و برادر و سایر بستگان خود باشند. برای آشنایی با نحوه برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی مختلط با این مقاله همراه شوید.
 
برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی
 
قبل از برگزاری مراسم عروسی باید برای آن برنامه ریزی کنید. هر کسی با توجه به بودجه ای که دارد می تواند برای مراسم عروسی اش برنامه ریزی کند. در کنار انتخاب آرایشگاه، دسته گل، کارت دعوت و ... ، مهمترین قسمت انتخاب تالار یا باغ برای برگزاری مراسم عروسی در آن است. معمولا در فصل بهار و تابستان به دلیل مطلوب بودن هوا می توانید بجای انتخاب تالار، باغ را انتخاب کنید زیرا هم زیباتر است هم هوا بهتر است. البته در فصل زمستان و پاییز نیز برخی از باغ تالارها بر روی فضای باغ دیوار کاذب می کشند تا در این فصل ها نیز بتوان از باغ استفاده کرد.
 
 
برگزاری مراسم عروسی مختلط در باغ عروسی
 
روز عروسی هر پسر یا دختری یکی از مهمترین روزهای زندگی او است که دوست دارند در این روز برای مراسم عروسیشان سنگ تمام بگذارند و به همه خوش بگذرد و سال ها بعد خاطره این روز قشنگ با آنها همراه شود. قوانین ایران و برخی از باغ تالارها اجازه برگزاری مراسم عروسی به صورت مختلط را نمی دهد. این قضیه می تواند برای بسیاری ناراحت کننده باشد زیرا دوست دارند این شب را در کنار عزیزانشان جشن بگیرند. بدین منظور برخی از باغ عروسی مختلط وجود دارد که تحت شرایطی اجازه برگزاری مراسم به صورت مختلط را می دهند. بیشتر این باغ تالارها در خارج شهر هستند. معمولا افرادی که خواستار برگزاری مراسم عروسی خود به صورت مختلط هستند، بیشتر از باغ عروسی مختلط استفاده می کنند زیرا در فضای تالار این امکان وجود ندارد و قسمت خانمها و آقایان از هم جدا است.
 
باغ عروسی مختلط
 
عروسی مختلط به این معنی است که خانمها و آقایان در مراسم ازدواج در کنار هم هستند و قسمت های جداگانه ای برای آنها در نظر گرفته نمی شود. برگزاری جشن عروسی مختلط معمولا در باغ عروسی مختلط انجام می شود ولی برای برگزاری این مراسم در باغ عروسی مختلط شرایطی در نظر گرفته شده است که مهمانان موظف به انجام آن هستند. در باغ عروسی باید خانمها حجاب داشته باشند و این یکی از قوانین مختلط است که باید رعایت شود. همچنین نباید از نوشیدنی های الکلی در مراسم های مختلط که در باغ عروسی مختلط برگزار می شود، استفاده کرد.
 
رزرو باغ عروسی مختلط
 
بسیاری از عروس و دامادها امروزه ترجیح می دهند کارهای عروسی خود را به یک موسسه تشریفات عروسی بدهند تا کارهایشان را انجام دهد. بدلیل اینکه کارهای عروسی بسیار زیاد است و وقت بسیاری برای انجام دادن آن نیاز است، استفاده از این موسسه های تشریفاتی عروسی هر روزه در حال افزایش است. موسسه های تشریفاتی عروسی از صفر تا صد کارهای عروسی را برای شما انجام می دهند، بدون اینکه از بابت چیزی نگرانی داشته باشید. اگر شما نیز دوست دارید مراسم عروسی خود را به صورت مختلط برگزار کنید، بهتر است به موسسات تشریفات عروسی مراجعه نمایید تا یک باغ عروسی مختلط با قیمت مناسب را به شما معرفی کنند. رزرو باغ عروسی مختلط بر اساس بودجه شما و تعداد مهمان های شما از طریق موسسه تشریفاتی انجام میشود.
 
نکاتی در مورد انتخاب باغ عروسی مختلط
 
اگر جشن ازدواج در روز انجام می شود بهتر است فضا بگونه ای انتخاب شود که زیاد گرم نباشد و جای مهمان ها در زیر سایه باشد و اگر مراسم در شب است، نورپردازی مناسبی داشته باشد. همچنین بهتر است باغ خیلی دوری را انتخاب نکنید زیرا مسیر برای مهمان ها خیلی دور می شود و همینطور مسیر شما از آتلیه و آرایشگاه تا باغ نیز طولانی می شود. نکته دیگر وجود فضای کافی برای پارکینگ است که باید به اندازه کافی بزرگ باشد. داشتن رختکن و سرویس بهداشتی تمیز نیز یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب باغ عروسی است.
 


:: برچسب‌ها: برگزاری مراسم عروسی, باغ عروسی, برگزاری مراسم ازدواج, عروسی مختلط, جشن عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در دوره و زمانه ای هستیم که اکثر افراد جامعه تمایل دارند که هرچه بیشتر خاص تر دیده شوند، این موضوع در برگزاری مراسمات و مهمانی های آنها نیز تاثیر گذاشته و همه می کوشند تا مراسم عروسی یا مهمانی هایشان به بهترین شکل و مجلل برگزار شود. با رعایت چند نکته مختصر و کوچک می توان مهمانی ها و مجالس را به مراسمی خاص و با شکوه تبدیل کرد. با ما همراه باشید.

شمع آرایی برای چه مراسمی بهتر و شیک تر است

شمع آرایی به معنای زیباسازی و آراستن مکانی برای یک رویداد خاص با استفاده از شمع می باشد. از آنجایی که امروزه شمع آرایی یک هنر به شما می آید، لازم است تا کسانی که در این حیطه فعالیت می کنند مانند مسئولان تالارها و مجریان مراسم های خاص، دوره ها و نکات لازم را در ارتباط با زیباسازی با شمع آرایی فرا گرفته باشند. از گذشته تاکنون استفاده از شمع در بسیاری از سنت ها و فرهنگ ها رایج بوده است و امروزه شمع ها در قالب کاربرد های گوناگون برای چیدمان مجالس و زیباسازی دکوراسیون و مراسم های مختلف استفاده می شوند. 

یکی از روش های شمع آرایی استفاده از عناصر طبیعی مانند گیاهان و گل ها در کنار آن می باشد. به عنوان مثال شما می توانید از شمع ها و گل ها برای زیباسازی سفره های عقد استفاده کنید که بسیار در زیبایی آن موثر می باشد. روش دیگر استفاده از اکلیل بر روی شمع است. اکلیل رنگ های مختلف باعث می شود تا پوسته ی روی شمع شامل رنگ های مختلفی شود و در زیبایی محیط موثر باشد.
استفاده از ربان و اشیا تزئینی بر روی شمع ها، استفاده از شمع های فانتزی، استفاده از شمع ها درون لیوان های مخصوص، ظروف شیشه ای و یا بر روی جام های طلایی و ... نیز از پیشنهاداتی است که می تواند برای زبیاسازی با شمع موثر واقع شوند.

نکات ضروری برای ورود عروس و داماد چیست

جشن عروسی یکی از بی نظیرترین جشن ها در طول زندگی هر فردی می باشد به طوری که زوجین تمایل دارند این جشن به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد. حال لازم است بدانید رسم و رسومات مختلفی برای برگزاری جشن عروسی وجود داشته که یکی از مهمترین این رسومات وارد شدن عروس و داماد می باشد. دقت داشته باشید یکی از موارد بسیار مهم در مورد وارد شدن عروس و داماد انتخاب درست تالار عروسی می باشد؛ به طوری که بسیاری از سالن های مجهز، دارای مسیر مجزا برای عبور عروس و داماد بوده که شما می توانید این قسمت را با گلبرگ های گل و تزیینات مناسب با تم عروسی تزیین نمایید. حال اگر تالاری که شما انتخاب کرده اید دارای مسیر مجزا برای ورود عروس و داماد نباشد می توانید خودتان مسیر را انتخاب کرده و آن را با گل ها و تزیینات مزین نموده و یا مسیر ورودی را با پارچه ای از تور و مروارید و گل آرایی ویژه، زیبا تر کنید.

از جمله دیگر نکات مهم و ضروری برای ورود عروس و داماد مزین کردن ورودی آنها می باشد به طوری که لازم است بدانید شما می‌توانید با تشریفات مجالس خاصی قرارداد بسته و با هماهنگی مسئول تدارکات در قسمت ورودی تان نورافشانی و نورپردازی درخواست کنید، البته افراد زیادی تمایل دارند که قسمت ورودی عروس و داماد کاملا ساده باشد اما استفاده از نورپردازی های خاص و تزیینات مناسب از جمله گل آرایی درست می تواند موجب شود که مسیر ورودی شما کاملاً مشخص شده و جذابیت بیشتری به مراسم عروسی شما بدهد.

نقش ساقدوش ها در ورود عروس و داماد

یکی از مواردی که امروزه در مراسم عروسی نقش به سزایی دارد نقش ساقدوش ها است. به طوری که شما می توانید در مراسم عروسی تان از اقوام نزدیک خود کمک بخواهید تا برای شما نقش ساقدوش را ایجاد کنند. دقت داشته باشید این افراد به راحتی می‌توانند در نظم دهی مراسم نقش بزرگی ایفا نموده به گونه‌ای که قبل از ورود عروس و داماد می توانند با حرکت با پلاکارد یا شمع در طول مسیر حضور عروس و داماد را اطلاعرسانی کرده و میهمانان را برای حضور عروس و داماد آماده نمایند. لازم است بدانید استفاده از ساقدوش ها که مسیر ورودی شما را گلریزان می کنند علاوه بر نظم دهی بیشتر به مجالس می تواند در زیبایی و خاص شدن عکاسی و فیلمبرداری عروسی تان نیز کمک کند. حال دقت داشته باشید اگر ساقدوش ندارید می توانید از کوچولو های مجلس بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهند. البته واضح است که اگر این کار توسط بزرگترها صورت گیرد نظم بیشتری خواهد داشت.

نکات مهم در ورود عروس و داماد

علاوه بر آنچه بیان شد یکی دیگر از نکات بسیار مهم در خصوص وارد شدن عروس و داماد انتخاب درست دسته گل می باشد به طوریکه اگر شما دسته گل آبشاری و بلندی داشته باشید بهتر است در هنگام ورود دستتان را در دست همسرتان حلقه کرده و دسته گل را به صورت متمرکز با دو دست نگه دارید و اما اگر دسته گل شما کوچک باشد بهتر است عروس دست خود را در دست داماد گره زده و دست دیگرش را که دسته گل در آن قرار دارد تا پهلو خم کند. همچنین دقت داشته باشید که در مسیر ورود عروس و داماد بهتر است با گامهای آرام از مقابل میهمان گذشته و خیر مقدم کوتاهی به میهمانان خود عرض کنند.

تشریفات مدرن مهمانی ها به چه صورت است

در گذشته مهمانی ها ساده و در منزل برگزار می شد. اما امروزه مهمانی ها به شیوه ای مدرن تر و بسیار تشریفاتی تر در منزل یا جای دیگری برگزار می شود. در تشریفات مدرن مهمانی، به همه نکاتی که در جشن های دیگر باید به آن دقت نمود نیز دقت می شود و اهمیت داده می شود. در مهمانی های خانگی معمولا هزینه هایی که برای تشریفات مدرن مهمانی پرداخت می شود معمولا کمتر از هزینه ای است که برای یک جشن نامزدی یا عروسی پرداخت می شود. با استفاده از شرکت هایی که در زمینه تشریفات مهمانی تجربه و مهارت دارند، شما می توانید در مهمانی های خود با خیالی راحت به مهمانان خود برسید و از نظر پذیرایی و سایر قسمت های مهمانی هیچ گونه استرس و نگرانی نداشته باشید.

میزآرایی یکی از مهمترین قسمت ها در مهمانی های مدرن امروزی است که خانم ها به آن بسیار اهمیت می دهند. در واقع هر اندازه که غذای شما خوشمزه باشد اما تزیینات آن درست و زیبا نباشد، در نظر مهمانان زیاد جلوه ای ندارد. بنابراین قبل از هر چیز در تدارک تشریفات مهمانی ها، باید به فکر میزآرایی باشید. برای این منظور اگر خودتان اینکار را به صورت حرفه ای انجام می دهید، می توانید خودتان آن را انجام دهید. اما اگر در این زمینه تبحری ندارید بهتر است از شرکت های تشریفاتی برای مهمانی خود استفاده کنید که این کار را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای می توانند برای شما با کمترین هزینه انجام دهند. میزآرایی باید با توجه به تعداد مهمانان و غذاهای سرو شده صورت پذیرد. میز آرایی می تواند ادغام زیبایی از گل آرایی و شمع آرایی باشد که در چشم میهمانان بسیار زیباتر و جذاب تر جلوه کند.

نکته ای که برای بسیاری از خانم ها سخت و آزاردهنده است، تهیه غذا برای مهمان هاست، به خصوص زمانی که مهمان ها تعداد بالایی داشته باشند. در این هنگام خانم ها دچار استرس می شوند. با استفاده از شرکت های تشریفاتی شما دیگر نگرانی از جهت پخت غذاها نخواهید داشت. این شرکت ها با تجربه ای که در زمینه تهیه غذا برای مهمانی ها و مجالس دارند، می توانند بهترین غذا را با توجه به ذائقه و سلیقه شما آماده نموده و آن را برای شما سرو کنند. بنابراین شما می توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی جدید را برای مهمانی های خود از کترینگ عروسی سفارش دهید و نگرانی از لحاظ پخت غذا نداشته باشید که یکی از نکات مثبت در تشریفات مهمانی ها است.



:: برچسب‌ها: تشریفات مراسم , خدمات مجالس , سفره عقد , شمع آرایی , گل آرایی , ورود عروس و داماد , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همانطور که می دانید، نیمی از هدف هر سفری را تفریح تشکیل می دهد و نیمه دیگر آن به خرید مربوط می شود. البته بعضی افراد سفر را تنها برای خرید کردنش دوست دارند. در اینجا مراکز خرید و بازار هایی را معرفی کرده ایم که در سراسر دنیا معروف بوده و بهترین خرید عمرتان را برایتان رقم خواهند زد.

استانبول، شهری به شدت آشنا برای عاشقان خرید

برای خرید کردن در استانبول بازارهای سر باز و سربسته قدیمی زیادی وجود دارد. خود را در بازار ادویه استانبول که در آن عطر میوه، چای و ادویه از هر گوشه و کناری به مشام میرسد تصور کنید یا در بازار عتیقه فریکوی که اشیای قدیمی به فروش می رسد گشت بزنید. پیشنهاد ما این است ابتدا از قیمت تور استانبول با خبر شده و اولین صرفه جویی در هزینه را با خرید این تور ارزان انجام دهید.

بازار آراستا استانبول: بازار آرستا (Arasta Bazaar) در پشت مسجد آبی قرار دارد و با حدود 70 فروشگاه، تجربه خرید در این محل در مقایسه با بازار بزرگ بسیار ناچیز است.شما می توانید انواع قالیچه، دستمال کاغذی، کالاهای نخی دستباف، جواهرات، نقاشیهای تزئینی، کوسن های مختلف را با قیمت های کمی بالاتر از بازار بزرگ در این بازار پیدا کنید. البته ممکن است احساس کنید که مغازه داران در مقایسه با بازار بزرگ به شما تخفیف نمی دهند. از فروشگاه مشهور ایزنیک کلاسیک بازدید کنید که سرامیکهای به سبک سنتی را به طراحهای جدید و معاصر که هنر منطقه آناتولی میباشد را به فروش می رساند. همه مردم محلی و گردشگران از این فروشگاه که در قلب بازار آرستا قرار دارد دیدن و خرید میکنند. تعدادی از افراد نیز به حمام جنیفر علاقه مند میشوند و منسوجات تولید شده که از مواد طبیعی تهیه شده را می خرند.

بازار ادویه استانبول: بازار ادویه یک چهارم بازار بزرگ است و برای خرید کردن گشت زدن انتخاب خوبی است و به راحتی میتوانید جنس مورد نظر خود را در آن پیدا کنید. این بازار در نزدیکی مسجد جدید قرار دارد. در بازار قدم گشتی زده و بسته های های ادویه جات، چای ها، روغن ها، گیاهی و دانه ها را مشاهده کنید. سعی کنید خیابان پشتی بازار را هم کشف کنید. در امتداد خیابان Hasicilar راه بروید و خلیج شاخ طلایی را ببینید. از مغازه های گلدان و کاسه های سفالی، لوازم التحریر، لوازم کودک، لباس و پارچه، لوازم الکترونیک، محصولات زیبایی و اسباب بازی این محل میتوانید دیدن کنید.

بازار عتیقه فروشی فریکوی استانبول: بازار عتیقه فروشی فریکوی (Feriköy Antique Market) که در روزهای یکشنبه برپا میشود در آن بیش از 200 دستفروش اجناس قدیمی و عتیقه از دوران عثمانی تا جواهرات اروپایی قدیمی را به فروش میرسانند. شما می توانید کالاهای مانند سکه های قدیمی، ظروف چینی، رادیوها و دوربین های قدیمی را در این محل پیدا کنید. همچنین میتوانید نگاهی به اقلام نوستالژیک در این محل بیندازید از جمله فیلم های ویدوئی، پوسترها، کتاب ها و حتی اشیایی از دوران جنگ. بررسی این بازار یک راه واقعا سرگرم کننده برای وقت گذرانی در یک بعدازظهر یکشنبه در محله شیشلی است. با 20 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو Osmanbey به این  بازار که در منطقه بومونتی قرار دارد میرسید.

بازار ارگانیک فریکوی : این بازار در روزهای شنبه در محل بازار عتیقه فروشی فریکوی برپا میشود. تازه ترین محصولات ارگانیک از جمله عدس، آرد، نوشیدنی، تخم مرغ و پنیر را در این بازار میتوانید خریداری کنید. شما همچنین می توانید محصولات شوینده ارگانیک را که در سوپر مارکتهای استانبول پیدا نمی شود را نیز  در این مکان تهیه کنید. قیمت های این بازار کمی پایین تر از سایر فروشگاهها و سوپر مارکت های عمده فروش هستند. برای خرید محصول سالم و طبیعی و به صرفه این بازار بهترین انتخاب است.

سالی بازار کادیکوی استانبول: شنبه بازار سالی که در منطقه کادیکوی (Kadıköy Salı Bazaar) قرار دارد و یک بازار بزرگ در سمت آسیایی در استانبول است برپا میشود. این بازار به عنوان یک نسخه بزرگتر از بازارهای محله هفتگی است که در اطراف شهر برگزار می شود،  در این بازار همه چی از جمله تخم مرغ های تازه را میتوانید بخرید. در این بازار محلی میتوانید غذاهای خیابانی مانند کباب ترکی یا ساندویچ ماهی را بخورید. این بازار اخیرا به محل جدیدی انتقال پیدا کرده و در مقابل ایستگاه مترو Göztepe برپا می شود. در داخل ایستگاه علامت هایی وجود دارد که شما را به سمت بازار سالی هدایت میکنند.

بازار Sahaflar Çarşısı استانبول: عاشقان کتاب حتما باید برای خرید کردن زمانی را به کشف کردن این بازار قدیمی اختصاص دهند. این بازار کتاب بین مسجد بایزید و بازار بزرگ قرار دارد.بازار کتاب Sahaflar Çarşısı برای خرید انواع کتابها و مجله های قدیمی دوران عثمانی و دست نوشته های ترکی نسخه های قرآنی و کتاب های طرز تهیه قهوه ترکی انتخاب بسیار مناسبی است. با اینکه متاسفانه تعداد افراد کتابخوان زیاد نیست ولی همچنان در این بازار کتاب و نقاشی و قلم های خوش نویسی و نقشه میتوانید پیدا کنید.

آنتالیا، شهری مخصوص تفریح با خرید

آنتالیا علاوه بر جاذبه های گردشگری زیادی که دارد، مراکز خریدی را برای رفع بسیاری از نیاز ها در خود جای داده است. در این شهر علاوه بر تفریحات هیجان انگیز، خرید های شگفت انگیزی نیز خواهید داشت.

مرکز خرید مارک آنتالیا-MarkAntalyaدر ماه آگوست سال 2013 مرکز خرید مارک آنتالیا به منظور دسترسی بهتر و راحت تر اهالی و گردشگران در فضای 51 هزار متر مربع ساخته شد. این مرکز دارای 155 فروشگاه می باشد و شما می توانید اجناس و برندهای متفاوت را به قیمتی اقتصادی بیابید همچنین می توانید با اطلاع از قیمت تور آتتالیا و سپس خرید یا رزرو آن، در رستوران های این مرکز غذای مورد علاقه خود را میل کنید. گفتنی است که این مرکز دارای پارکینگی با گنجایش سه هزار خودرو می باشد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا مرکز خرید میگروس (Migros Shopping Center) در منطقه کنیالتی و نزدیکی لونا پارک، آکواریوم، مینی سیتی و آکوالند قرار گرفته و بزرگترین مرکز خرید آنتالیا محسوب میشود. این مرکز تجاری در سال 2001 در مساحتی به وسعت 50000 مترمربع افتتاح شد و با 130 فروشگاه محصولات مختلف از برندهای داخلی و بین‌المللی از جمله تامی، زارا، مودو، ال‌سی، وایکیکی و لاکوست را در خود جای داده است که بنابر سلیقه خود میتوانید در میان همه این فرشگاه ها بگردید و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. در 23 رستوران، فست فود و کافی شاپ این پاساژ میتوانید انواع غذاهای خوشمزه بین الملی و ترکی را امتحان کنید. سرگرمی و تفریحات مختلفی از جمله برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، پردیس سینمایی بزرگ به نام ماکسیموم با اکران فیلم های جدید ترکی در مرکز خرید ام میگروس وجود دارد که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. محوطه پارکینگ این مرکز خرید آنتالیا دارای 1300 ظرفیت  خودرو است. همچنین به غیر از ورودی اصلی، یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در این محل به چشم می خورد. طبقات این مرکز تجاری نیز توسط 12 پله برقی و دو آسانسور پانورامیک به هم متصل می شود. هایپر مارکت میگروس واقع در طبقه همکف و سینما نیز با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های آن در طبقه اول قرار گرفته اند. چشم‌انداز رستوران‌های مرکز خرید میگروس مشرف به دریا و کوه های بیداقی می باشند. این مرکز تجاری از 10 صبح تا 10 شب یکسره باز است.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا-TerraCity: مرکز خرید تراسیتی یکی از بهترین، مشهور ترین مراکز تجاری آنتالیا است که در مساحتی به وسعت ۴۸٫۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد. مرکز خرید تراسیتی متشکل از ۴ طبقه و 150 فروشگاه در منطقه مرادپاشا و در محله فنر قرار گرفته است.در میان فروشگاه های آن برندهای مطرح و به روز ترک و بین الملی از جمله نایک، پیر کاردین، هوگو باس، گانت، ماسیمو دوتی، ماکس مارا، تامی هیلفیگر مارکس اند اسپنسر و.. نیز قرار دارد. این مرکز تجاری دارای مغازه های فروش لوازم خانگی و دیجیتال، لوازم آرایشی، کیف و کفش ، جواهر، ساعت و لوازم ورزشی است که تمامی گردشگران میتوانند مطابق سلیقه و بودجه خود اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند، همچنین فروشگاهای مخصوص کودکان از جمله لباس و اسباب بازی نیز در این محل به چشم می خورد. علاوه بر فروشگاه های متنوعی که در مرکز خرید تراسیتی (TerraCity) آنتالیا قرار دارد، طبقه چهارم آن دارای 30 رستوران و کافه است که غذاهای ترکی و بین الملی را برای مشتریان خود سرو میکند که پس از گشت زنی و رفع خستگی میتوانید در این رستورانها غذای خوشمزه میل کنید. همچنین زمین های بازی کودکان و خردسالان نیز از امکانات تفریحی و سرگرم کننده است تراسیتی آنتالیا که میتوانید از آنها بهره مند شوید.اتاق تعویض پوشک، اطلاعات، مسجد، پارکینگ، تاکسی، ویلچیر، اینترنت وایفای، اشیا گمشده، دستگاه های خودپرداز، رخت کن و بخشی از امکانات مرکز خرید تراسیتی میباشد. این مرکز خرید از ده صبح تا ده شب باز است.

 

مسکو، خریدهایی که شما را با تزارهای روس در می آمیزد

تماشای آثار به جای مانده از دوران شوروی، صنایع دستی و غذای خیابانی لذیذ فقط چند مورد از چیزهایی است که در بازارهای مسکو میتوانید پیدا کنید. بازارهایی که تاریخ گذشته روسیه را میتوانید در آن جستجو کنید.

بازار Izmailovsky مسکو: بازاری با اشیاء شگفت انگیز و عتیقه مانند سماورها، گرامافون، کلاه های خز دار، سکه های باستانی و حتی مجسمه های استالین.بازار (Izmailovsky) مسکو مانند گنجینه ای است که هیچ مرزی ندارد. محصولات دست بافت و صنایع دستی که با مهارت زیبایی طراحی شده در این بازار به چشم میخورند که بسیار جذاب و دیدنی هستند. برای اینکه سوغات را با قیمت زیاد نخرید پس بهتر است که برای خرید به سراغ فروشگاه های سوغات مسکو در بازار (Izmailovsky) بروید. در بالکن طبقه دوم این محل می توانید هنرهای دستی محلی و فرش دستباف این شهر را پیدا کنید. این بازار در نزدیکی میدان کرملین قرار دارد که در تور مسکو سنت پتربورگ میتوانید خریدهای مقرون به صرفه ایی در این محل داشته باشید.

بازار Danilovsky مسکو: این بازار، بازار کشاورزان و محل یافتن مواد غذایی ارگانیک در مسکو است. بازار (Danilovsky) بهترین محصولات تولیدی کشاورزان روسیه را در این محل عرضه میکند. گوشت، پنیر و مربای محلی را در این بازار میتوانید تهیه کنید و همچنین و عطر و بوی تازه نان در گوشه و کنار این محل به مشام میرسد. میوه و سبزیجات تازه، آجیل و خشکبار و میوه خشک بسته بندی شده در این بازار به فروش میرسد. بازار (Danilovsky) از ساعت 8 صبح تا 8 شب دایر است و در خیابان 74 Muytnaya قرار دارد.

بازار Novopodrezkovo مسکو: در یک روز شلوغ این بازار میزبان حدود 4 تا 6 هزار فروشنده است. بازار (Novopodrezkovo) نسبت به سایر بازارهای دیگر کمتر شناخته شده است که بسیار مورد علاقه مردم محلی است. در این بازار محصولات دارای افزایش قیمت زیادی نیستند و به راحتی میتوانید با قیمت مقرون به صرفه در این محل سوغات تهیه کنید.

بازار Novopodrezkovoبرای گردشگران یک محل کمتر شناخته شده و ایده آل برای خرید کردن است. لباسهای مختلف، وسایل طراحی لباس و اجناس عتیقه را در این محل میتوانید پیدا کنید. برخی از اشیای قدیمی که گنجینه های دوران شوری سابق هستند در این بازار به چشم میخورند. محل برگزاری این بازار قبلا جای دیگری بوده که در حال حاضر به محلی دیگر منتقل شده و در آخر هفته ها دایر است.

بازار Bloshiny Rynok مسکو: برای کسانی که عاشق اجناس عتیقه هستند رفتن به بازار (Bloshiny Rynok) از واجبات است.اجناس قدیمی و عتیقه که متعلق به دوران شوری سابق هستند در این محل برای فروش گرداوری شده اند.انواع کفش و لباس که برخی از آنها به قرن 20 تعلق دارد را در بازار (Bloshiny Rynok) می توانید جستجو کنید. موسیقیهای که از گرامافون های قدیمی این بازار پخش میشود فضایی از حال و هوای دوران شوری را به وجود می آورد. برای خرید در این بازار قدیمی از قیمت تور روسیه مطلع شده و با خرید آن خود را به این بازار ها برسانید.

بازار Gorbushka Electronics: انبوهی از کالاهای الکترونیکی مقرون به صرفه با قیمت کارخانه را در این محل میتوانید خریداری کنید. همچنین محل عالی برای خرید دی وی دی و وی سی دی و بازیهای کامپیوتری است. بازار (Gorbushka) نیز کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی و فیلم و آلبوم عکس را با قیمت های ارزان به فروش میرساند.این بازار در نزدیکی مرکز فرهنگی Gorbunov قرار دارد. بازار (Gorbushka Electronics) همچنین عنوان یک محل ملاقات برای علاقه مندان فیلم و موسیقی که در این محل یکدیگر را ملاقات میکنند.

بازار Sevastopol Hotel مسکو: بازاری جالب و عجیب و غریب که اجناس هندی، پاکستانی و افغانستانی در گوشه و کنار آن به چشم می خورند. انواع اجناس پرزرق و برق این بازار شما را مجذوب میکند. انواع طلا و جواهر خاورمیانه تا ابریشم دست بافت و اسبای بازی های مختلف را در بازار Sevastopol Hotel میتوانید پیدا کنید.قیمت اجناس این بازار بسیار ارزان است و در روزهای آخر هفته دایر میشود.

 



:: برچسب‌ها: رپرتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هر نقطه مهم از دنیا پیشینه شگفت آور و جاذبه های تاریخی مذهبی خود را دارد، اما در این بین سه شهر وجود دارند که در طول تاریخ کهن و پر فراز و نشیبی که داشته اند، اماکن و جاذبه های تاریخی مذهبی شگفت انگیزی را در خود جای داده اند که پس از گذشت قرن ها هنوز هم راز هایی کشف نشده در سینه خود دارند. برای آشنایی با این جاذبه ها تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استانبول، مرکز امپراتوری عثمانی

استانبول متصل کننده اروپا و آسیا و در کناره پر رفت و آمد ترین راه آبی یعنی دریای سیاه واقع شده است. قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده ابریشم باعث شده تا در کل دنیا شناخته شده و جاذبه های زیادی از جمله خارق العاده ترین جاذبه های مذهبی تاریخی را در خود جای دهد. برای کشف این جاذبه های خارق العاده، از تور ارزان استانبول  و مطالعه ادامه این مطلب بهرمند شوید.

مسجد سلطان احمد استانبول (Sultan Ahmed Mosque): این مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد.این مسجد در چند قدمی کاخی که محل اقامت پادشاهان عثمانی بوده است قرار دارد.این مسجد در مقابل کلیسای ایاصوفیه توسط معماران عثمانی و مسلمان ساخته شده است.این مسجد یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است و به دلیل استفاده زیاد از رنگ آبی در نقاشی های داخلی و کاشی های آبی، در غرب این مسجد به نام مسجد کبود شناخته می شود. قبر سلطان احمد در این مسجد واقع است.

مسجد ایاصوفیه استانبول (Hagia Sophia): کلیسای ایاصوفیه در سال 532 میلادی به دستور ژوستنین اول ساخته شده است و پس از فتح استانبول محمد دوم دستور داد این کلیسا را به مسجد تبدیل کنند. در زمان مراد سوم بود که مناره، منبر ومحراب به ایاصوفیه اضافه شد. در دوره مراد چهارم، آیاتی از قرآن برروی دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی به دور سقف ایاصوفیه نصب کردند که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. معماری ایا صوفیه یکی از برجسته ترین معماری های اسلامی است. با به قدرت رسیدن آتاترک مسجد ایاصوفیه به موزه تبدیل شد.

آنتالیا، شهری به جا مانده از دو امپراتوری

آنتالیا شهر بزرگی در سواحل مدیترانه و کشور ترکیه است و یک مقصد محبوب گردشگری و شهری پر رفت و آمد می باشد. دو قرن پیش از میلاد مسیح آنتالیا و مناطق اطراف آن گنجینه ای از محصوالات فرهنگی مصنوعی یا صنایع دستی و همچنین جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی را به وجود آوردند. امپراتوری های فراوانی در نقاط مختلف بر آنتالیا حکمرانی می کردند و میراث بزرگ این شهر را حفظ کرده اند. در اینجا برخی از بهترین جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

مسجد مراد پاشا آنتالیا: در سال 1507 به دستور صدراعظم مراد پاشا عثمانی یا مراد پادشاه عثمانی این مسجد به صورت یک گنبد بر روی یک ده ضلعی بزرگ بیرون از محوطه کاخ در خیابان کاظم اوز آلپ ساخته شده است. با خرید یا رزرو تور ارزان آنتالیا، بر روی دیوارهای داخلی مسجد مراد پاشا کتیبه های زیبایی از خوشنویسی را می بینید که زیبایی خاصی به این مسجد بخشیده و به دستور سلطان مراد ساخته شده اند. محراب مسجد در کنار ممبر مرمری آن قرار دارد. ستونهای قسمت انتهایی مسجد که باریک و سه گنبدی هستند با سنگهای رنگین تزئین شده اند.

مسجد یولی یا ییولی آنتالیا (Yivliminare Mosque): مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است.این مناره 38 متر ارتفاع و 90 پله به سمت بالا دارد. این مسجد به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود.

گرجستان، کشوری قرون وسطایی

کشور تاریخی گرجستان با تمامی زیباییها و جذابیتهای خود در میان عاشقان جاذبه های تاریخی مذهبی، یک مقصد سفر پرطرفدار است، کشوری که دیدنی های زیادی برای کشف کردن دارد. گرجستان دارای اماکن و جاذبه های گردشگری تاریخی مذهبی بسیاری می باشد که بهترین آن ها را به گردشگران عزیز معرفی می کنیم. حتما بعد از آگاهی از قیمت تور گرجستان و خرید آن، این مطلب را مطالعه و برای دیدن بهترین اماکن تاریخی مذهبی گرجستان، ابتدا آن ها را بشناسید.

کلیسای جامع سوتیتسخولی (Svetitskhoveli): کلیسای جامع سوتیتسخولی در متسختا (Svetitskhoveli) یک کلیسای ارتدوکس شرقی با معماری شاهکار قرون وسطی که در شهر تاریخی متسختا در شمال غربی تفلیس قرار دارد. این کلیسا در اوایل عصر طلایی معماری گرجستان ساخته شد و جزو فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته و در حال حاضر دومین ساختمان بزرگ کلیسا در گرجستان به شمار می رود.کلیسای سوتیتسخولی به عنوان محل دفن حضرت مسیح بوده که مدتهاست یکی از کلیساهای ارتدوکس اصلی گرجستان به شمار رفته و یکی از مقدس ترین مکانهای مذهبی محسوب می شود. قدمت اصلی این بنای تاریخی باشکوه به قرن 4 میلادی می رسد ولی ساختار اصلی آن توسط معمار قرون وسطی گرجستان در سال ۱۰۲۹تکمیل شد. دور تا دور این کلیسای جامع دیوار دفاعی قرار دارد و در طبقه بالای آن جایی برای نگهداری اسلحه وجود دارد. این دیوار متشکل از 8 برج بوده که 6 تای آن استوانه ای و 2 تا مربعی شکل هستند. بر روی دیوارهای داخلی کلیسای جامع متسختا، انواع نقاشی های قرون وسطایی بی نظیری به چشم می خورد که نمایانگر هنر و خلاقیت قرون وسطی است که در میان آن تصویر عیسی مسیح در محراب اثر یک هنرمند روسی در قرن نوزدهم دیده می شود.

کلیسای جامع سامبا (Sameba Cathedral): کلیسای سامبا (Sameba Cathedral) واقع در تفلیس، یکی از جاذبه های دیدنی گرجستان و نماد این شهر محسوب می شود. کلیسای جامع با ارتفاع ۵۰ متر بلند ترین کلیسای گرجستان است. این کلیسا بخشی از مجموعه اقامتی خاندان سلطنتی بزرگ تفلیس می باشد؛ مجموعه ای شامل یک صومعه، مدرسه الهیات، هتل و۹ کلسیای کوچک که ۵ تا از آن ها در زیر زمین قرار دارند. گنبد طلایی آن از تمام نقاط شهر قابل مشاهده است . کلیسای جامع تفلیس معمولا با نام (Sameba) شناخته می شود و در محله تاریخی (Mtkvari) و بالای ساحل قرار دارد .ساخت این بنا هم زمان با دوهزارمین سالگرد مسیحیت و هزارو پانصدمین سالگرد استقلال کلیسای گرجستان بود. طراحی این کلیسا به سبک مدرنیسم است و با طراحی کلیسا های سنتی متفاوت است. طراحی این کلیسا با قوس ها و گچ بری ها بسیار زیبا است. نقاش معروف امیران گجلیدزه نیز نقاشی های دیواری زیبایی را بر روی دیوارهای این کلیسا کشیده است.همچنین از (Catholicos Patriarch) نقاشی های دیگری بر روی دیوارها کشیده شده که بسیار خیره کننده است که بزرگترین آن ها نقاشی مریم مقدس در میانه کلیسا است.

 



:: برچسب‌ها: رپرتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عاشق خرید و مد هستید! در این مکان ها بهترین خرید را تجربه کنید

همه انسان ها خرید کردن را دوست دارند و از حس خوب خرید کردن در شهرها و مراکز خرید فوق العاده در سرتاسر دنیا صحبت می کنند. اما برای ایرانی هایی که اهل سفر هستند این مبحث کمی متفاوت می باشد. چرا که آنها می توانند در کشورهای دیگر تجربه خرید فوق العاده ای را تجربه نمایند. امروز باهم به بررسی چند مکانی که می توانید بهترین خرید را داشته باشید می پردازیم.

استانبول، شهر محبوب و معروف برای خرید

اگر شما به دنبال فروشگاهای بزرگ بین المللی مد مانند گوجی و لویی ویتون در استانبول هستید در محله های Nişantaşı استانبول و پارک ایستینیه و مرکز خرید زورلو میتوانید به دنبال آنها باشید. با این حال بوتیکهای مختلفی دیگری در شهر هستند که این نوع لباسهای را به فروش می رسانند. الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

بوتیک Atelier 55 استانبول : خیابان Serdar-ı Ekrem واقع در گالاتا یکی از جالب ترین خیابان های استانبول است که خیابانهای سنگ فرش و ساختمان های نئو کلاسیک در آن به چشم می خورد. در انتهای این خیابان شما به این بوتیک میرسید. بوتیک Atelier 55 دارای مجموعه ای از لباسهای به روز برند های محلی و بین المللی و لوازم جانبی شیک و امروزی می باشد.

شما می توانید نام هایی مانند بورا آکسو و Ümit Benan را در این محل پیدا کنید و همچنین Charlotte Olympia ، R & Y Augousti و دیگر برندهای مطرح را در بوتیک Atelier 55 در تور استانبول میتوانید تهیه کنید.

بوتیک Midnight Express استانبول: این بوتیک توسط یک معمار و طراح مطرح مد تاسیس شده است که در محله زیبای ببک قرار گرفته است. مجموعه ایی از بهترین لباسهای و لوازم جانی مردانه و زنانه از برندهای ترکی و بین المللی را در این محل می توانید تهیه کنید.

 بوتیک میدنایت اکسپر به محلی برای نمایش لباسهای مد و به روز در استانبول بسیار شناخته شده است. این بوتیک طرحهای محلی مانند کیفهای شیک از برند Mehry Mu، مجموعه از لباسهای به روز Burçe Bekrek را به فروش می رساند. علاوه بر لباسهای برند انواع جواهرات و لوازم جانبی، دکوراسیون منزل را در تور استانبول میتوانید از این بوتیک تهیه کنید.

بوتیک V2K Designers استانبول: بوتیک وی تو کی دیزاینر  به عنوان اولین برند مشهور ترک، واکو تعلق دارد که در یک بوتیک جداگانه به نام V2K Designers محصولات به روز و برند خود را ارائه می نماید. در اینجا شما میتوانید پوشاک شیک و به روز طراحان خلاق جهان از جمله الکساندر وانگ، پیتر سام و همچنین بهترین طراحان ترکیه مانند حسین چلایان را مشاهده کنید. همچنین مجموعه کفش و کیف و لوازم جانبی بسیار شیک و امروزی در این بوتیک در معرض فروش قرار دارند. بوتیک وی تو کی دیزاینر V2K Designers استانبول در محله عبدی ابیکسی قرار دارد.

بوتیک Beymen Blender استانبول: از ارائه برند Acne Studios گرفته تا زدیگ و ولتیر در این بوتیک، بیمن را به یکی از مشهورترین بوتیکهای استانبول تبدیل کرده است. علاوه بر این، این بوتیک بهترین مجموعه های بین الملی از برندهای مشهور را نیز عرضه میکند. این بوتیک همچنین علاوه بر فروش برندهای مطرح  و محبوب به زیبایی شناسی نیز تاکید زیادی دارد. در بوتیک بیمن که در محله عبدی ابیکسی قرار گرفته شما می توانید انواع لباسهای شنا، کیف و کفش و لوازم جانبی مد را خریداری کنید.

بوتیک Acquaverde استانبول: بوتیک Acquaverde در محله گالاتا قرار گرفته است و برای افرادی که به دنبال لباسهای برند و به روز هستند بهترین انتخاب است. در این بوتیک انواع تی شرت، کفش های ورزشی و لوازم جانبی از برندهای معروف دنیا مانند آمریکن وینتیج، Majestic Fiatures و Otto d’Ame را در میتوانید خریداری کنید.

 

آنتالیا، شهر ساحلی بی نظیر برای خرید

آنتالیا علاوه بر تفریحات عالی برای گردشگران، مکان های شگفت انگیزی نیز برای خرید دارد که در آنها می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را به همراه بهترین سوغاتی ها و اجناس دیگر با قیمت مناسب خریداری نمایید.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا-TerraCity: مرکز خرید تراسیتی یکی از بهترین و مشهور ترین مراکز تجاری آنتالیا است که در مساحتی به وسعت ۴۸٫۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد.

مرکز خرید تراسیتی متشکل از ۴ طبقه و 150 فروشگاه در منطقه مرادپاشا و در محله فنر قرار گرفته است. در میان فروشگاه های آن برندهای مطرح و به روز ترک و بین الملی از جمله نایک، پیر کاردین، هوگو باس، گانت، ماسیمو دوتی، ماکس مارا، تامی هیلفیگر مارکس اند اسپنسر و.. نیز قرار دارد. این مرکز تجاری دارای مغازه های فروش لوازم خانگی و دیجیتال، لوازم آرایشی، کیف و کفش ، جواهر، ساعت و لوازم ورزشی است که تمامی گردشگران میتوانند مطابق سلیقه و بودجه خود اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند، همچنین فروشگاهای مخصوص کودکان از جمله لباس و اسباب بازی نیز در این محل به چشم می خورد.

علاوه بر فروشگاه های متنوعی که در مرکز خرید تراسیتی TerraCity آنتالیا قرار دارد، طبقه چهارم آن دارای 30 رستوران و کافه است که غذاهای ترکی و بین الملی را برای مشتریان خود سرو میکند که پس از گشت زنی و رفع خستگی میتوانید در این رستورانها غذای خوشمزه میل کنید.

همچنین زمین های بازی کودکان و خردسالان نیز از امکانات تفریحی و سرگرم کننده است تراسیتی آنتالیا که میتوانید از آنها بهره مند شوید.اتاق تعویض پوشک، اطلاعات، مسجد، پارکینگ، تاکسی، ویلچیر،  اینترنت وایفای، اشیا گمشده، دستگاه های خودپرداز، رخت کن و .. بخشی از امکانات مرکز خرید تراسیتی میباشد. این مرکز خرید برای مسافران تور آنتالیا از ده صبح تا ده شب باز است.

مرکز خرید میگروس آنتالیا: مرکز خرید میگروس Migros Shopping Center در منطقه کنیالتی و نزدیکی لونا پارک، آکواریوم، مینی سیتی و آکوالند قرار گرفته و بزرگترین مرکز خرید آنتالیا محسوب میشود.

این مرکز تجاری در سال 2001 در مساحتی به وسعت 50000 مترمربع افتتاح شد و با 130 فروشگاه محصولات مختلف از برندهای داخلی و بین‌المللی از جمله تامی، زارا، مودو، ال‌سی، وایکیکی و لاکوست را در خود جای داده است که بنابر سلیقه خود میتوانید در میان همه این فرشگاه ها بگردید و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. در 23 رستوران، فست فود و کافی شاپ این پاساژ میتوانید انواع غذاهای خوشمزه بین الملی و ترکی را امتحان کنید. سرگرمی و تفریحات مختلفی از جمله برگزاری رویدادها و جشنواره های مختلف، پردیس سینمایی بزرگ به نام ماکسیموم با اکران فیلم های جدید ترکی در مرکز خرید ام میگروس وجود دارد که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.

محوطه پارکینگ این مرکز خرید آنتالیا دارای 1300 ظرفیت  خودرو است. همچنین به غیر از ورودی اصلی، یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در این محل به چشم می خورد. طبقات این مرکز تجاری نیز توسط 12 پله برقی و دو آسانسور پانورامیک به هم متصل می شود. هایپر مارکت میگروس واقع در طبقه همکف و سینما نیز با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های آن در طبقه اول قرار گرفته اند. چشم‌انداز رستوران‌های مرکز خرید میگروس مشرف به دریا و کوه‌های بیداقی می باشند. این مرکز تجاری از 10 صبح تا 10 شب یکسره باز است.

مرکز خرید مارک آنتالیا-MarkAntalya: در ماه آگوست سال 2013 مرکز خرید مارک آنتالیا به منظور دسترسی بهتر و راحت تر اهالی و گردشگران در فضای 51 هزار متر مربع ساخته شد. این مرکز دارای 155 فروشگاه می باشد و شما می توانید اجناس و برندهای متفاوت را به قیمتی اقتصادی بیابید همچنین می توانید در رستوران های این مرکز غذای مورد علاقه خود را میل کنید. گفتنی است که این مرکز دارای پارکینگی با گنجایش سه هزار خودرو می باشد. اطلاعات مرکز: این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح الی 22 باز می باشد.

 

دبی، یکی از بهترین شهرها برای خرید

دبی برای داشتن مغازههای مد و فشن شهرت جهانی دارد. از برندهای محلی گرفته تا برندهای لوکس این شهر برای علاقه مندان به مد فروشگاههای زیادی برای خرید کردن دارد. الفبای سفر بهترین فروشگاها را به شما معرفی میکند.

مرکز خرید سوق مدینه جمیرا دبی: فروشگاه سوق مدینه جمیرا Souk Madinat Jumeirah برای کسانی است که دنبال اجناس خاص محلی هستند و بازدید از این مرکز خرید مدرن را نباید از دست بدهند.این مرکز خرید با تقلید از سبک و معماری یک بازار عربی سنتی، بهترین مغازه های مد و فشن را در یک محیط سنتی و قدیمی در خود جای داده است.

سوق که در زبان محلی به معنی بازار است دارای فروشگاه های مختلف طلا و جواهر و کفش از کشورهای اطراف منطقه است. این محل همچنین یک مکان عالی برای تماشای برج العرب در عین خرید کردن در تور دبی لحظه آخری است.

فروشگاه والت فشن دبی: فروشگاه فشن والت Fashion Vault سبک هایی از بهترین طراحان محلی را جمع آوری کرده و جایی است که همه طراحان منطقه اجناس خود را در مدلهای مختلف به فروش میرسانند. این فروشگاه بهترین جا برای نمایش هنر افراد پر استعداد  است و فرصتی برای حمایت از طراحان خلاق محلی برای نمایش مد و فشن را فراهم کرده است. گردشگران تور دبی ارزان میتوانند مدلهای برند و خاص را در این محل خریداری کنند.

فروشگاه فشن اونیو دبی: فروشگاه فشن اونیو Fashion Avenue دبی در دبی مال یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان با بیش از 1200 فروشگاه قرار دارد. این فروشگاه برای طراحان مد و لباس یک محل رویایی محسوب میشود.تمام برندهای لاکچری مطرح و شناخته شده دنیا از جمله گوچی، شنل، کارتیر و.. در گوشه و کنار این مرکز خرید قرار دارند که امکان خرید را برای همه خریدارن با هر نوع سلیقه فراهم میکند.

فروشگاه فشن اونیو تجربه خرید منحصر به فردی را برای خریداران خود به جای میگذارد. از جمله شامل طراحی شخصی، خدمات سرویس دهی و حمل و نقل، تا خریدارن تجربه خرید منحصر به فردی را داشته باشند. این سرویس را میتوانید حتی به صورت آنلاین رزرو کنید. برای تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما دبی با ما همراه باشید.

منطقه طراحی دبی: از فروشگاه های پاپ آپ گرفته تا برگزاری رویدادهای مهم در منطقه طراحی دبی Dubai Design District یا به عبارتی D3، جایی است که تا بخواهید میتوانید ببینید و غرق در مدلها و طراحهای متنوع شوید. علاوه بر خرید کردن میتوانید یک فنجان قهوه در کافه One Life Kitchen و یا Lighthouse بنوشید. اینجا محلی است که میتوانید استایل لباسهای شیک و روزانه شهروندان دبی را مشاهده کنید.

بعضی از بزرگترین رویدادهای بزرگ مد و فشن در منطقه طراحی دبی برگزار میشود. جایی که طراحان مد خاورمیانه، استعداد های خود را در تار و پود لباسهایی که طراحی کرده اند به نمایش گذاشته اند. رویداد سالانه مد در این منطقه برگزار میشود از جمله رویداد Sole DXB که تعدادی از شناخته شده ترین مدل های کفش و برخی مارک های ورزشی بین المللی در آن دیده می شود. در چنین جشنواره هایی کنسرتها و مراسمای سخنرانی برگزار میشود که یک فضای بزرگ و عالی برای گرداوری طراحان مد و لباس را ایجاد میکند.

طراحان مد در مسابقات اسب سواری دبی: مسابقات اسب سواری دبی یکی از جالبترین و بزرگترین رویدادهایی است که در دبی برگزار میشود. این مسابقه از سال 1996 در تقویم دبی قرار داشته و جز رویدادهایی است که هرساله برگزار میشود و علاقه مندان از سراسر جهان برای تماشای مسابقات لوکس اسب سواری به دبی میروند.

این مسابقه هر سال در ماه مارچ در Meydan برگزار میشود. اسبها تنها جذابیت این رویداد نیستند بلکه این مسابقه جام جهانی دبی بهترین مکان است که عاشقان مد، علاوه بر تماشای مسابقه میتوانند تعدادی از سبکهای مختلف و جالب لباس را در این محل مشاهده کنند.

جام جهانی دبی حتی مسابقه ایی برای زیباترین کلاه نیز برگزار میکند که تعدادی از خانمها نیز در آن شرکت دارند. تمام افراد مشهور دبی در صنعت مد از شرکت کنندگان این مراسم هستند که این فرصت برای طرفدارن مد است تا لباسهای و هنر دست این افراد هنرمند را مشاهده کنند.  برای اطلاع از لیست هتل های خوب دبی الفبای سفر را دنبال کنید.

 



:: برچسب‌ها: رپرتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برخی افراد در سفر هایشان به دنبال مکان های تفریحی و بعضی در مسافرت در پی مراکز خرید و خرید کردن هستند، در این بین افرادی هستند که در سفرشان به دنبال مکان ها و بناهای تاریخی می باشند و حتی هدف سفر خود را بازدید از این مکان ها قرار می دهند. در کشور ترکیه بناهای تاریخی رمز آلودی وجود دارد که به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

آنتالیا، شهری متعلق به دو امپراتوری

قبل از اینکه آنتالیا به مقصد محبوبی تبدیل شود، یک شهر باستانی بود که در دوران هلنیستی تاسیس شده بوده و بعدها بخشی از امپراطوری رم شد. به همین دلیل شهر قدیم آنتالیا دارای گذشته پرباری است.

دروازه هادریان یا هادرین آنتالیا  Hadrian’s Gate:  : دروازه هادریان یا هادرین یکی از زیباترین بناهای تاریخی شهر آنتالیا می باشد. این دروازه ای به شیوه معماری کلاسیک یونانی از جنس مرمر سفید ساخته شد و دارای 8 ستون از جنس گرانیت می باشد که در دو طرف چهار پایه نگهدارنده طاق‌های سه‌گانه دروازه واقع شده‌اند. این دروازه که بخشی از دیواری باستانی است که به گرداگرد شهر قدیمی کشیده شده بود، تنها دروازه ورودی باقی‌مانده به شهر باستانی به شمار می‌رود.

مسجد یولی یا ییولی آنتالیا -Yivliminare Mosque  مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است و به همین دلیل به مسجد علاءالدین نیز معروف می باشد. این مناره 38 متر ارتفاع، 12 ستون و 90 پله به سمت بالا دارد و به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود.

کسیک مناره آنتالیا-ksyk minarets  : کسیک مناره در زمان رومی ها، قرن دوم به عنوان یک معبد مقدس ساخته شد. در قرن هفتم به یک کلیسای مسیحی تبدیل شد و در همان قرن به علت حمله اعراب تخریب شد. در اوایل قرن سیزدهم که سلجوقیان حکومت می کردند به مسجد تبدیل شد و به ساختمان مناره اصلی اضافه شد. در سال 1362 میلادی با پایان یافتن حکومت سلجوقی این مسجد به کلیسا تغییر یافت ولی در زمان شاهزاده کورکوت دوباره به مسجد تغییر پیدا کرد. در قرن نوزدهم در آتش سوزی از بین رفت و فقط مناره اصلی تا به امروز باقی مانده است و به همین دلیل این مناره را کسیک مناره یا مناره شکسته می نامند.کسیک مناره در خیابان همساپچی سوکاک با فاصله ی کمی از دروازه تاریخی هادریان و برج هیدیریلیک قرار دارد و پذیرای مسافرانتور لحظه آخری آنتالیا می باشد.

 

استانبول، شهری باستانی و مدرن

استانبول محبوب ترین و پر گردشگرترین شهر ترکیه است که دیدنی ها و سرگرمیها در آن تمامی ندارد. علاوه بر مکان های دیدنی و تفریحی، بناهای تاریخی استانبول است که چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند. با برخی از بهترین آن ها آشنا شوید.

کلیسا چورا استانبول  Chora Church  : کلیسای چورا در قرن شانزدهم و در دوره ی عثمانی ساخته شده است. در داخل کلیسا نقاشی های دوره ی بیزانس و دکوراسیون داخلی نظر بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول را به خود جلب می کند. کلیسای چورا دارای سه قسمت اصلی درگاه ورودی، بدنه اصلی کلیسا و عبادتگاه است. چوره در سال های اولیه آن یک صومعه بود. چند قرن بعد به یک مسجد و از سال ۱۹۴۸ به موزه تبدیل شده است. کلیسای چورا حدودا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد.

مسجد سلطان احمد استانبول  Sultan Ahmed Mosque  : این مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و چند قدمی کاخی که محل اقامت پادشاهان عثمانی بوده است قرار دارد. این مسجد یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است و به دلیل استفاده زیاد از رنگ آبی در نقاشی های داخلی و کاشی های آبی، در غرب این مسجد به نام مسجد کبود شناخته می شود. این مسجد در نزدیکی هیپودروم قسطنطنیه واقع شده است و تا کلیسای بزرگ مسیحیان با نام ایا صوفیا فاصله اندکی دارد.

موزه سنت ایرنه استانبول  Saint Irene Museum  : در قرن چهارم کلیسای سنت ایرنه به دستور کنستانتی ها ساخته شد و بعدها این کلیسا تبدیل به موزه شد. به دلیل اینکه ساختمان این کلیسا در بخش معبد اولیه مسیحیان قرار دارد برای بازدید از این موزه نیاز به اخذ مجوز مخصوص است. این موزه نیز همانند موزه ایا صوفیا در اصل یک کلیسا بوده و در عین حال جزو اولین کلیساهای ساخته شده در استانبول نیز می باشد.

 

 

همانطور که می دانید، تاریخ ترکیه مانند سینما در هر دوره‌ای، هنرپیشه های خودش را دارد. این هنرپیشه ها آثار تاریخی شهر زیبای ترکیه هستند. از هر اثر تاریخی که به تماشای اثری دیگر می‌روید مانند این است که از یک پرده سینما و فیلمی زیبا به تماشای پرده ای دیگر می‌روید. برای سفر به این کشور کهن و سینمایی، تور های لحظه آخری را خرید و یا رزرو کرده و سفر به عمق ترکیه را آغاز کنید.



:: برچسب‌ها: رپرتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شگفت انگیز ترین مکان های مذهبی-تاریخی را در یک نگاه ببینید

در سراسر دنیا جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که برای توریست ها بسیار شگفت انگیز اند. در این میان مکان های مذهبی نیز هستند که علاوه بر محل عبادن بودن، در معرض نمایش گردشگران و توریست ها می باشند. برای آشنایی با برخی از این مکان ها با ما همراه باشید.

آنتالیا، شهری با تاریخ و مذهب کهن

آنتالیا مقصد محبوب تعطیلات است، پس از خرید تور آنتالیا لحظه آخری، شهر قدیمی آنتالیا را کشف کنید، دروازه هادریان و مناره شکسته را ببینید. با رفتن به غار کارائین یا بالا رفتن به بالای کوه تحتالی، از گرما فرار کنید. از دیدن ویرانه های شهرهای یونان باستان و شعله های آتش سوزی Chimaera شگفت زده شوید و در آخر مساجد باستانی و با شکوه آنتالیا را از دست ندهید! برای تفریحات بیشتر در شهر با الفبای سفر همراه باشید.

مسجد مراد پاشا آنتالیا: در سال 1507 به دستور صدراعظم مراد پاشا عثمانی یا مراد پادشاه عثمانی این مسجد به صورت یک گنبد بر روی یک ده ضلعی بزرگ بیرون از محوطه کاخ در خیابان کاظم اوز آلپ ساخته شده است. به دستور سلطان مراد بر روی دیوارهای داخلی آن کتیبه های زیبایی از خوشنویسی وجود دارد که زیبایی خاصی به این مسجد بخشیده است. محراب مسجد در کنار ممبر مرمری آن قرار دارد. ستونهای قسمت انتهایی مسجد که باریک و سه گنبدی هستند با سنگهای رنگین تزئین شده اند.

مسجد یولی یا ییولی آنتالیا Yivliminare Mosque : مسجد یولی یا ییولی منار در سال 1320 به دست علاالدین کیقباد سلجوقی ساخته شده است.این مناره 38 متر ارتفاع و 90 پله به سمت بالا دارد.این مسجد به دلیل داشتن شش گنبد از قدیمی ترین نمونه های مسجدهای چند گنبدی می باشد. در حال حاضر از این مسجد به عنوان مکان آموزشی فرهنگی استفاده می شود.

استانبول، جایگاه معروف ترین بناهای تاریخی و مذهبی ترکیه

استانبول مانند جواهری در تنگه بسفر و ترکیه می درخشد. این شهر را می توان در تصویر ذهنی به سه قسمت، سمت شمال و اروپایی، امتداد تنگه بسفر و آسیایی و شبه جزیره تاریخی تقسیم کرد. معروف ترین مکان ها و جاذبه های استانبول در بخش تاریخی آن قرار دارند. نقطه شروع سفر را خرید تور استانبول لحظه آخری و آغاز گردش در استانبول را مرکز تاریخی قستنطنیه، مسجد آبی که مسجد سلطان احمد نیز نامیده می شود، قرار دهید.

مسجد سلطان احمد استانبول Sultan Ahmed Mosque : این مسجد در قرن شانزدهم به دستور سلطان احمد اول ساخته شد.این مسجد در چند قدمی کاخی که محل اقامت پادشاهان عثمانی بوده است قرار دارد.این مسجد در مقابل کلیسای ایاصوفیه توسط معماران عثمانی و مسلمان ساخته شده است.این مسجد یکی از شاهکارهای معماری اسلامی است و به دلیل استفاده زیاد از رنگ آبی در نقاشی های داخلی و کاشی های آبی، در غرب این مسجد به نام مسجد کبود شناخته می شود. قبر سلطان احمد در این مسجد واقع است.

مسجد ایاصوفیه استانبول Hagia Sophia : کلیسای ایاصوفیه در سال 532 میلادی به دستور ژوستنین اول ساخته شده است و پس از فتح استانبول محمد دوم دستور داد این کلیسا را به مسجد تبدیل کنند. در زمان مراد سوم بود که مناره، منبر ومحراب به ایاصوفیه اضافه شد. در دوره مراد چهارم، آیاتی از قرآن برروی دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی به دور سقف ایاصوفیه نصب کردند که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. معماری ایا صوفیه یکی از برجسته ترین معماری های اسلامی است. با به قدرت رسیدن آتاترک مسجد ایاصوفیه به موزه تبدیل شد.

روسیه، سه قاره در یک کشور با وفور اماکن مذهبی

سفر به روسیه به معنی مقیاسی از گردش در منطقه است. هر چیزی که سلیقه تان است را مثل اروپای روسیه، خاور دور و اورال را در اینجا پیدا می کنید. ما یک راهنمای هدف برای کسانی که اولین بار قصد سفر به روسیه را دارند و از تور مسکو سنت پترزبورگ استفاده می کنند،آماده و ارائه می کنیم و شما می توانید از آن به عنوان یک پلت فرم برای ماجراجویی های بیشتر در اماکن مذهبی و گردشگری استفاده کنید.

کلیسای خون مقدس سن پترزبورگ: کلیسای منجی یکی از دیدنیهای سن پترزبورگ و جاذبه های روسیه شبیه کلیسای سنت باسیل در مسکو است. معماری کلیسای منجی به عهده معمار پارلاند بوده است که از فرم  کلیسای سن باسیل مقدس که در مسکو واقع شده است و در آن زمان به عنوان سمبل معماری سنتی در روسیه شناخته شده است الهام گرفته است. یکی از ویژگیهای معماری این کلیسا، به جای یک وروردی اصلی دو ورودی در دو جهت کلیسا وجود دارد.کلیسا، به طور برجسته‌ای ای در کنار کانال گریبویدوف ساخته شده و جاده‌های آسفالت شده در دو سوی کانال اجرا شده است. در مارس 1881، زمانی که کالسکه الکساندر در کنار کانال حرکت می‌کرد، نارنجکی توسط یک فرد آشوب‌طلب به سمت کالسکه وی پرتاب شده و منفجر شد. تزار که از این حمله غافلگیر شده بود، از کالسکه خارج شده و شروع به تعرض به مجرم فرضی کرد. در این هنگام فرد آشوب طلب دیگری از فرصت استفاده کرده و بمبی دیگر را منفجر کرد که به کشته شدن خود و زخمی شدن سزار انجامید. تزار که به شدت خونریزی می‌کرد، به قصر زمستانی منتقل شده و پس از چند ساعت در گذشت. معماران موظف شدند تا محل ترور اتزار را که بر روی پول بودهاست را درون کلیسا جای بدهند که در نیمه غربی کلیسا قرار دارد و در سال 1907 میلادی توسط پوشش گرانبهایی پوشانده شد.در مکانی پایین تر از سطح کلیسا که با چند پله از سطح کلیسا جدا می شود می توان نرده ها و پل آغشته به خون تزار را مشاهده نمود. این کلیسا بین سالهای 1883-1907 ساخته شده است و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ به شمار میرود. این کلیسا به اسمامی دیگری نظیر کلیسای خون مقدس، کلیسای خون ریخته شده و .. نیز مشور است.

کلیسای Anne Kirche : یکی از زیباترین کلیساهای سن پترزبورگ می باشد. بهترین نمونه معماری قدیمی در شهر است. کلیسای چوبی به دستور پتر کبیر در سال 1714 برای برپایی جشن تولد دخترش آنا ساخته شد. بعدها نمای کلیسا از چوبی به سنگی تبدیل شد. در ابتدا کلیسا برای اعضای دادگاه رزرو می شد اما بعدا به کلیساهای عمومی معروف برای ساکنان اشرافی سن پترزبورگ تبدیل شد. در سال 1930 کلیسا بسته شد و ابتدا به انبار و سپس موزه تبدیل شد. درسال 1990 دوباره به کلیسای ارتودکس تبدیل گردید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: رپرتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

وقتی به فکر سفر به خارج از کشور می افتیم، نیمی از دغدغه هایمان را هزینه های بالای تفریح در آن کشور ها تشکیل می دهند. اما آیا می دانستید برخی کشور ها دارای تفریحات رایگان هستند؟ پس برای آشنا شدن با این تفریحات در نقاط مختلف جهان تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استانبول، شهری برای سلیقه های مختلف

با وجود ساختمان و بناهای قدیمی و تاریخی و موزهای مختلف و صدها  اماکن توریستی گوناگون، اما در استانبول تفریحاتی نیز وجود دارد که به کیف پول شما نیازی ندارند.

موزه هنرهای مدرن استانبول: موزه هنرهای مدرن استانبول Istanbul Modern یکی از مهمترین مراکز دیدنی استانبول است که هنر معاصر هنرمندان محلی و بین الملی را در خود جای داده و بازدید از آن یک تجربه اساسی و متفاوت برای هنرمندان و طرفداران هنر است. برای تماشای این مجموعه هنری جذاب می توانید 5 شنبه ها به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی، از تماشای این موزه در تور استانبول ارزان لذت ببرید.

آدرس: استانبول، کاراکوی، Caddesi Antrepo No.۴

موزه نقاشی و مجسمه سازی: یکی از اولین موزه های هنری زیبا در ترکیه، موزه نقاشی و مجسمه سازی The Museum of Painting and Sculpture است که توسط آتاتورک در سال 1937 تأسیس شد که آثار هنرمندان قرن 19 و 20 مانند عثمان حمدی بیگ Osman Hamdi Bey و بدری رحمی Bedri Rahmi را در معرض نمایش گذاشته است. در تور ارزان استانبول می توانید از این موزه که بین 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر (به جز یکشنبه و دوشنبه) رایگان است بازدید کنید.

آدرس:استانبول، بشیکتاش، آکاتلار دُرای

موزه پرا Pera Museum : موزه خصوصی پرا Pera Museum در یک ساختمان زیبای قرن نوزدهمی قرار دارد که به عنوان هتل بریست Bristol Hotel از آن استفاده می شود. در موزه پرا، نقاشیهای شرق شناسی،هنر آناتولی و کاشی و سرامیک Kütahya وجود دارد و همچنین نمایشگاه های موقت نیز در آن برگزار می شود. برخی از نمایشگاهای موقتی که برگزار شده بود شامل آثار هنرمندانی مانند اندی وارهول Andy Warhol، جوآن میرو Joan Miro، فریده کوهلو Frida Kahlo و پابلو پیکاسو Pablo Picasso بوده است. از این موزه که جزو جاذبه های دیدنی استانبول است، هر جمعه بین ساعت 6 بعد از ظهر تا 10 شب  که ورودی آن به شکل رایگان و بدون پرداخت هزینه است می توانید بازدید کنید.

آدرس: استانبول، تپه باشی، Meşrutiyet Caddesi No.۶۵

مرکز فرهنگی و هنری سالت گالاتا: مرکز هنری و فرهنگی سالت گالاتا Salt Galata علاوه بر داشتن معماری خاص و منحصر به فردش، دارای کتابخانه و نمایشگاه است که در یک ساختمان قدیمی بانک عثمانی قرار دارد. در داخل این ساختمان این مرکز هنری، یک کتابخانه تحقیقاتی زیبا؛ رستوان،کافه، کتاب فروشی، گالری هنری و موزه عثمانی قرار دارد که رایگان بوده و به راحتی می توانید یک روز خود را در تور استانبول تعطیلات خرداد به بازدید از این مکان اختصاص دهید.

آدرس: استانبول، کاراکوی، Arap Cami Mahallesi, Bankalar Caddesi No.۱۱

گالری هنری در خیابان استقلال: گالریهای هنری استانبول همیشه رایگان هستند، بنابراین برای کسانی که به دنبال تور ارزان استانبول و سفر اقتصادی هستند از گزینه های مناسب برای تماشا کردن محسوب می شوند.در استانبول تعداد زیادی از بهترین گالریهای هنری در خیابان استقلال قرار دارند که از مشهورترین آنها می توان به گالری آپارتمانی اشاره کرده که در هر طبقه از آن گالریهای هنری متفاوت مانند Galeri Zilberman, Galerist, and Galeri Nev وجود دارد. در فاصله کمی دورتر از خیابان استقلال، گالری هنرهای معاصری به نام Arter وجود دارد که در آن نمایشگاهای مهم و ارزشمند برگزار می شود.

گردش و تفریح با تور بالات: یکی از محله های رنگارنگ و تاریخی که در نزدیکی استانبول قرار دارد و شما می توانید یک روز کامل بدون پرداخت پول در آنجا بگذارید و لذت ببرید محله بالات Balat است. می توانید ساختمان کالج ارتودکس فانار یونانی Phanar Greek Orthodox College building را تماشا کنید و یا شمعی در کلیسای سنت جورج St. George Church روشن کنید. از زیباییهای کلیسای بلغاری سنت استفان Stephen Bulgarian Church  و خانه های دیدنی که به  شهر بورژوازی ، خانواده یونانی ارتدکس، تعلق دارد در تور استانبول لذت ببرید.

مسجد زیرکZeyrek Mosque  : مسجد زیرک Zeyrek Mosque با چشم انداز زیبا، یکی از زیباترین مکانهای دیدنی استانبول است. این مسجد ابتدا یک صومعه پانتئون بود که شامل دو کلیسای سنتی ارتدکس شرقی و یک کلیسای کوچک بود. مسجد زیرک، دومین ساختمان باستانی مذهبی باقی مانده توسط بیزانس، پس از مسجد ایا صوفیه ساخته شد، اما این مسجد بعد از سقوط قسطنطنیه (نام کهن استانبول) تبدیل به مسجد شد.

آدرس: استانبول، خیابان عبدالله، فاطه

مسکو، سفری رایگان به قرن پانزدهم میلادی

اگرچه مسکو یکی از گران ترین شهرهای جهان است، اما هنوز چیزهایی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید، فقط باید بدانید که چه کارهایی انجام دهید. ما لیستی از چیزهایی که به شما کمک می کند از تعطیلات خود در مسکو بدون پرداخت هزینه زیاد لذت ببرید تهیه کرده ایم. با الفبای سفر همراه باشید.

گشت و گذر در پارکها: مسکو بیش از 60 پارک دارد که بیشتر آنها برای بازدید رایگان هستند. اما بعضی از این پارکها به قدری سرسبز و زیبا هستند که عملا ممکن است شما چند روز وقت خود را صرف تماشا و قدم زدن در آنها کنید. از کاخ سلطنتی تساریتسنو که متعلق به قرن 18 میلادی است بازدید کنید و در هنگام غروب از آبنمای موزیکال لذت ببرید. در کولومنسکویه و اطرافش قدم بزنید. بر اساس سلیقه خود می توانید در تور ارزان روسیه، پارک کوسکووو در جایی که داستان عاشقانه جذاب بین کنت شرمتف و برده او پراسکوفیا کووالیووا اتفاق افتاده پیاده روی کنید، دوچرخه سواریدر پارک جنگل ایزمایلووو را امتحان کنید، یا اینکه عظمت شوروی سابق را در پارک VDNKh لمس کنید.

به تماشای اجرای موسیقی رایگان بپردازید: مسکو خیلی بیشتر از چیزی که تصورش را کنید کلاب و کافه دارد که در برخی از آن ها کنسرت های رایگان اجرا می شود. می توانید موسیقی ایندی را در کلاب Dama گوش دهید، از گوش دادن به موسیقی ریتم اند بلوز در کلاب Roadhouse لذت ببرید و یا اینکه در کافه های Punch & Judy و Imagine  به تماشای کنسرت رایگان بنشینید. فقط به این مورد توجه کنید که وب سایت آن ها را از قبل باید چک کنید.

زیبایهای مترو مسکو را ببینید: خیلی ها معتقد هستند که متروی مسکو یکی از زیباترین متروهای دنیا است، به شکلی که از 206 ایستگاه آن، 44 ایستگاه آن مکان های میراث فرهنگی و جزو جاذبه های گردشگری روسیه به شمار می روند. هر ایستگاه نیز داری تاریخ خاص خود است. پس اگر تمایل ندارید که برای تورهای راهنما هزینه کنید، با کمی تحقیق و فقط با خرید بلیط ورودی مترو، ایستگاه های پر زرق و برق و زیبا را کشف کنید. فقط به ساعتهای شلوغ و پر تردد توجه داشته باشید.

کلیساهای باشکوه ارتدودکس را ببینید: کلیساهای رنگاروانگ و گنبد پیازی مسکو به غیر از اینکه برای عکس گرفتن مکانهای فوق العاده ای  هستند، ورود به همه آن ها نیز رایگان است، اما قوانینی برای وارد شدن وجود دارد که باید رعایت شود: خانمها باید لباس پوشیده به تن داشته باشند و روسری به سر داشته باشند و آقایان نیز اجازه ندارند شلوارک بپوشند و سرشان را بپوشانند. به غیر از این موارد، چیزی دیگری مانع ورود و بازدید از این عبادتگاهای پر جلال و شکوه که مربوط به قرن 15 است وجود ندارد. علاوه بر کلیسای جامع سنت باسیل و کلیساهای کاخ کرملین، کلیساهای زیبا دیگری مانند کلیسای جامع مسیح منجی، صومعه نووودویچی، کلیسای الیاس پیامبر و کلیسای جامع یلوخووو نیز را می توانید مشاهد کنید. در مسکو بیش از هزار کلیسای کوچک و بزرگ وجود دارد که می توانید انتخاب کرده و در تور مسکو سن پترزبورگ بازدید کنید.

محو تماشای معماری بناها شوید: مسکو با تاریخ 870 ساله، بناها و آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده که  تا هفته ها می توانید مشغول دیدن آنها در تور ترکیبی روسیه باشید. با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید از آنها بازدید کنید و از معماری آنها شگفت زده شوید: بناهای قرن هفدهمی، کلیساهای جامع دوره باروک مسکو، آسمان خراش های سبک استالینی، ساختمان های مدرن و برج های شیشه ای و بتنی.

بازدید از موزه های رایگان: بیشتر از هزار موزه در مسکو وجود دارد که ورود به بسیاری از آن ها در سومین یکشنبه هر ماه رایگان است، همچنین از برخی از موزه ها در تمام اوقات بدون پرداخت هزینه می توانید بازدید کنید . تور ادبی برای خود در مسکو ایجاد کنید. به اکتشاف خانه گورکی که در عمارتی لوکس به سبک هنر نو قرار دارد بپردازید، پس از آن از خانه بولگاکوف که خانه سابق میخائیل بولگاکوف نویسنده روسی است و صحنه های مختلفی از رمان او به نام مرشد و مارگاریتا در آنجا به چشم می خورد بازدید کنید. اگر علاقه مند هستید که در مورد تاریخ متروی مسکو اطلاعات بیشتری کسب کنید، موزه ملی متروی مسکو را انتخاب کنید و کلکسیون منحصر به فرد قطارهای قدیمی مترو را ببینید. برای بازدید از یکی مقبره لنین جنجالی ترین جاذبه مسکو، لازم نیست هزینه بپردازید در آنجا می توانید پیکر حفظ شده این انقلابی معروف را مشاهده کنید.

آنتالیا، تفریحات جذاب رایگان در کنار گران ترین تفریحات

برای سفر خود به دنبال پیدا کردن راه هایی برای صرفه جویی هستید؟ اینکه در هتل ارزان قیمت اقامت کنید و یا وعده های غذایی سبک بخورید؟ اما در طول سفر از بازدید برخی از اماکن توریستی نمی توان گذشت. اگر مقصد سفر شما آنتالیا است، الفبای سفر تفریحات رایگان آنتالیا را به شما معرفی می کند.

بازدید از مسجد Yivli Minaret : یکی از جاهایی که از آن باید بازدید کنید شهر قدیم آنتالیا است که جاذبه های دیدنی در آنجا می توانید مشاهده کنید. یکی از این مکان های گردشگری آنتالیا، مسجد Yivli Minaret است. این مسجد آجری قرمز رنگ با قدمتی از قرن 13، بسیار بلند بوده است و یکی از نمادهای شهر آنتالیا می باشد. این مسجد که در دوره سلجوقیان بنا شده، مناره ای به طول 38 متر دارد که اگر از 90 پله آن بالا بروید با چشم انداز بی نظیری مواجه خواهید شد. معماری بی عیب و نقص این مسجد نیز بسیار تحسین بر انگیز است.

قدم زدن در پارک Karaalioglu : محلی پر از آرامش در میان این شهر پر جنب و جوش و مکانی جالب و زیبا برای لذت بردن از سفر تور آنتالیا قدم زدن در پارک Karaalioglu است. پارک تماشایی و سرسبزی که دارای مناظر کم نظیری از ساحل بندر باستانی و دریای بی کران می باشد. در این پارک قدم بزنید و از چشم انداز دل پذیر درختان سوزنی برگ مانند سرو، نخل و کاج لذت ببرید. در این پارک می توانید فرصت را غنیمت بشمارید و از برخی از  مکان های دیدنی آنتالیا مانند ساختمان شهرداری، تئاتر شهر و  برج هیدریلیک نیز دیدن کنید.

گشت و گذار در بازار آنتالیا: سفر به آنتالیا بدون دیدن بازارهای مختلف و به خصوص مشهور شهر کامل نخواهد بود. حتی اگر شما هیچ خریدی هم نکنید می توانید با فرهنگ محلی مردم کشور ترکیه و شیوه زندگی آنها آشنا شوید و تجارب جدید بیاموزید. در بازار علاوه بر اجناس گوناگون و مغازه های مختلف، کافه های قدیمی نیز وجود دارد که سنتی هستند. در میان قدم زدن و تماشای مغازه ها شاید بعدا هم جنسی خریداری کنید و یا حتی سوغات نیز تهیه کنید چرا که اجناس ارزان قیمتی درتور آنتالیا ارزان می توانید در این مکان پیدا کنید.

تماشای ساحل کنیالتی Konyaaltı Beach : یکی دیگر از تفریحات رایگانی که در آنتالیا می توانید انجام دهید، رفتن به سواحل است. ما به شما ساحل کنیالتی را پیشنهاد می کنیم که شاید مایل باشید حتی چندین بار به آنجا بروید. ساحل زیبای کنیالتی در غرب آنتالیا قرار دارد.این ساحل محل ایده آلی برای عکاسی در تور ارزان آنتالیا است چرا که پست زمینه آن کوهستان است که زیبایی این ساحل را دوچندان کرده است. رستوران ها و کافه ها، مراکز تفریحی و درختان زیبا در این ساحل وجود دارد که می تواند چندین ساعت شما سرگرم کند. حتی میتوانید شنا کنید، آفتاب بگیرید و در ساحل شنی ماسه ای در تور آنتالیا تعطیلات خرداد قدم بزنید.

پیاده روی در مسیر Lycian : جاده Lycian یک مسیر پیاده روی محبوب و خیره کننده است که از امتداد ساحل الی دنیز Ölü Deniz در فتحیه از بنادر زیبای ترکیه) آغاز می شود که دارای چشم انداز فوق العاده ای به دریای مدیترانه است. طول این جاده 540 کیلومتر است و یک فرصت عالی برای اکتشاف زیباییهای تور آنتالیا در این منطقه است. پیاده روی یا دوچرخه سواری و موتور سواری در این جاده چیزی است که به آن نیاز دارید. البته مسلما مجبور نیستید کل این مسیر را طی کنید.

تفریح در ساحل لارا Lara Beach همان طور که گفتیم یکی از تفریحات رایگان آنتالیا تفریح و سرگرمی در سواحل این شهر است. یکی دیگر از سواحل جذاب و دیدنی که می توانید ساعاتی در آن خوش بگذرانید ساحل لارا است که در شرق آنتالیا قرار دارد، ساحلی شن و ماسه ای که لحظات خوشی را می توانید برای خود بسازید. در این ساحل علاوه بر رستوران و کافه های مختلف، تفریحات جذاب دیگری در تور گردشگری آنتالیا برای شما محیا است از جمله زمین فوتبال، پارک عجایب، محلی برای والیبال ساحلی، انواع ورزش های آبی مانند جت اسکی و موج سواری.

دیدن برج ساعت Clock Tower : یکی از مکان های توریستی آنتالیا و نقاط اصلی شهر که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید برج ساعت است. تعدادی از مردم ترکیه این محل را به عنوان مکانی برای ملاقات و یا نقطه شروع برای تماشای شهر قدیم آنتالیا (کلایچی) می باشد برجی که آخرین بازمانده از برج های هشتادگانه آنتالیای قدیم می باشد. این برج 14 متری، محل عالیی برای گرفتن عکس های زیبا و به یاد ماندنی است. این برج با نمای شگفت انگیز اطرافش با کافه ها و رستورانهای مختلف احاطه شده که توریستهای زیادی را مجذوب خود کرده است.

 



:: برچسب‌ها: رپرتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تشریفات جشن تولد کودک

جشن تولد کودک یک روز به یاد ماندنی برای فرزندتان خواهد بود چرا که در سنین بزرگسالی مشاهده فیلم مراسم باعث یادآوری دوران بچگی وی و خشنودی اش می شود.امروزه به دلیل دغدغه های زندگی فراوان وقت کافی برای برگزاری یک جشن تولد کودک بی عیب و نقص نیست به همین دلیل سازمانی جهت خدمات رسانی راه اندازی شده است که این تشریفات جشن تولد کودک شما را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچگونه نقصی برگزار خواهد کرد.
امروزه نیاز به جشن و شادی در همه افراد وجود دارد چرا که دغدغه های زندگی فراوان افکار مردم را مختل کرده است.تولد یکی از روزهایی است که شادی آن باعث آرامش خیال خواهد شد.جشن تولد در هر سال یک روز به وقوع می پیوندد بنابراین برای هر چه بهتر شدن آن برگزاری این مراسم را به تشریفات وا می گذارند که به بهترین شکل ممکن از این مراسم لذت ببرند. تشریفات مجالس جهت خدمات رسانی در مراسمی از قبیل جشن عروسی , جشن تولد و...آماده ارائه خدمات در باغ عروسی, تالار و ... می باشد.این سازمان با جمع آوری وسایل مورد نیاز و تزئین خانه شما به بهترین شکل ممکن و همچنین فراهم کردن خوراکی های مورد نیاز و فراهم کردن نوشیدنی در لیوان های شیک باعث هر چه بیشتر شدن لذت شما از جشن تولد خواهد شد البته لازم به ذکر است که این سازمان ها تشریفات محلی را به صورت پیش فرض در مکانی زیبا تعبیه کرده اند که شما می توانید مراسم تولد خود را در آن محل برگزار کنید.

جهت مطالعه مقاله خدمات تشریفات برای جشن تولد کودک به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی تشریفات ثمین www.tashrifatsamin.com مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: جشن تولد, جشن تولد کودک در باغ, هزینه برگزاری جشن تولد به دست تشریفات, خلاقیت در جشن تولد برای کودکان در باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تاج عروسی

شب عروسی هر فردی یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر دختر و پسری می‌باشد و همه‌ی افراد سعی می‌کنند که این شب را هر چه بهتر برگزار کنند، انتخاب تاج عروس زیبا یکی از مواردی است که باید همواره به آن توجه داشته باشید چرا که اگر تاج خود را صحیح انتخاب نکنید ممکن است شب زیبای شما با بحران مواجه شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا تمام نکاتی را که باید برای خرید و انتخاب تاج عروس زیبا بدانید متوجه شوید.

انواع مدل‌های تاج عروسی

در حال حاضر مدل‌های زیادی برای تاج عروس وجود دارد و شما با توجه به سلیقه خود و نظر آرایشگرتان که چه نوع آرایشی را با توجه به لباستان برای شما در نظر گرفته است می‌توانید انتخاب تاج عروس زیبا داشته باشید. مدل انتخاب تاج عروس زیبا در بهترین شب زندگیتان و در یک باغ عروسی زیبای شما، می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

1.تاج عروس با گل‌های طبیعی و زیبا
2.تاج هدبندی و تزیین شده با انواع سنگ‌ها
3.تاج عروس با سنگ و مروارید
4.تاج‌های بلند و کشیده

توجه به فصل برگزاری عروسی

اگر تصمیم دارید که از گل‌های تازه برای انتخاب تاج عروس زیبا خود استفاده کنید حتما به فصل برگزاری مراسم عروسی در یک تیم خدمات عروسی خوب خود توجه داشته باشید. چون در فصل‌های گرم این گل‌ها تازگی و طراوت خود را به سرعت از دست داده و پژمرده می‌شوند و زیبایی اولیه خود را نخواهند داشت. پس گل‌های تازه گزینه مناسبی برای تاج عروسی در فصل گرم سال نمی‌باشند. اما اگر حتما به استفاده از گل در تاج عروسی خود تمایل دارید می‌توانید از گل‌های مصنوعی برای این منظور استفاده کنید.

خرید تاج عروس زیبا

توصیه‌ای که ما به شما برای انتخاب تاج عروس زیبا می‌توانیم داشته باشیم این است که خرید تاج عروسی خود را جزء آخرین خریدهای خود قرار دهید. چون برای انتخاب تاج عروس زیبا اول شما باید لباس عروس خود را خریداری کرده و بعد نوع آرایش شما در آرایشگاه خوب عروسی مشخص شود و با توجه به مدل لباس و آرایشتان باید انتخاب تاج عروس زیبا داشته باشید. فاکتورهای مهم دیگری که در انتخاب و خرید تاج عروسی قابل اهمیت هستند و در بالا نیز به آن‌ها اشاره شد را در هنگام خرید تاج حتماً مد نظر داشته باشید.

جهت مطالعه مقاله چگونه با انتخاب تاج عروس زیبا ملکه مجلس خود باشید به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی تشریفات ثمین www.tashrifatsamin.com مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: تاج عروسی, انواع تاج عروسی, انواع مدل های تاج عروسی, خرید تاج عروسی, تاج عروسی زیبا, باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آرایشگر عروس خوب

یکی از موارد مهم قابل توجه عروس انتخاب آرایشگاه عروس خوب جهت گریم عروس می باشد. اکثر عروس ها دغدغه انتخاب یک آرایشگاه خوب را دارند ما در این مقاله به شما راه های شناخت یک آرایشگاه خوب را آموزش داده ایم تا شما با اعتماد به نفس به امور دیگر عروسی خود توجه کنید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت آرایشگاه های معروف نحوه خدمات آنها را جویا شوید.

اهمیت آرایشگر عروس

روز عروسی برای تمامی عروس داماد ها بهترین روز محسوب می شود که در زندگی هر فردی یک بار اتفاق می افتد. عروس و داماد به هرچه زیبا تر شدن عروسی خود فکر می کنند و خواهان یک عروسی بی عیب و نقص هستند یکی از مواردی که برای عروس بسیار مهم است یک آرایشگر خوب و یک تشریفات مجالس خوب است. پس برای هرچه زیباتر شدن عروس نیازمند مراجعه به یک آرایشگر با مهارت هستید. آرایشگر عروس خوب متناسب با صورت شما آرایشی را انتخاب خواهد کرد که بهترین بازده را داشته باشد .آرایش عروس مورد بسیار مهم برای عروس به شمار می رود چرا که با چهره ای جدید دیده خواهد شد و شکل ظاهری برای عروس بسیار مهم می باشد. آرایشگر عروس اگر مهارت کافی برای آرایش داشته باشد باعث زیبا تر شدن عروس شده و اعتماد به نفس وی را افزایش خواهد داد و این امر باعث ظاهر شدن بی استرس وی در جشن و برگزاری بهتر مراسم می گردد

 

مزایای آرایشگاه خوب عروس

یک آرایشگاه عروس خوب تمامی خدمات را در جهت رضایت عروس ارائه خواهد داد. مراجعه به یک آرایشگر عروس خوب و قابل اعتماد باعث افزایش اعتماد به نفس عروس خواهد شد و افزایش اعتماد به نفس عروس باعث راحت بودن وی در این روز عزیز خواهد بود . آرایشگاه عروس خوب از بهترین لوازم و مواد استفاده خواهد کرد و این مواد بدون هیچ گونه عوارض بوده و رضایت کامل خواهید داشت. از نکاتی که ارایشگر ماهر باید به آن توجه نماید، اینکه تشریفات عروسی در باغ عروسی برگزار می شود یا در تالار؟ 

 

 

جهت مطاله مقاله راه های شناخت آرایشگاه و آرایشگر عروس خوب به صورت کامل می توانید به وب سایت رسمی تشریفات ثمین www.tashrifatsamin.com مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: آرایشگر عروسی, آرایشگاه خوب برای عروسی, اهمیت آرایشگر عروس, مزایای آرایشگاه خوب عروس, باغ عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد